کارشناسان ارزهای دیجیتال: اتریوم به ۲۸۰۰ دلار و بیتکوین به ۴۷,۰۰۰ دلار سقوط خواهد کرد
علیرغم انتشار آمار تورم بهتر از انتظار، بازار سهام آمریکا با سقوط مواجه شده است. نزدک ۱۰۰ در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۲.۵٪ و S&P ۵۰۰ حدود ۱٪ کاهش یافته است. بازار ارزهای دیجیتال همبستگی معناداری با بازار سهام نشان نداده، اما بعید است بیتکوین و آلتکوینهای بزرگ روند صعودی خود را در شرایط سقوط بازار سهام از سر بگیرند. فروش بیتکوین توسط نهادهای مختلف نیز به فشار فروش در بازار کریپتو دامن زده است. کارشناسان معتقدند قیمت اتریوم میتواند به ۲۸۰۰ دلار و بیتکوین به ۴۷,۰۰۰ دلار سقوط کند. سرمایهگذاران به سمت استیبلکوینها و پیشفروشهای ارز دیجیتال روی آوردهاند که کمتر تحت تأثیر احساسات کوتاهمدت بازار قرار میگیرند. تحلیلگران معتقدند اتریوم قبل از شروع مجدد روند صعودی، احتمالاً به ۲۸۰۰ دلار خواهد رسید. فشار فروش شدید بر بیتکوین، از جمله فروش ۶۰۰ میلیون دلاری دولت آلمان، میتواند قیمت آن را تا ۴۷,۰۰۰ دلار پایین بیاورد.
لطفا در صورت مشاهده دیدگاههای حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه با گزارش سریع آنها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.
شیبا داره صعودی میشه هدف اول 1500 تومن
اگه امروز برنگشت بنظزم کف ش 52 هزار دلار باشه پایینتر نمیره
به نظرم از کارشناسان بومی استفاده کنید
کارشناس بومی:
تا انتخابات آمریکا فقط هولد کنید وسلام.
به نظرم تا ۶۲ یا ۶۶ میره بعد میریزه، البته شایدم چون لانگم احساساتم غالبه