ادغام سه پروژه بلاک چین مبتنی بر داده و هوش مصنوعی

ادغام سه پروژه بلاک چین مبتنی بر داده و هوش مصنوعی

سه پروژه بلاک چین مبتنی بر داده و هوش مصنوعی، فتچ دات ای‌آی (Fetch.ai)، سینگولاریتی نت (SingularityNET)‌ و اوشن پروتکل (Ocean Protocol)، به توافق نهایی برای ادغام ارزهای دیجیتال خود رسیده‌اند. این ادغام با هدف ایجاد بزرگترین بازیگر مستقل در تحقیق و توسعه هوش مصنوعی انجام شده است. ارزهای دیجیتال موجود این سه پروژه پس از اعلام خبر ادغام افزایش قیمت داشته‌اند.

عرفان بدری

 مشاهده منبع خبر
the block
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

2 دیدگاه
امیر
امیر
3 هفته قبل

در بزرگترین حمایت دولتی در شبکه Fetch.ai با مشارکت، اولین پیشنهاد برای ادغام اتحاد ابرهوش مصنوعی با 99.8٪ رای "بله" به تصویب رسید. 🔥🔥

این رای تاریخی اکنون شروع به راه اندازی شبکه Fetch.ai به عنوان خانه $ASI می کند. ⚡️

در مجموع، سه پیشنهاد حکومتی به ادغام ASI Alliance اختصاص داده خواهد شد. پیشنهادی که به تازگی تصویب شد اولین پیشنهادی بود که به مشارکت Fetch.ai اختصاص داشت. در روزهای آینده پیشنهاد دوم را منتشر خواهیم کرد. 

امیر
امیر
4 هفته قبل

دارندگان توکن 0.433226 $ASI در هر $OCEAN و 0.4333350 $ASI به ازای $AGIX دریافت خواهند کرد. این نرخ ارز ثابت است و تغییر نخواهد کرد. ما انتظار داریم که آربیتراژورهای هوشمند در صورت بروز اختلاف قیمت بین توکن‌ها متوجه شوند و سپس آن را برای حفظ تعادل و تعادل در نرخ مبادله تعیین کنند.
من یک دارنده $FET هستم ، چه اقدامی باید انجام دهم؟
$FET  دارندگان در حال حاضر نیازی به انجام کاری ندارند. با اعلام زنده، هر بنیاد با شرکای تجاری صحبت می کند، به سؤالات جامعه پاسخ می دهد و شروع به برنامه ریزی برای مراحل بعدی می کند.
اولین اولویت اجرای ادغام توکن است. همانطور که گفته شد، توکن $FET ارز ذخیره Superintelligence Alliance خواهد بود و نام آن به $ASI تغییر خواهد کرد: Artificial Superintelligence.
دارندگان $OCEAN و $AGIX در حال حاضر نیازی به انجام کاری ندارند. نرخ مبادله بین $FET / $ASI و $OCEAN و $ASI و $AGIX ثابت است و مکانیسم مبادله به‌طور نامحدود باز می‌ماند، بنابراین کاربران می‌توانند در اوقات فراغت خود، توکن‌ها را مبادله کنند.
توکن های $FET در صرافی ها
اگر توکن‌های $FET در صرافی دارید، به‌طور خودکار به‌عنوان توکن‌های $ASI برچسب‌گذاری مجدد می‌شوند. هیچ اقدامی از شما لازم نیست. ما از طرف شما با صرافی ها هماهنگ می کنیم.
توکن های $OCEAN و $AGIX در صرافی ها
اگر توکن‌های $OCEAN و $AGIX در صرافی دارید، هیچ اقدامی لازم نیست. ما با هر صرافی کار خواهیم کرد تا از تبدیل روان مطمئن شویم و دارایی های شما به طور خودکار مستقیماً توسط صرافی به توکن های $ASI تبدیل می شود. شما $OCEAN یا $AGIX در صرافی نخواهید دید - اما نترسید! توکن های شما آنجا هستند، فقط به دنبال نماد $ASI باشید.
توکن‌های $OCEAN / $AGIX را پس از انجام تبدیل در صرافی‌ها واریز نکنید
وقتی صرافی همه توکن‌های $OCEAN و $AGIX را تبدیل کرد، علامت‌های $OCEAN و $AGIX از صرافی خارج می‌شوند. اگر کسی به طور تصادفی پس از رویداد تبدیل، صرافی $OCEAN یا $AGIX ارسال کند، نمی‌توانیم تضمین کنیم که توکن‌ها در دسترس هستند یا به $ASI تبدیل می‌شوند. بنابراین لطفا از اطلاعیه ها و اطلاعیه های صرافی های خود مطلع باشید.
اگر $OCEAN یا $AGIX خارج از صرافی نگه دارید و می خواهید آنها را به توکن های $ASI تبدیل کنید، لطفاً پاراگراف بعدی را ببینید.
توکن های $OCEAN / $AGIX در کیف پول های سخت یا آفلاین
برای کسانی از شما که توکن‌های خود را در کیف پول‌های سخت یا آفلاین نگه می‌دارید، مکانیسم تعویض توکن در هفته‌های آینده در دسترس خواهد بود تا به دارندگان این امکان را بدهد که $OCEAN و $AGIX خود را با $ASI مبادله کنند.
پس از در دسترس قرار گرفتن، این مکانیسم مبادله به‌طور نامحدود در دسترس خواهد بود تا به سهامداران بلندمدت اجازه دهد تا هنگام باز شدن توکن‌هایشان $OCEAN و $AGIX خود را با توکن‌های $ASI مبادله کنند، بدون هیچ گونه ریسک FX یا مبادله.
زمان بندی مکانیسم تعویض توکن
قراردادهای مبادله توکن آزمایش و ممیزی شده اند، اما با توجه به پیچیدگی هماهنگی با صدها شریک تجاری، تجزیه و تحلیل دقیق تری را تکمیل می کنیم، با شرکا و مبادلات صحبت می کنیم، و با تاریخ قطعی برای انتشار به جامعه باز خواهیم گشت. ابزار تعویض توکن با کانال های رسمی ما همراه باشید که باید از طریق پیوندهای موجود در وب سایت ما به آنها دسترسی داشته باشید.
DEX ها و نقدینگی استخر
ما ارائه‌دهندگان نقدینگی را تشویق می‌کنیم که هر گونه نقدینگی مربوط به $OCEAN و $AGIX را در زمانی که راحت هستند از DEX حذف کنند. کاربران ممکن است لغزش بیشتری را در استخرهایی با نقدینگی کمتر تجربه کنند. توصیه می کنیم سوآپ خود را با توجه به نقدینگی موجود اندازه بگیرید تا لغزش به حداقل برسد.
هنگامی که آستانه 95٪ از عرضه توکن $OCEAN و $AGIX به $ASI تبدیل شد، Ocean Protocol و SingularityNET Foundations هرگونه نقدینگی استخری را که ما تهیه کرده‌ایم حذف خواهند کرد.
آغازی نو
امیدواریم در این سفر به هوش مصنوعی به ما بپیوندید. ما بسیار هیجان زده هستیم که به عنوان یک اتحاد به جلو حرکت کنیم و دانش و تخصص خود را به کار ببریم. هر سه شرکت بر روی بخش‌های مختلف پشته غیرمتمرکز کار کرده‌اند و می‌توان با تشکیل تیم، جریان ارزش از تحقیقات عمیق، به ابزارها و برنامه‌ها و در نهایت تجاری‌سازی در مقیاس بزرگ داده‌ها و خدمات هوش مصنوعی را تسریع کرد.