گلدمن ساکس(Goldman Sachs) قصد دارد عملکرد تجاری جدیدی برای بیتکوین ایجاد نماید

گلدمن ساکس(Goldman Sachs) قصد دارد عملکرد تجاری جدیدی برای بیتکوین ایجاد نماید

منابع نزدیک به شرکت مالی چند ملیتی آمریکایی، گلدمن ساکس، فاش نمودند که این شرکت در حال بررسی جهت ایجاد یک عملکرد تجاری جدید در خصوص بیت کوین می باشد.

گلدمن ساکس ممکن است وارد عرصه تجارت ارزهای رمزگذاری شده گردد.

طبق گزارش نشریه وال استریت، سرویس مدیریت مالی مستقر در منهتن، گروه گلدمن ساکس، اذعان میدارد که در حال بررسی جهت ورود به بازار بیت کوین هستند. روزنامه نگار این نشریه، پائول ویگنا(Paul Vigna)، بیان داشته براساس گفته افراد آگاه از این مسئله گلدمن ساکس به معامله با بیت کوین در بازارهای تجاری تمایل دارد. این منبع اظهار می دارد که در حال حاضر طرح گلدمن در مراحل اولیه بسر می برد اما این اولین شرکت وال استریت است که تمایل شدید خود را به حضور در عرصه تجارت بیت کوین نشان داده است.

سخنگوی گلدمن در نشریه وال استریت و همچنین در خبرگزاری سی ان بی سی(CNBC) اظهار داشته:

“ما در پاسخ به علاقه مشتری به ارزهای دیجیتال در حال بررسی بهترین شیوه ها جهت خدمت رسانی به آنها در این عرصه می باشیم.”

 

اگر نمی توانید بر آنها فائق آیید، به آنها ملحق شوید.

علاقه گلدمن ساکس به بیت کوین از زمانی آغاز شد که این شرکت تقریبا از همه مزایای تکنولوژی کاسته در حالیکه باید چندین سال پیش آنها را ارائه می نمود.

گلدمن ساکس همچنین سهامداران تکنیکی و تحلیلگران فارکس را در اختیار دارد که بازار را از نزدیک رصد کرده و طی چند گزارش مالی از بازار به سرمایه گزاران مشاوره های تجاری ارائه مینمایند. اخیرا یکی از استراتژیست های تکنیکی گلدمن بنام شیبه جعفری(Sheba Jafari) طرح هایی را ترسیم نموده و طی آن نوسانات قیمت را برای مشتریان پیش بینی کرده است. گزارشات حاکی از آن است که این شرکت به دلیل تقاضای متعدد مشتریان اقدام به پوشش دهی بازارهای بیت کوین نموده است.

By: Ham3ds

شیبه جعفری، استراتژیست ارشد گلدمن، پیشبینی های اخیر شیبه جعفری در خصوص نرخ بیت کوین

 

بازگشت ارزهای رمزگذاری شده تمام آن چیزی است که باید انجام داد.

طبق گزارش ویگنا(Vigna’s) درآمد گلدمن اخیرا به دلیل عملکرد تجاری ضعیف در بازارهای فارکس کاهش یافته است. سایر رسانه های خبری در سال جاری اعلام نمودند که در تابستان گذشته گلدمن عنوان تجارت طلایی خود را از دست داده چرا که در مقایسه با سال پیش با کاهش ۴۰ درصدی درآمد خود روبرو بوده است. بسیاری از حامیان ارزهای رمزگذاری شده بر این باورند که گلدمن نمی تواند از پولی که قادر است در بازارهای تجاری ارزهای رمزگذاری شده بدست آورد، چشم پوشی کند.

باهارات رائو(Bharath Rao)، مدیر عامل شرکت لیورج(Leverj)، اظهار داشته که بازگشت ارزهای رمزگذاری شده تمام آن چیزی است که باید انجام داد و ما مشتاق دیدن موسسات بنیادینی هستیم که وارد این عرصه می شوند. تبادلات غیرمتمرکز جهت مشتقات ارزهای رمزگذاری شده آغاز شده است.

گلدمن میان شرکتهای وال استریت اولین شرکتی بود که به پتانسیل بیت کوین و بلاک چین پی برد. درک کرایپتو به عنوان بخش قابل توجهی از آینده مالی یک چیز است و عمل به آن چیز دیگری است.

یک موسسه بزرگ مالی بطور مستقیم وارد بازار نمی شود مگر اینکه آمادگی های لازم را کسب کرده و از لحاظ حقوقی و قانونی و تکنیکی بررسی های لازم را انجام داده باشد.

 

برخی حامیان بیت کوین از ملحق شدن گلدمن به عرصه بیت کوین مسرورند و برخی دیگر بر این باورند که این شرکت در تلاش خواهد بود که بازار را فریب دهد.

برخی افراد حامی بیت کوین از این موضوع که گلدمن احتمالا تجارتی را در رسانه ها و فروم های اجتماعی ایجاد خواهد کرد، مسرور بوده و برخی دیگر از این اخبار چندان خشنود نیستند.

فردی در این خصوص عنوان داشته که:

فوق العاده است، ماهی خون آشام بزرگ قورباغه هایش را به این بازار خواهد رساند و آنها را به جهنم واصل خواهد کرد. همانطور که در سایر بازارها نیز این کار را انجام داده است. مراقب باشید من همچون یک چرخ دنده کار می کنم.

 

سایر دلالان بر این باورند که گلدمن مشابه آنچه شرکت مورگان سکیوریتیز(JP Morgan Securities Ltd) انجام داده در حال سرمایه گذاری بر روی بیت کوین است و سعی دارد خرید و تبادل بر اساس بیت کوین را به مشتریان خود القا نماید.

 

شما درباره گلدمن ساکس و سیستم تجاری بیت کوین چه فکر میکنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید

 

 

 

منبع: news.bitcoin
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

0 دیدگاه