مایکل ون‌د‌ی‌پوپ: دوران حاکمیت بیت کوین آرام آرام رو به پایان است

مایکل ون‌د‌ی‌پوپ: دوران حاکمیت بیت کوین آرام آرام رو به پایان است

مایکل ون‌د‌ی‌پوپ، تحلیل‌گر و معامله‌گر محبوب ارزهای دیجیتال، به بررسی آخرین روندها در خصوص حاکمیت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال پرداخته و احتمال تغییر در نگرش سرمایه‌گذاران را مطرح کرده است. به گفته وی، سرمایه گذاران در حال تنوع بخشی به سبد دارایی‌های خود فراتر از بیت کوین هستند. طبق آمارها، حاکمیت بیت کوین بر بازار ۵۵.۲۹ درصد است که نسبت به هفته گذشته ۰.۲۶ درصد کاهش یافته است. این کاهش حاکمیت، نشانه جابجایی سرمایه سرمایه‌گذاران از بیت کوین به سمت دارایی‌های دیجیتال دیگر است. ون‌دی‌پوپ این جابجایی را یک “چرخش” توصیف کرد که به آرامی آغاز شده است. وی پیش بینی کرد در صورت عدم شکست ۵۷ هزار دلار به عنوان حمایت، قیمت بیت کوین ممکن است به ۷۰۳۰۰ دلار برسد. با توجه به کاهش حاکمیت بیت کوین، احتمال آغاز فصل آلت کوین‌ها وجود دارد که منجر به رشد قابل توجه ارزهای دیجیتال کوچک‌تر نسبت به بیت کوین خواهد شد.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
امیرحسین دهنوی
 مشاهده منبع خبر
bitcoinist
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

3 دیدگاه
کاربر تازه‌وارد
کاربر تازه‌وارد
۳ ماه قبل

صددرصد موافقم با نظرش چون خودم نزدیک ۶۰ میلیون آلتکوین خریدم بدون یکریال بیت کوین، چون بیت کوین مثلا باید بشه ۱۶۰ هزار دلار که ۶۰ میلیون من اگه ۶۰ تارو بیت کوین میخریدم میشه ۱۲۰ میلیون، ولی اگه آلتکوینا پامپ بشن ۶۰ میلیون من شاید ۱۰ میلیارد تومان بشه

kix panda
kix panda
۲ ماه قبل

آخه ۶۰ میلیون پول رو میزاری روی اسکم های بازار وقتی شخصی توی رویا زندگی می کنه همین که اینقدر توکن کوین پر شده توی دنیا

AA
AA
۳ ماه قبل

بیت کوین سلطان بازار هس 😏