نماینده مجلس: دولت باید با فرار مالیاتی دارندگان ارزهای دیجیتال مقابله کند

نماینده مجلس: دولت باید با فرار مالیاتی دارندگان ارزهای دیجیتال مقابله کند

فتح الله توسلی، نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس، خواستار اقدام جدی برای مقابله با فرار مالیاتی در حوزه ارزهای دیجیتال شد. وی در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم بر اهمیت مالیات در تأمین درآمدهای عمومی کشور تأکید کرد و افزود که پس از درآمدهای نفتی، مالیات منبع مهم درآمد دولت است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد که مقابله با فرار مالیاتی صاحبان پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال و دارندگان این دارایی‌ها باید در اولویت برنامه‌های مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم قرار گیرد. او خواستار وضع قوانین مناسب برای جلوگیری از فرار مالیاتی در این حوزه شد تا افراد نتوانند بدون پرداخت مالیات به درآمدهای کلان دست یابند.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
ساناز حبیبی
 مشاهده منبع خبر
zakernews
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

3 دیدگاه
رضا بی غم
رضا بی غم
۲ ماه قبل

هرجا ملت مظلوم یه تیکه نون پیدا کنن اینا پیداشون میشه انگار بو‌میکشن ... هععععی حرف زیاده جاش نیست
نماینده از طرف مردم بر علیه مردم به راستی که از ماست که بر ماست

Tames
Tames
۲ ماه قبل

کفگیر به ته دیگ خورده و الان نوبت دارندگان ارزهای دیجیتال هست الان نوبت ارز دیجیتال هست راه را باز گذاشتید با غارت بورس که ملت به این سمت سرازیر شده و الان مالیات ببندی

Priest moon
Priest moon
۲ ماه قبل
پاسخ  Tames

کسی دیگه به اینا بها نمیده، به خاطر غیر متمرکز بودن هیچ کاری هم نمیتونن بکنن از جمله مالیت گرفتن ، بخلطر همینه ریال دیجیتالی راه انداختن ، نگران نباش، به زودی توی خیابان ها بجای ریال ، از ارز های دیجیتال برای خرید و فروش کالا استفاده میشه. سال 2025 سال دگرگونی زندگی.