داگ ویف هت آماده جهش قیمت! آیا WIF مقاومت ۲.۹۵ دلاری را می‌شکند؟

داگ ویف هت آماده جهش قیمت! آیا WIF مقاومت ۲.۹۵ دلاری را می‌شکند؟

در شرایطی که بازار ارزهای دیجیتال روند صعودی به خود گرفته، میم کوین محبوب داگ ویف هت (WIF) که بر بستر شبکه سولانا (Solana) فعالیت می‌کند، در آستانه یک شکست قیمتی بزرگ قرار دارد. شاخص‌های درون زنجیره‌ای قوی و تحلیل تکنیکال نشان می‌دهند که WIF توانایی آن را دارد که در روزهای آینده افزایش ۳۰ درصدی را تجربه کند. آیا این ارز دیجیتال می‌تواند از سد مقاومت کلیدی عبور کند و رشد چشمگیری را تجربه کند؟

تحلیل تکنیکال داگ ویف هت (WIF) و سطوح پیش رو

بر اساس تحلیل تکنیکال کوین‌پدیا (CoinPediaقیمت داگ ویف هت با افزایش قابل توجهی به سطح مقاومت مهم ۲.۹۵ دلار نزدیک شده است. این سومین باری است که داگ ویف هت از ماه ژوئن ۲۰۲۴ به این سطح قیمتی می‌رسد. در دو نوبت قبلی، این میم کوین پس از رسیدن به این سطح، کاهش قیمت قابل توجهی بیش از ۵۰ درصد را تجربه کرد.

با این حال، این بار شرایط متفاوت به نظر می‌رسد. با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده و روند صعودی کلی بازار ارزهای دیجیتال، احساسات بازار تغییر کرده است. اگر داگ ویف هت بتواند این سطح مقاومت را بشکند و یک کندل روزانه را بالای سطح ۲.۹۵ دلار ببندد، احتمال قوی وجود دارد که قیمت در روزهای آینده با ۳۰ درصد افزایش به سطح ۴ دلار برسد.

در چارت ۴ ساعته داگ ویف هت، این میم کوین همین حالا هم موفق به عبور از این سطح شده است، اما در چارت روزانه هنوز موفق نتوانسته موفق به بستن کندل در بالای این سطح شود و قیمت WIF پس از رسیدن به مقاومت قدرتمندی ۲.۹۵ دلاری در ساعات ابتدایی شب گذشته، موفق به شکست صعودی نشد و از سطح مقاومت عقب‌نشینی کرد. این نشان می‌دهد که هرچند داگ ویف هت توانسته در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر از سطح مقاومت قدرتمند و کلیدی پیش‌روی خود عبور کند، اما هنوز برای تثبیت این موفقیت در بازه زمانی روزانه چالش‌های زیادی دارد.

علاوه بر این، این میم کوین در یک روند صعودی قرار دارد، زیرا بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA ۲۰۰) معامله می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد در صورتی که داگ ویف هت نتواند موفق به عبور از این سطح مقاومت حیاتی شود، ممکن است برای سومین بار شاهد سقوط شدید قیمت آن باشیم و معامله‌گران باید این نکته مهم را هم به یاد داشته باشند.

شاخص‌های درون زنجیره‌ای صعودی داگ ویف هت

چشم‌انداز مثبت داگ ویف هت توسط شاخص‌های درون زنجیره‌ای نیز تأیید می‌شود. طبق داده‌های شرکت تحلیل درون زنجیره‌ای کوین‌گلس (Coinglass)، نسبت خرید به فروش WIF در حال حاضر ۱.۰۳ است که نشان‌دهنده احساسات قوی صعودی در میان معامله‌گران است.

علاوه بر این، قراردادهای آتی باز (Open Interest) این ارز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ درصد و در ۴ ساعت گذشته ۵.۵ درصد افزایش یافته است. این افزایش در قراردادهای آتی باز نشان‌دهنده رشد علاقه معامله‌گران به  این میم کوین محبوب است، زیرا به سطح مقاومت نزدیک می‌شود.

ترکیب این شاخص‌های درون زنجیره‌ای صعودی با تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که در حال حاضر خریداران بر این دارایی تسلط دارند و ممکن است به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در شکستن این سطح کمک کنند.

 روند فعلی قیمت WIF

در زمان نگارش این گزارش، قیمت داگ ویف هت در حدود ۲.۷۴ دلار معامله می‌شود و نتواست افزایش قیمت روز گذشته خود را تثبیت کند. این میم کوین در ساعت ۱۹ روز دوشنبه توانست تا سطح ۲.۹۵۸ دلار پیش‌روی کند، اما نتوانست از سطح مقاومت قدرتمند خود عبور کند و قیمت آن با اصلاح مواجه شد. با این حال، پس از آن که حجم معاملات داگ ویف هت در روز دوشنبه ۴۵ درصد افزایش یافته بود، امروز نیز حجم معاملات WIF به ۶۷۴ میلیون دلار رسید که نشان‌دهنده افزایش بیش از ۵.۲ درصدی است و مشارکت بیشتر معامله‌گران نسبت به روز قبل را نشان می‌دهد و احتمالاً دلیل اصلی آن نیز چشم‌انداز صعودی این ارز دیجیتال است.

آیا داگ ویف هت (WIF) آماده جهش ۳۰ درصدی است؟ فرصت خرید یا خطر؟

گفتنی است که براساس داده‌های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) داگ ویف هت در حال حاضر با ارزش بازاری ۲.۷۴ میلیارد دلاری در رتبه ۳۵ برترین ارزهای دیجیتال بازار قرار دارد و در چارت هفتگی بیش از ۸.۲ درصد افزایش قیمت را نشان می‌دهد و همچنین عملکرد ۳۰ روزه آن حاکی از رشد قابل توجه ۷۳ درصدی بهای خرید داگ ویف هت در بازار ارزهای دیجیتال است.  با این حال، قیمت WIF همچنان بیش از ۴۳ درصد پایین از اوج تاریخی ثبت شده آن در بهار امسال است که به ۴.۸۵ دلار رسیده بود.

بیشتر بخوانید: تحلیل‌های بیشتر برای قیمت داگ ویف هت (WIF)

guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

0 دیدگاه