استیبل کوین‌ها، دلیل تلاش بی‌ثمر بیت کوین برای ثبت رکورد قیمتی جدید

استیبل کوین‌ها، دلیل تلاش بی‌ثمر بیت کوین برای ثبت رکورد قیمتی جدید

براساس گزارش شرکت تحقیقاتی ارزهای دیجیتال ۱۰ ایکس ریسرچ (۱۰x Research)، دلیل تلاش بی‌ثمر بیت کوین (BTC) برای عبور از رکوردهای قبلی قیمتی خود، کاهش صدور استیبل کوین‌ها پس از رویداد هاوینگ بیت کوین است. این گزارش نشان می‌دهد که پس از هاوینگ ۲۰ آوریل، صدور استیبل کوین‌ها کاهش چشمگیری داشته است و کیف پول‌های دارای بیش از ۱۰ میلیون دلار استیبل کوین نیز روندی نزولی را تجربه کرده‌اند. این روند مانع پیشروی قیمت بیت کوین شده است.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
عرفان بدری
 مشاهده منبع خبر
benzinga
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
Ehsan
Ehsan
۱ ماه قبل

"تصور کنید جهانی که در آن مرزهای مالی و اقتصادی ناپدید شده‌اند. با شبکه بلاکچین جدید ما، تمامی ارزهای ملی کشورها به راحتی و با امنیت بالا وارد یک سیستم واحد می‌شوند. این شبکه، نه تنها امکان تراکنش‌های سریع و ارزان را فراهم می‌کند، بلکه اعتماد و اطمینان مردم به ارزش پولی کشورشان را نیز تقویت می‌کند.

با بهره‌گیری از فناوری بلاکچین، افراد می‌توانند بدون دغدغه از تغییرات نوسانات ارز و با خیال راحت، معاملات بین‌المللی خود را انجام دهند. این انقلاب دیجیتال، حس امنیت، اطمینان و آرامش ذهنی را به همراه دارد و جهانی را به تصویر می‌کشد که در آن همکاری و تعامل مالی بدون هیچ‌گونه محدودیتی میسر است.

به دنیای جدیدی از فرصت‌ها و ارتباطات مالی خوش آمدید؛ جایی که هر ارز ملی، بخشی از یک سیستم جهانی امن و مطمئن است."cbbpm.com