ژائو: پروژه‌های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال طی ۱۰ سال آینده از پروژه‌های متمرکز پیشی می‌گیرند

ژائو: پروژه‌های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال طی ۱۰ سال آینده از پروژه‌های متمرکز پیشی می‌گیرند

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس پیش‌بینی کرده است که طی ۱۰ سال آینده، پروژه‌های غیرمتمرکز بلاک چین از پروژه‌های مالی متمرکز (CeFi) و صرافی‌های متمرکز (CEX)‌ پیشی خواهند گرفت. او دراین‌باره گفت: «فکر می‌کنم که طی ۵ تا ۱۰ سال آینده، صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) بزرگ‌تر از صرافی‌های متمرکز خواهند بود. همچنین می‌توانم بگویم که حداکثر در ۱۰ سال آینده، صرافی‌های غیرمتمرکز و پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) بزرگ‌تر از پروژه‌های مالی متمرکز خواهند بود.»
مدیرعامل بزرگ‌ترین صرافی جهان اظهار داشت با وجود اینکه معتقد است پروتکل‌های متمرکز ارزهای دیجیتال در نهایت بازی را به پروتکل‌های غیرمتمرکز خواهند باخت؛ اما همچنان به آینده‌ای باور دارد که همه اینها بتوانند در کنار هم فعالیت کنند، زیرا بسیاری از افراد همچنان روش‌های مرسوم دسترسی به حساب‌های خود را ترجیح می‌دهند. ژائو بر این باور است که صرافی‌های متمرکز برای چندین دهه دیگر نیز به ایفای نقش خود در بازار ادامه خواهند داد.

سعید نادری

 مشاهده منبع خبر
dailyhodl
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

2 دیدگاه
Mohsen Abdi
Mohsen Abdi
1 سال قبل

معلوم نیست در آینده چه پروژه های غیر متمرکزی متولد بشن؛ پس خیلی عجله نکنید تو این بازار نزولی بهترین کار شناسایی ارزهای با فاندامنتال قوی ه. خیلی از ارزهایی که ممکنه تو بازار صعودی بعدی رشد زیاد بکنن احتمالا هنوز به وجود نیومدن.

امیر علی
امیر علی
1 سال قبل

پنکیک سواپ ، یونی سواپ 🚀