نهنگ های جدید نزدیک به ۵ میلیون دلار شیبا اینو خریدند

نهنگ های جدید نزدیک به ۵ میلیون دلار شیبا اینو خریدند

طی هفته گذشته، در حالی که ارزهای دیجیتال دستخوش اصلاحات گسترده بودند، قیمت شیبا اینو ۱۵ درصد کاهش یافت. با این حال، این کاهش برای برخی سرمایه‌گذاران بزرگ فرصتی برای خرید ارزان ایجاد کرد. بر اساس داده‌های دورن زنجیره‌ای، ۳ آدرس نهنگ جدید در این برهه زمانی بیش از ۱۸۴ میلیارد توکن شیبا اینو به ارزش تقریبی ۴.۹ میلیون دلار خریداری کرد‌ه‌اند. براساس داده‌های ارائه شده این خریدها از صرافی‌ها بایننس و کوین بیس انجام شده است. این ۳ نهنگ جدید تمام خریدهای خود را در ۲۴ ساعت انجام داده‌اند که ۲ آدرس آنها، هر کدام ۲ میلیون دلار و یک آدرس نیز یک میلیون دلار از این میم کوین را خریده‌اند.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
سعید نادری
 مشاهده منبع خبر
bitcoinist
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

3 دیدگاه
مانتیس
مانتیس
۳ ماه قبل

دنباله رو نهنگها نباشید، نهنگی‌که یک‌میلیون شیبا خریده ده درصد هم سود کنه بسشه

Ayub. Clash Clash of Clans
Ayub. Clash Clash of Clans
۳ ماه قبل

خبرهای دروغین و با شاخ و بال

Ayub. Clash Clash of Clans
Ayub. Clash Clash of Clans
۳ ماه قبل

خبرها همه دروغ هستند . خیلی وقته که نهنگ‌ها فروختند و اومدند بیرون . همه خبرها برعکسه اگر گفتند خریدند بدانید که چند روز قبل فروختند . اگر گفتند از این سقف بالاتر میره تا یک دلار میره 1 سنت میره بالا بدونید که سرتون کلاه میزارند . شما به امید اینکه بالاتر بره و در اون نقطه نهایی بفروشید می‌مانید ولی سقوط پشت سقوط دیگر را تجربه میکنید . مثل 2021 . که وقتی شیبا 0.000086 رو زد خبرها این بود که شیبا تا 30 سنت میره بالاتر ولی ریزش به کف کف خودش رسید . بخون خواستی لایک کن نخواستی بخوان و رد شو اما فریب اخبارهای با شاخ و بال رو نخور