صرافی اف تی اکس با اداره مالیات آمریکا بر سر بدهی ۲۴ میلیارد دلاری به توافق رسید

صرافی اف تی اکس با اداره مالیات آمریکا بر سر بدهی ۲۴ میلیارد دلاری به توافق رسید

صرافی ارز دیجیتال ورشکسته اف تی اکس (FTX) به توافقی با اداره مالیات آمریکا (IRS) در مورد یک بدهی عظیم ۲۴ میلیارد دلاری دست یافته است. این توافق به اف تی اکس اجازه می‌دهد تا مبلغ بسیار کمتری (۲۰۰ میلیون دلار) را بصورت نقدی در ابتدا پرداخت کند و مابقی را به تعویق بیندازد، که این امر باعث آزاد شدن وجوه برای جبران خسارت مشتریان می‌شود. این توافق یک مانع بزرگ در روند ورشکستگی اف تی اکس را برطرف می‌کند و راه را برای مشتریان هموار می‌کند تا ۹۸ درصد از مطالبات خود را به‌صورت نقدی دریافت کنند. اف تی اکس پیش از این با فروش دارایی‌ها و املاک متعلق به شرکت، مبلغی بین ۱۴.۵ تا ۱۶.۳ میلیارد دلار تأمین کرده بود و تأیید نهایی این توافق بستگی به تأیید دادگاه ورشکستگی و اجرای موفقیت‌آمیز طرح بازسازی اف تی اکس دارد.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
عرفان بدری
 مشاهده منبع خبر
bitcoinist
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
Trust it
Trust it
۱ ماه قبل

یک صرافی ورشکسته ارز دیجیتال اندازه یکسال پول نفت ایرانـ. ببینید دراون کشور رو به سقوط به قول برخیها چندین هزار شرکتهای بزرگ مولتی میلیاردی وجود دارد که ای