معلم کره‌ای بعد از سقوط قیمت بیت کوین شاگردش را با سلاح تهدید کرد!

معلم کره‌ای بعد از سقوط قیمت بیت کوین شاگردش را با سلاح تهدید کرد!

یک معلم اهل کره جنوبی پس از سقوط قیمت بیت کوین با سلاح یکی از شاگردانش را تهدید کرد. این معلم پیش‌تر به این دانش‌آموز ۱۷ هزار دلار پول داده بود تا در بیت کوین سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش کریپتونیوز و به‌نقل از چوسان، این معلم ۴۸ ساله، مدیر یک مدرسه خصوصی در شهر دائِجون است. دادگاه او را به ۱۸ ماه حبس و دو سال تعلیق محکوم کرده است. تهدید، ارعاب و اخاذی از جمله جرایم این معلم کره‌ای است.

طبق شواهد دادگاه، این معلم در سال ۲۰۱۷ با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کرده است و همان زمان می‌شنود که شاگردانش با معامله بیت کوین سود خوبی به دست می‌آورند؛ این معلم مبلغ ۱۷ هزار دلار پول نقد را به یکی از شاگردانش می‌دهد تا از طرف او، در بیت کوین سرمایه‌گذاری کند. او به شاگردش می‌گوید که مهم نیست سود کند یا پول‌هایش را از دست بدهد.

با این حال، با رکود بازار در سال ۲۰۱۸، این دانش‌آموز بخش بزرگی از سرمایه‌های معلمش را از دست می‌دهد.

طبق اعلام دادگاه، معلم، شاگردش را به مدرسه فرا می‌خواند و به او ناسزا می‌گوید سپس سلاحی را که نوعش مشخص نشده است روی میز و جلوی چشم دانش‌آموزش می‌گذارد. سپس از شاگردش می‌خواهد ضررهایی را که به او زده است جبران کند. گفته می‌شود که معلم به‌دنبال ترساندن شاگردش بوده و حتی تهدید به شکایت از او را هم پیش کشیده است.

 چوی سانگ‌سو (Choi Sang-soo)، قاضی جنایی دادگاه دائجون با اشاره به گناهکار شناخته شدن معلم، افزود که دانش‌آموز مذکور پس از این اتفاق صدمات روانی زیادی را متحمل شده است.

در سال ۲۰۱۸، قانونی تصویب شد که در آن صرافی‌های ارزهای دیجیتال اجازه ارائه خدمات به افراد زیر ۱۸ سال را نداشتند. این قانون از ابتدای سال جاری میلادی اجرایی شد. طبق قانون، صرافی‌ها می‌بایست با احراز هویت و دریافت مدارکی نظیر اطلاعات بانکی و اطلاعات فردی و ملی، مطمئن می‌شدند که کاربرانشان بالای ۱۸ سال سن دارند.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

2 دیدگاه
آریا aRIA
آریا aRIA
2 سال و 8 ماه قبل

خخخخخ
اینجاس که میگه در سکوت کار کن

Atlantis
Atlantis
2 سال و 8 ماه قبل

شما كه لطف ميكنيد مقاله رو ميزاريد لاعقل كامل بزاريد كه همه رو بتونيم بخونيم