کتیزن
تا لیست شدن کتیزن:
ehsan chgeni

ترون مستعد رشد

۱ سال قبل tron ترون
قیمت هدف: 0.500000$
حد ضرر: 0.048000$
بازه زمانی:
  • ۱ سال قبل
    بسیاری از مردم ترون رو یک شت کوین خطاب میکنن که یکی از دلایل این کار حضور جاستین سان هست . سان  طی چند سال گذشته رفتار های عجیبی انجام داده و به دستکاری بازار متهم شده اما جاستین طی 1 سال اخیر بشدت در رفتار و کار ها ، سرمایه گذاری و برنامه ریزی های خودش تجدید نظر کرده .
    از راه اندازی بیت تورنت که میتونه پل میان زنجیره ای بین ارز های دیجیتال باشه و سپس ایجاد usdd که استیبل کوین با پشتوانه ارز دیجیتال هست ( هر چند خیلی ها گفتن مشابه لونا زمین میخوره اما در ریزش شدید بازار تونست خودش رو تثبیت کنه ) و  در حال حاضر هم خرید صرافی هیوبی که نشون دهنده عزم قوی جاستین سان برای یه جهش بزرگ هست .
    همینطور همکاری ترون با کشور دومینیکا جهت استفاده از زیرساخت شبکه ترون برای ایجاد ارز دیجیتال گردشگری این کشور که بعد از ورود بیت کوین به السالوادور این دومین ورود یه ارز دیجیتال به یک کشور تلقی میشه ،  که متاسفانه جلوبازخورد خبری اون گرفته شده .
    خود استیبل کوین usdd طی 24 ماه آینده موجب سوختن حدود 20 درصد از trx موجود میشه . جالبه بدونیم  ترون اولین شبکه ای هست که رشد منفی رو داره تجربه میکنه ( ساپلای معکوس) که برعکس دیگر شبکه های از تعداد در گردش ترون هر روز حداقل 1 میلیون واحد کسر میشه
    ترون تا سال گذشته حدود 101 میلیارد ساپلای داشت و الان 92 میلیارد ساپلای داره که با سوخت این ارز به واسطه  usdd بیشتر هم خواهد شد و این یعنی جهش حتمی قیمت .
    جالب اینجاست اغلب ما داریم از زیر بنای شبکه ترون جهت انتقال usdt و یا خود ترون جهت انتقال به صرافی های خارج از ایران  با این کارمزد کم استفاده میکنیم اما حواسمون به این موارد نیست و ذهنمون درگیر صحبت هایی هست که از قبل به ما تلقین شده .
    برنده اصلی بازار های مالی کسی هست که آینده و واقعیت بازار رو ببینه نه کسی که به گذشته نگاه میکنه و من میگم برندگان بولران بعدی افرادی هستند که ترون هولد میکنن .