پول مفت در دیفای؛ ارزش ایردراپ توکن MEME به ۷۰۰,۰۰۰ دلار رسیده است!

پول مفت در دیفای؛ ارزش ایردراپ توکن MEME به ۷۰۰,۰۰۰ دلار رسیده است!

با افزایش انفجاری بهای توکن میم (MEME) تا آستانه ۲,۰۰۰ دلار، ارزش ایردراپ این توکن به حدود ۷۰۰,۰۰۰ دلار رسیده است.

به گزارش کریپتوپوتیتو، حوزه دیفای همچنان شگفتی‌ می‌آفریند و هر روز تحولات خیره‌‌کننده‌ای را در معرض نمایش می‌گذارد. پروتکل میم که از جمله این شگفتی‌ها است، در روز ۱۸ اوت (۲۹ مرداد) از طریق یادداشتی در پلتفرم مدیوم معرفی شد و به‌سرعت توانست جای خود را میان فعالان بازار باز کند؛ به‌گونه‌ای که طی ساعات اخیر، بهای توکن این پروتکل به مرز ۲,۰۰۰ دلار رسیده است.

نکته جالب توجه در این میان آن است که کل موجودی این توکن، محدود به ۲۸,۰۰۰ واحد است و تقریباً تمامی آن به‌شیوه ایردراپ، میان افرادی که به یک گروه تلگرامی پیوسته بودند، توزیع شده است.

آن‌طور که داده‌های اتراسکن (Etherscan) نشان می‌دهد، ۷۲ نفر موفق به دریافت ۳۵۵ توکن میم در قالب توزیع اولیه پروتکل شده‌اند. این‌ توکن‌ها که در آن زمان، ارزش بسیار ناچیزی داشتند، اکنون هر یک در محدوده ۱,۵۰۰ دلار دادوستد می‌شوند.

با این حال، ساعاتی پیش، بهای توکن میم با برجای گذاشتن رکورد تازه‌ای تا آستانه ۲,۰۰۰ دلار هم پیش رفت و باعث شد تا ارزش ایردراپ آن به حدود ۷۰۰,۰۰۰ دلار برسد. خوش به حال آنهایی که این پول مفت به چنگشان آمد!

آنتونی ساسانو (Anthony Sassano)، یکی از افراد خوش‌اقبالی است که دو روز پیش به دریافت این ایردراپ اذعان کرده بود.

وی در توییتی نوشته بود:

من یکی از نخستین دریافت‌کنندگان ۳۵۰ توکن میم بودم و همان روز اول، آنها را فروختم. آن زمان، این توکن یک توکن گمنام با کاربری مجهول بود، اما امروز به یک پروژه شناخته‌شده تبدیل‌شده و آن ۳۵۰ توکن هم ارزشی بالغ‌بر ۳۰۰ هزار دلار پیدا کرده‌اند.

البته تاریخ این توییت مربوط به دو روز پیش است؛‌ زمانی که بهای توکن میم کمتر از ۱,۰۰۰ دلار بود. در ادامه اما قیمت این توکن تا دوبرابر نیز افزایش پیدا کرد.

پیش‌تر در ماه اوت (مرداد)، آندره کرونجی (Andre Cronje)، بنیان‌گذار یرن فایننس (Yearn Finance) از راه‌اندازی YFI خبر داده بود. گفتنی است YFI یک توکن نظارتی کمیاب با موجودی تنها ۳۰ هزار واحد است. نکته‌ای که در مورد این توکن با اقبال اعضای جامعه کاربری مواجه شد، این است که تمامی موجودی این توکن میان اعضای جامعه کاربری توزیع شد تا همه بتوانند در فرایند تأمین نقدینگی و کشت آن مشارکت کنند.

اکنون اما دور، دور ایردراپ‌ها است. پیش از همه، نام یونی‌سواپ (Uniswap) به‌دلیل ایردراپش بر سر زبان‌ها افتاد. یونی‌سواپ، در حال حاضر، پرطرفدارترین بازارساز خودکار و پروتکل صرافی غیرمتمرکز است. این پروتکل، چند روز پیش، توکن نظارتی خود را عرضه و به تمامی کسانی که پیش از اول سپتامبر (۷ شهریور) از پلتفرم آن استفاده کرده‌ بودند، دست‌کم ۴۰۰ توکن یونی (UNI) اعطا کرد. گفتنی است بهای این توکن شاهد سقف تاریخی ۹ دلار نیز بوده است و به این ترتیب، بیشینه ارزش توکن‌های ایردراپ‌شده به هر فرد به حدود ۳,۵۰۰ دلار می‌رسد.

افراد خوش‌اقبالی که ایرادراپ توکن میم نصیبشان شده، در مقایسه با ایردراپ یونی‌سواپ، پول بسیار بیشتری گیرشان آمده، منتها تعداد این افراد بسیار کمتر است.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

14 دیدگاه
Invert Trader
Invert Trader
1 سال و 10 ماه قبل

بچها حدود 70 درصد یا بیشتر از این ایردراپ ها کلاهبرداری هست
لطفا در طرح پیش فروششون شرکت نکنید و فقط ایردراپ رایگان رو بگیرید که ضرر نکنید
ضمنا خودتون اقدام به انتخابش نکنید و از افرادی که در این زمینه تخصص دارن و میدونن کدوم ایردراپ اعتبار بیشتری داره کمک بگیرید

محمدرضامومنی
محمدرضامومنی
3 سال و 6 ماه قبل

چطوری باید گرفت ؟رایگان میده؟؟

فرجی
فرجی
3 سال و 6 ماه قبل

سلام
میشه بگین تو کجا خبرهای جدیدترین ایردراپ ها را پیگیری کنیم؟
ویا شما لطف کنین تو این برنامه تون قسمتی رو اختصاص بدین به معرفی جدیدترین ایردراپ ها ممنونم ??

علی
علی
3 سال و 6 ماه قبل

چطور airdrops خوب رو کشف کنم؟

احمد معظمی
احمد معظمی
3 سال و 6 ماه قبل

یا خدا من ایردراپ تراست والت 100 دلار گیرم اومد تا دو روز بندری میزدم این ایردراپ هارو کجا میشه پیدا کرد به ما هم بگید ترو خدا

مانی هخامنش
مانی هخامنش
3 سال و 6 ماه قبل

همین الان دیدم که در یکی از صرافیها قیمت این توکن 0 شد.نمیدونم درسته یا نه اما خوهش میکنم این کامنتو زودتر قبول کنید چون احتمال داره ضرر سنگینی به دوستان وارد بشه

Ghgh
Ghgh
3 سال و 6 ماه قبل

کدوم صرافی شما دیدی؟

مانی هخامنش
مانی هخامنش
3 سال و 6 ماه قبل
پاسخ  Ghgh

توی صرافی بلاک فولیو که نرم افزاری اندروید و هنوزم توی صرافی نمودار درستی ارائه نمیده و درصدش رو زده بی نهایت.برای خودمم سوال شده یا نرم افزار مشکل داره یا این توکن با شبکه مشکل داره چون هنوزم این مشکلو دارم میبینم.نرم افزار blockfolio رو توی اندروید دانلود کندید چک کنید برای خود منم سواله چرا فقط این توکن توی این برنامه با مشکل روبرو هست.از بعداز ظهر دارم میبینم به همین شکله برای چند دیقه کلا صفر شد و بعد از اون برگشت به حالت اول ولی با درصد بی نهایت و هنوزم درست نشده

Ghgh
Ghgh
3 سال و 6 ماه قبل

تو کدوم صرافی؟؟

Ghgh
Ghgh
3 سال و 6 ماه قبل

کدوم صرافی؟

علی
علی
3 سال و 6 ماه قبل

تو یک روز ۳۰۰هزار $
کاسب بشی بدون سرمایه
مگه میشه خدایا
ما که یه عمر میدویم ۵۰ هزار تا کاسب نشدیم

احسان
احسان
3 سال و 6 ماه قبل

https://www.theblockcrypto.com/linked/78255/140k-addresses-uni-claims این که چیزی نیست دراپ uni حدود 500 میلیون دلار دراپ کرد

محسن
محسن
3 سال و 6 ماه قبل

یونی ۴دلاره بالاترین قیمت ثبت شده اش هم ۷دلاره کی گفته ۹دلاره الان؟

HiFiBaz
HiFiBaz
3 سال و 6 ماه قبل
پاسخ  محسن

تو کوینکس 10 دلار هم تاچ شده