فرماندار آریزونا قانون ایجاد صندوق مدیریت داراییهای دیجیتال بلاتکلیف را امضا کرد
ارزدیجیتال را در جستجوی گوگل ترجیح میدهید؟
ترجیح ارزدیجیتال در گوگل
فرماندار آریزونا، کیتی هابز (Katie Hobbs)، لایحه شماره ۲۷۴۹ مجلس نمایندگان را امضا کرد که به موجب آن صندوق ذخیرهای برای نگهداری داراییهای دیجیتال بلاتکلیف، ایردراپها و پاداشهای استیکینگ در این ایالت تشکیل میشود.
صرافی شما چند رمزارز دارد؟
در کیف پول من به ۳,۰۰۰ رمزارز و تسویه آنی دسترسی دارید.
ثبتنام کنید
این اقدام تنها چند روز پس از آن صورت میگیرد که فرماندار هابز لایحه دیگری در حوزه ارزهای دیجیتال را وتو کرده بود. بر اساس قانون جدید، اگر مالک قانونی داراییهای دیجیتال پس از سه سال به ارتباطات پاسخ ندهد، این داراییها بلاتکلیف محسوب میشوند.
متولیان مجاز ایالتی میتوانند این داراییها را استیک کرده و از پاداشهای آن بهرهمند شوند. درآمد حاصل از این ارزهای دیجیتال بلاتکلیف به صندوق جدید واریز میشود.
آریزونا پس از نیوهمپشایر، دومین ایالت آمریکا است که چارچوب رسمی برای نگهداری ارزهای دیجیتال ایجاد میکند.
دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
لطفا در صورت مشاهده دیدگاههای حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه با گزارش سریع آنها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.