تحلیلگری که سال ۲۰۱۳ خرید بیت کوین را پیشنهاد می‌کرد، اکنون از شیبا اینو حمایت می‌کند

تحلیلگری که سال ۲۰۱۳ خرید بیت کوین را پیشنهاد می‌کرد، اکنون از شیبا اینو حمایت می‌کند

داوینچی جرمی، تحلیلگر و تریدر شناخته شده که به‌دلیل حمایت اولیه‌اش از بیت کوین شناخته می‌شود، در تعاملی آنلاین در روز دوشنبه علاقه‌مندی خود را به شیبا اینو که با نام دوج کوین کیلر نیز شناخته می‌شود، نشان داد. وقتی کاربری از او پرسید آیا خرید شیبا اینو ایده خوبی است، جرمی در پاسخ گفت: «بله، باید خریداری کنید.»

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
دانیال قنبری
 مشاهده منبع خبر
benzinga
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

2 دیدگاه
محمود موسوی
محمود موسوی
۳ ماه قبل

کسی که تواین بازاردانش وتجربه کافی داشته باشه،باطناب هیچ تحلیلگری توی چاه نمیره وخریدوفروش نمیکنه.البته اینومطمئنم که شیباارزخیلی خوبی هستش وباقیمت فعلی حدود8درصدکیف پول منوشیباتشکیل داده که هموشونوتقریبن درکف قیمت خریدم.ولی هرگزباتحلیلِ تحلیلگرهاوتحلیلگرنماهاخریدوفروش نمیکنم.

کاربر تازه‌وارد
کاربر تازه‌وارد
۳ ماه قبل

این روزها نمیشود دردنبایی که به دست بشر هدایت می‌شود اعتمادی کرد .هرکسی هرچیزی را گفت و پیش بینی کرد لزوما نباید آن را قبول کرد .چه بسا که بمانند بسیاری از پیش بینی‌ها اشتباه ازاب درآمد .تا همین چند روز پیش مدام صحبت در مورد سقفهای آنچنانی رمز ارزها بود که یک دفعه دیدیم که چگونه شد .درهر صورت اضلاع رسانی به عنوان یک رسانه باید براساس واقعیات باشد تا پیش بینی‌های نامشخص وچه بسا بسیاری با این تحلیلیها چه زبانهایی میکنند که جبران ناپذیر باشد .