قیمت بیت کوین به ۲۵۰,۰۰۰ دلار می‌رسد؛ تیم دراپر ادعای خود را تکرار کرد

قیمت بیت کوین به ۲۵۰,۰۰۰ دلار می‌رسد؛ تیم دراپر ادعای خود را تکرار کرد

تیم دراپر، میلیونری که بیشتر دارایی‌اش را بیت کوین تشکیل می‌دهد، معتقد است که روند صعودی اخیر بیت کوین تازه در اول راه قرار دارد. وی در تازه‌ترین اظهارنظر خود در ارتباط با افزایش قیمت بیت کوین گفت که به‌زودی باید انتظار شش رقمی شدن قیمت ارز شماره یک حوزه ارزهای دیجیتال را داشت.

اولِ راه افزایش قیمت بیت کوین

به نقل از وب‌سایت newsbtc، تیم دراپر (Tim Draper)، از سرمایه‌گذاران بزرگ که عقیده دارد این بار بیت کوین شمشیر را از رو بسته در مصاحبه‌ای با نشریه The Street گفت که همچنان وقت خوبی برای خرید بیت کوین است. او در پاسخ به سؤالی که نظرات بلندمدت او در مورد بیت کوین را می‌پرسید، گفت:

یا در هنگام پایین بودن قیمت بخر یا در ابتدای شروع افزایش قیمت این کار را بکن.

او در ادامه گفت مهم نیست که کف قیمت ۵,۰۰۰ دلار است یا ۱,۰۰۰ هزار، کار منطقی این است.

به عقیده وی در سال ۲۰۲۲ یا شاید ۲۰۲۳، هر بیت کوین با قیمت ۲۵۰,۰۰۰ دلار معامله خواهد شد. او برای اثبات ادعای خود دلایلی همچون افزایش مقبولیت این ارز و استفاده از آن به عنوان ذخیره ارزش دیجیتالی را به میان آورد.

قیمت بیت کوین به 250,000 دلار می‌رسد؛ تیم دراپر ادعای خود را تکرار کرد

حرف‌های ضدونقیض دراپر در حالی انجام شد که وی در مصاحبه‌ای با «کوین تلگراف» اعلام کرده بود که سقوط قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ از ۲۰,۰۰۰ دلار تا ۳,۱۵۰ تنها یک نوسان قیمت ساده و نتیجه کارهای زیرکانه عده‌ای بوده که به دنبال پر کردن جیب‌های شان بوده‌اند، بوده:

خریدن ارزهای دیجیتال همیشه یک اقدام عقلانی است. اگر نگاهتان به آینده باشد، هرزمانی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال مناسب است. این‌طور خواهد بود که وقتی به این حوزه نگاه کنید با خودتان میگویید این ارز، بهتر از بقیه است. دیر یا زود دنیا این ارزها را می‌پذیرد و آنها را به‌کار می‌گیرد. یک روزی می‌شود که با بیت کوین می‌توان همان کارهایی را کرد که به ارزهای رایج انجام شدنشان امکان‌پذیر است. و یک روز این کارها را با بیت کوین انجام خواهم داد.

صد البته تا به اینجا بسیاری از بخش‌های مختلف دنیا از بیت کوین به‌عنوان یک روش پرداخت معمول در ساختارهای خود استفاده کرده‌اند. بیت کوین به‌صورت بالقوه پول آینده است و این همان مسئله‌ای است که سکان هدایت بیت کوین را به‌دست دارد. چهار ماه گذشته، تحلیل‌گری مشهور با نام مستعار Filb Filb اعلام کرد که اگر عرضه زمان‌بندی شده بیت کوین، نرخ پذیرش، سهم این ارز از تراکنش‌های انجام‌شده در اقتصاد جهانی و قروض بانکی همچنان به روندی پیش‌بینی شده توسط خودش ادامه دهند، قیمت آن به ۲۵۰ هزار دلار در سال ۲۰۲۲ خواهد رسید که با پیش‌بینی‌های دراپر کاملاً همسوست.

سرانجام کار ارزهای دیجیتال کجاست؟

بر اساس نظرات دراپر پس از بیت کوین ۲۵۰ هزار دلاری چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در نگرش بسیار بلندمدت و چیزی در حدود چند دهه آینده، ارزش کلی دارایی‌های دیجیتال فاصله‌ای چند ده میلیارد دلاری را با ارزهای رایج و ارزهای منتشرشده توسط دولت‌ها، ایجاد خواهد کرد. با وجود اینکه نمی‌توان دنیایی بدون ارزهای رایج را تصور کرد، دراپر عنوان می‌کند که استفاده از چنین ارزهای «ضعیفی» غیرعقلانی است چرا که آنها کنترل شدنی هستند. نبود شفافیت و آسیب‌پذیر بودن در معرض مسائل سیاسی و اجتماعی از جمله دلایل ضعیف بودن ارزهای رایج نسبت به نمونه‌های دیجیتال خود هستند.

از یک‌ طرف بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان، مهندسین و مراجع علمی دنیا در حال کار بر روی دارایی‌های دیجیتال هستند و این مسئله‌ای است که «اسپنسر بوگارت» از بنیاد Blockchain Capital نیز آن را تائید می‌کند و در طرف دیگر دراپر بر این عقیده است که می‌توان یک فرار سرمایه از ارزهای رایج به سمت ارزهای دیجیتال را در طول زمان متصور شد:

به عقیده من زمانی در آینده، ارزهای دیجیتال مانع از دیده شدن ارزهای رایج خواهند شد. آن زمان هزار برابر بزرگ‌تر از این زمان قابل رؤیت هستند.

در ادامه او عنوان کرد که اگر پنج سال آینده در فروشگاه «استارباکس» قهوه سفارش دهید و پولش را با ارزهای رایج بدهید، مسئول صندوق به شما خواهند خندید. وی با قطعیت افزود بیت کوین در بخش‌هایی جای ارزهایی رایج مانند، دلار، یورو، ین یا شیوه‌های پرداختی نظیر «ویزا» یا «مسترکارت» را می‌گیرند که به آن کم‌محلی شده.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

7 دیدگاه
کامران
کامران
4 سال و 10 ماه قبل

اصولا موقعی که یه رشد قیمتی شروع میشه ، همه توهمات گاو گونه اشون گل میکنه ، و میگن یک میلیون دلار هم میشه.
وقتی هم که میاد پایین ، همه نا امیدانه حرف از بیت کوین ۱۰۰۰ دلاری می زنن.
مهم اینه بهیچ وجه ، جو زده نشیم.یسری ها به امید ریپل۵۰ دلاری ، بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری رو بالاترین قیمتا خرید کردن و بعد در پایین ترین قیمتا فروختن.
اگه بازار گاوی بمونه ، شک نکنید خیلی زود سرو کله یه عده تحلیل گر مضحک تو تلگرام و غیره پیدا می شه.
بهیچ وجه احساسی نشید و منطقی با حساب حد ضرر و سود و فقط بخش کوچکی از سرمایتون رو وارد کنید.
موفق باشید

احمد
احمد
4 سال و 10 ماه قبل

اینکه قیمت بیت کوین در آینده افزایشی خواهد بود خیلی واضحه ولی این جو دادن های امثال آقای دراپر فقط برای ایجاد Fobo هست تا مردم عادی برای عقب نموندن در سود افسانه ای که اینها وعده میدن هجوم ببرن و نهایتاً همین ها هستن که میلیار میلیارد سود می کنن. پس خیلی نباید به وعده های کسی که خودش سرمایه عظیمی روی بیت کوین کرده اعتماد کرد.

مهدی
مهدی
4 سال و 10 ماه قبل
پاسخ  احمد

FOMO

بیت کوین سراب
بیت کوین سراب
4 سال و 10 ماه قبل

چه خبره خودشو بوکوشه 20000 دلار

ساتوشی ناکاموتوزاده
ساتوشی ناکاموتوزاده
4 سال و 10 ماه قبل

شروع شد دوباره

مهدی احمدی
مهدی احمدی
4 سال و 10 ماه قبل

سلام
میشه درباره کیف پول change wallet هم مطلب بنویسین
این کیف پول برای ساکنان حوزه‌ی اقتصادی اروپا در دسترس هست و هیچ کارمزدی برای ترکنش هاش نداره
میخواستیم بدونیم که آیا این میتونه راه‌حلی برای کارمزد های بالای بیتکوین در زمان اوج ترافیک شبکه باشه و میتونه فراگیر بشه

رضا
رضا
4 سال و 10 ماه قبل

انشاالله.....شک ندارم که این اتفاق خواهد افتاد به امید حق علیه باطل...