نهنگ‌ های دوج کوین پس از مرگ کابوسو ناپدید شدند!

نهنگ‌ های دوج کوین پس از مرگ کابوسو ناپدید شدند!

فعالیت نهنگ‌های دوج کوین (DOGE) پس از درگذشت کابوسو، سگ مشهور الهام گرفته شده در ایجاد میم کوین دوج کوین، به شدت کاهش یافته است. تحلیل شاخص‌های کلیدی، حاکی از افت قابل توجه فعالیت بازیگران اصلی بازار موسوم به نهنگ‌ها است.

داده‌های شرکت اینتو د بلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهد حجم تراکنش‌های بزرگ دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹.۶۹ درصد کاهش یافته و به ۶.۶۳ میلیارد DOGE رسیده است. به‌ویژه، معاملات بالای ۱۰۰,۰۰۰ دلار از ۱.۵۶ میلیارد دلار به ۱.۱۲ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده و طی این مدت ۱۳۰۰ تراکنش از این دست ثبت شده است.

افت فعالیت نهنگ‌ها در کاهش چشمگیر ورود و خروج وجوه به کیف پول‌های حاوی حداقل ۰.۱ درصد از کل عرضه دوج کوین نیز مشهود است. ورودی به این کیف پول‌ها با سقوط ۸۷.۵۲ درصدی، تنها ۵۹.۸۶ میلیون کوین بوده، در حالی که خروجی نیز ۲۹.۵۹ درصد نسبت به دیروز کاهش داشته و به ۱۰۳.۸۷ میلیون کوین رسیده است. این روند نزولی، هم‌زمان با انتشار خبر درگذشت سگ کابوسو توسط صاحبش در رسانه‌های اجتماعی رخ داده است. تصویر کابوسو نماد میم محبوب دوج بود که بعدها در سال ۲۰۱۳، منبع الهام برای ایجاد ارز دیجیتال دوج کوین شد. دوج کوین با ارزش بازار کنونی ۲۴.۴۳ میلیارد دلار و حجم مبادلات روزانه نزدیک به ۲ میلیارد دلار، جایگاه با اهمیتی در بازار رمزارزها دارد. هرچند ارتباط مستقیم بین فوت کابوسو و افت فعالیت نهنگ‌ها فعلاً در حد حدس و گمان است، اما ممکن است تأثیر عاطفی ناشی از درگذشت این سگ دوست‌داشتنی، بر روحیه سرمایه‌گذاران اثرگذار بوده باشد.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
دانیال قنبری
 مشاهده منبع خبر
U.TODAY
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

0 دیدگاه