ارزش بازار: ۲.۲۷۲ تریلیون دلار
قیمت تتر: ۱۵۶,۵۷۱ تومان
آرتور هیز: ذخایر استراتژیک بیت کوین آمریکا مثل یک بمب ساعتی خواهد بود

آرتور هیز: ذخایر استراتژیک بیت کوین آمریکا مثل یک بمب ساعتی خواهد بود

آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیرعامل سابق صرافی ارز دیجیتال بیت‌مکس (BitMEX)، در مقاله‌ای ایده ذخایر استراتژیک بیت کوین آمریکا را مورد انتقاد قرار داد و آن را به یک بمب ساعتی تشبیه کرد.

صرافی شما چند رمزارز دارد؟
صرافی شما چند رمزارز دارد؟
در کیف پول من به ۳,۰۰۰ رمزارز و تسویه آنی دسترسی دارید.
ثبت‌نام کنید

او هشدار داد که ذخایر بیت کوین تحت کنترل دولت، تابع امیال سیاسی خواهد بود و نه استراتژی مالی صحیح. هیز پیش‌بینی کرد که خرید یک میلیون بیت کوین توسط دولت، باعث افزایش قیمت کوتاه‌مدت و بی‌ثباتی بلندمدت خواهد شد و بازار را به هرج و مرج خواهد کشاند.

او می‌گوید که دولت‌های آینده ممکن است از این ذخایر به عنوان منبع نقدینگی استفاده کنند و برای این کار فقط یک امضا روی یک کاغذ لازم است. هیز به جای ذخیره‌سازی دولتی، پیشنهاد می‌کند که خزانه‌داری آمریکا به تدریج بیت کوین را به عنوان دارایی ذخیره در سیستم مالی ادغام کند

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
سعید نادری
 مشاهده منبع خبر
news.bitcoin
نظرات کاربران
۲۰۰/۰
توجه

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

887311609391
887311609391
۱ سال قبل

دقیقا،اینجا ایران است،تمام هوش وذکاوتها درجریانات منفی ومنافع شخصی یکعده بکارمیوفته،یکذره اعتقادی هم‌وجود نداره،که این منافعی که ازاین جریانات بدست میاد،هبچ آرامشی واسایشی تداوم داری نداره،وکجا ها که نمیره،ازآخرم‌حرص بیشتر،حسرت وروزازنو روزی ازنو،امیدوارم تاییدکنی سانسورچی محترم

۰
uxnczgo
uxnczgo
۱ سال قبل

اولین اظهار نظر درست آقای آرتور هیز همین هست.
بیت کوین و بلاک چین بوجود اومد تا مردم رو از سیستم مالی در غل و زنجیر بین المللی و در بند انحصار نجات بده.
جای هیچ نگرانی نیست. چون بیت کوین همون‌جوری که تا الان خودش راهشو پیدا کرده از الان به بعد هم مسیرشو پیدا خواهد کرد. بیت کوین همون‌جوری که تا الان وابسته به هیچ نهاد و ارگانی نبوده به عنوان یک پول مردمی باید مستقل بمونه.

۰
437989075321
437989075321
۱ سال قبل

در این دنیای آشفته ی جهانی چه بانک های مرکزی چه ارز های دیجیتال در ایران سود نصیب صرافی های متقلب میشود که راحت در سیستم خود راحت وبدن هیچ دغدغه ای قیمت ها را بالا و پایین میکنند یعنی اینکه توجه کنید تتر گران می‌شود بیت کوین را پایین می آورند. بیت کوین گران می‌شود تتر را ارزان میکنند و کارمزدشان هم هیچ قواعدی ندارد و هرچه دلشان میخواهد کارمزد میگیرند و هیچ وقت سر در نمی آورید که قیمت خرید و فروش و فروش هردو ارز چقدر است در تارگت خود عد فروش را مبلغی زده اند وقتی می فروشی تا متوجه میشی که چقدر کار مزد برداشته اند میخری میبینی چقدر گران خریدی خلاصه تمام تلاش آنهایی که دنبال یلقمه نان هستند نصیب بدون زحمت صرافی ها میشود. بابا ی زره وجدان داشته باشید تا دولت هم بهتان بر ندهد مردم هم دعایتان بکنند نه شکایت

۰
نمایش بیشتر