قیمت بیت کوین بین ۷,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ دلار تثبیت می‌شود

قیمت بیت کوین بین ۷,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ دلار تثبیت می‌شود

به گفته‌ی مایکل نووگراتز، بیت کوین در محدوده‌ی فعلی ۷,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ دلار تثبیت قیمت می‌شود؛ او افزایش قیمت اخیر بیت کوین را به مقبولیت ارزهای دیجیتال در میان رسانه‌های بزرگ دنیا مرتبط کرد.

به نقل از Fxstreet، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی کمپانی Galaxy Digital، مایکل نووگراتز، در کنفرانس تلفنی خود با بلومبرگ از احتمال نوسان بیت کوین در محدوده‌ی ۷,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ دلاری خبر داد.Mike Novogratz

نوگراتز درآمد سه‌ ماهه‌ی شرکت خود را مورد بحث قرار داد و در مورد قیمت پیش‌بینی قیمت بیت کوین گفت که با گذشت زمان، به احتمال زیاد قیمت بیت کوین در جایی بین ۷,۰۰۰ دلار تا ۱۰,۰۰۰ دلار تثبیت می‌شود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، نووگراتز این بازار صعودی را به پذیرش ارزهای دیجیتال توسط جریان اصلی رسانه، پتانسیل تکنولوژی بلاک چین برای استفاده در وال‌استریت و دیگر کمپانی‌های مربوط به تکنولوژی مرتبط می‌کند. برای مثال مایکروسافت از بلاک چین بیت کوین به‌منظور هویت‌سنجی مدیران استفاده می‌کند و فیس‌بوک در حال ایجاد ارز دیجیتال خود است. او در این خصوص می‌گوید:

همانطور که می‌دانید درباره ارزهای دیجیتال از فاز آزمون و خطا خارج شده‌ایم ؛ آیا این واقعی است؟ یا حباب اقتصادی گل لاله است؟ ارزهای دیجیتال به‌ بخش مهمی از زیرساخت‌های مالی مصرف‌کنندگان تبدیل خواهد شد.

کمپانی گلگسی دیجیتال، در سه ماهه‌ی اول ۲۰۱۹ تا ۳۱ مارس، درامد ۱۲,۹ میلیون دلار را به خود اختصاص داد. اگر به عقب بازگردیم می‌فهمیم این کمپانی در سه ماهه‌ی اول سال گذشته میلادی ۱۳۴ میلیون دلار ضرر دید. سود این کمپانی به افزایش ارزش دارایی‌های دیجیتال بستگی دارد.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

1 دیدگاه
محسن
محسن
4 سال و 9 ماه قبل

بعد از یک ریزش تا محدوده 6000