آیا تون کوین می‌تواند تا آخر هفته به ۷ دلار برسد؟

آیا تون کوین می‌تواند تا آخر هفته به ۷ دلار برسد؟

تون‌کوین (Toncoin)، ارز دیجیتال بومی بلاک‌چین تون (TON)، مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران قرار گرفته است. همه منتظر عملکرد قیمتی این ارز در آخر هفته هستند. طبق تحلیل پلتفرم چنجلی (Changelly)، حداقل قیمت تون‌ کوین در این آخر هفته ممکن است ۹,۶۸ دلار باشد، در حالی که حداکثر قیمت پیش‌بینی‌شده ۱۰,۰۱ دلار است. این پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که تون کوین ممکن است دوره‌ای با نوسانات محدود را تجربه کند.

جالب است که کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند میانگین قیمت تون در این دوره حدود ۹,۸۵ دلار باشد که به‌طور قابل توجهی بالاتر از قیمت فعلی ۶,۴۱ دلار است. این پیش‌بینی‌ها بر اساس عواملی مانند احساسات بازار، تحلیل تکنیکال و روندهای تاریخی قیمت انجام شده است.

تون‌ کوین در تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۲۴ به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷,۶۵ دلار رسید. در حال حاضر، تون‌کوین ۱۶,۱۸ درصد زیر این بالاترین قیمت تاریخی معامله می‌شود که این می‌تواند فرصت خوبی برای سرمایه‌گذارانی باشد که به چشم‌انداز بلندمدت این پروژه اعتقاد دارند.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
ساناز حبیبی
 مشاهده منبع خبر
Watcher.guru
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
Ms
Ms
۱ ماه قبل

خبرهات بدرد خودت میخوره همیشه از چیزهایی قحبت میکنی که حاشیه هستن مثلا ریپل گور به گور و تون الان نات داره میره بالا اگر تون هم بره بالا 50 درصد نات چند برابر میره بالا پس دنبال ته خیار نباشید