ترامپ از بیت‌ کوین به عنوان دارایی ذخیره استراتژیک حمایت می‌کند

ترامپ از بیت‌ کوین به عنوان دارایی ذخیره استراتژیک حمایت می‌کند

بر اساس گزارش فوربس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، اخیراً از بیت‌ کوین حمایت قوی کرده و بحث‌هایی را درباره طبقه‌بندی این ارز دیجیتال به عنوان دارایی ذخیره استراتژیک برانگیخته است. ترامپ در پستی در رسانه‌های اجتماعی، اهمیت ژئوپلیتیک بیت‌ک وین را تأیید کرد و هشدار داد که سیاست‌های مانع رشد آن تنها به نفع چین و روسیه خواهد بود. ویوک راماسوامی، نامزد سابق ریاست جمهوری، پیشنهاد پشتیبانی دلار آمریکا با سبدی از کالاها، از جمله بیت‌ کوین را مطرح کرده است. سناتور سینتیا لومیس نیز پیشنهاد افزودن بیت‌کوین به ترازنامه فدرال رزرو را داده است. الکس تورن از گلکسی دیجیتال معتقد است که ماهیت غیرمتمرکز بیت‌کوین آن را برای نقش فزاینده در ژئوپلیتیک و تجارت بین‌المللی مناسب می‌سازد. در زمان نگارش این مطلب، قیمت بیت‌کوین ۵۹،۷۶۰ دلار است که بیش از ۳٪ در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود

ساناز حبیبی

 مشاهده منبع خبر
bitcoinist
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
مستعار
مستعار
۲ روز قبل

در نهایت پیش بینی می‌شود باتوجه به گذشته نه چندان دور پس از انتخابات آمریکا وان شااله ترامپ ترامپ شود بی حد افزاش
خواهد داشت اما غیر این بعد از انتخابات بازم افزایش داریم اما سرمایه‌داران فنر را فشرده تا کاهش خود ساخته ویک دفه فنر آزاد خواهد شد تا اندازه چقدر باشد بستگی به سرمایه گذاران دارد که این شرایط را از دست نخواهند داد الان هم تحت فشار شدید تحمل می‌کنند