عملکرد چشمگیر ترون در میان بلاک چین‌های برتر اکوسیستم دیفای طی یک ماه اخیر

عملکرد چشمگیر ترون در میان بلاک چین‌های برتر اکوسیستم دیفای طی یک ماه اخیر

طبق داده‌های دیفای‌لاما، شبکه ترون کماکان به رشد خود در اکوسیستم دیفای ادامه می‌دهد و در حال حاضر، سومین بلاک چین بزرگ از نظر ارزش کل قفل‌شده (TVL) پس از اتریوم و بی‌ان‌بی چین بایننس است. ترون با ارزش کل قفل‌شده ۵.۸ میلیارد دلاری، به زنجیره بایننس با ارزش کل قفل‌شده ۶.۹ میلیارد دلار نزدیک می‌شود.

شبکه ترون با رشد ماهانه ۴۱.۳۳ درصدی، تنها بلاک چین برجسته در میان ۲۰ شبکه با بیشترین رشد در ماه جاری است. این در حالی است که بخش دیفای در کل حدود ۹۰ میلیارد دلار از نقدینگی خود را در یک ماه اخیر از دست داده است. ترون در حال حاضر از شبکه‌های لایه اول برجسته‌ای چون اولنچ و سولانا نیز بهتر عمل می‌کند. گفتنی است که ارزش کل قفل‌شده ترون تا حد زیادی در نتیجه انتشار موفق USDD، استیبل کوین الگوریتمی این شبکه رخ داده است.

سعید نادری

 مشاهده منبع خبر
U.TODAY
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

2 دیدگاه
پرویز
پرویز
1 سال قبل

سوالی دیگر :
و آن اینکه آیا Arzdigital صرافی نیست؟ یا فقط سایت اطلاع رسانی ست؟

Jahan.abasi
Jahan.abasi
1 سال قبل

باسلام بنده عرض مینمایم که هیچ کسی نمیتونه ازتجربه های به دست آمده اش درمورد آینده این ارز صحبت بکنه وهمچنین بنده ..اما این بدونین اکثریت بزرگان بازار ارزدیجیتال ،نهنگ ها ،خرس وگرگ ها (مثبت) صرافی های بزرگ دنیا به خاطر اعتماد بیشتر مردم به ارزهای دیجیتال دست به دست هم دادن تا لونا کلاسیک به یکی از با ارزشترین ارزهای دیجیتال دنیا تبدیل کنند. البته گربه برا رضای خدا گنجشک شکار نمیکنه این بزرگان بازار بخاطر به خطر نیوفتن سرمایه خودشون دست ها را در دست هم قفل کردن چون اگر این ارز اعتماد مردم جلب نکنه کل ارزهای دیجیتال به خط آخر میرسند مثبت فرارسرمایه ونابودی ارزها با این حال برای هیچ کدام ازشخصیت های نام برده خوشایند نیست ..حال اگر این اتفاق یعنی سقوط لونا در زمان سعود بازار اتفاق می افتاد خشه به بازار ایجاد نمیکرد وهیچ کس برای نجاتش دست وپا نمیزد.چون درزمان نزول کل بازار ارزهای دیجیتال این اتفاق برای لونا یکی ازپنج ارز برتردنیا افتاده میتونه باعث فرارسرمایه وسقوط بازاربشه این اتحاد بین این شخصیت هاایجادکرده اگر لونا2را چه از لحاظ رتبه وچه از نظر اعتماد مردم به جایگه چشم گیری نرسانن یعنی شک وشوک به کل بازار ارزهای دیجیتال و فرار سرمایه ونزول بیش از پیش وسقوط سرمایه‌ باقی مانده..پس صرافی ها وبزرگان این بازار باتمام توانشان برای بازگشت اعتماد به ارزهای دیجیتال وپیروزی لونا کلاسیک می تازند حالا خودتون تصمیم بگیرید خرید بزنید ونگه دارید یا....