تحولات مهم دعوای حقوقی ریپل علیه SEC؛ ریپل جریمه ۲ میلیارد دلاری را قبول نمیکند
دعوای حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بر سر اینکه آیا XRP یک اوراق بهادار محسوب میشود، همچنان ادامه دارد. SEC به دنبال جریمهای ۲ میلیارد دلاری است، در حالی که ریپل با اشاره به عدم وجود ضرر برای سرمایهگذاران و قانونی بودن تراکنشها، معتقد است جریمه نباید از ۱۰ میلیون دلار بیشتر شود. دادگاه آغاز شده است، اما ممکن است تا تابستان به نتیجه نهایی نرسد و برخی گمانهزنیها از احتمال توافق بر سر جریمهای ۱۰۰ میلیون دلاری حکایت دارد.
پراپکو | ترید با سرمایه بیشتر
با ۱۰ دلار، ۱۰۰۰ دلار اعتبار معاملاتی دریافت کن
ثبتنام و کد تخفیف
دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
لطفا در صورت مشاهده دیدگاههای حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه با گزارش سریع آنها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.