حمله سایبری به صرافی هندی منجر به سقوط قیمت شیبا اینو شد

حمله سایبری به صرافی هندی منجر به سقوط قیمت شیبا اینو شد

روز گذشته صرافی پیشرو هندی، وزیراکس (WazirX)، گزارش داد که یکی از کیف پول‌های چند امضایی آن هک شده و منجر به از دست رفتن بیش از ۲۳۰ میلیون دلار شده است. ۱۰۰ میلیون دلار از این مبلغ در توکن‌های شیبا اینو (SHIB) بوده که دلیل اصلی کاهش ۷ درصدی قیمت این ارز دیجیتال در ساعات اولیه امروز بوده است. در نتیجه این حمله، توکن‌های لیست شده در وزیرایکس از جمله شیبا اینو، بیت کوین (BTC) و حتی تتر (USDT) با تخفیف قابل توجهی نسبت به قیمت‌های جهانی و حتی محلی در برابر روپیه هند معامله شدند که نشان‌دهنده مشکلات نقدینگی و افزایش فشار فروش است.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
عرفان بدری
 مشاهده منبع خبر
cryptopotato
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
مایر لنسکی
مایر لنسکی
۲ ماه قبل

چطور دقیقا در لحظه ای که توکن سوزی کرد که قیمتش بره بالا یهو حمله شد و اتفاقا شیبا دزدیده شد خخخخ جالبه نه خخخخ،بعد قیمت شیبا باز ریخت یعنی دزدی در روز روشن چطور،زمانیکه توکن سوزی می‌کنه شیبا همه میگن قیمت داره می‌ره بالا هجوم میارن برای خرید خرید میکنن یهو میگن عه در یک حمله سایبری چند میلیون شیبا دزدیدن و یهو قیمت می‌کشه پایین خخخخ عجب رکبی خخخخ،،تا حمله سایبری هم میشه میگن کره شمالی بود خخخخخ