ارزدیجیتال را در جستجوی گوگل ترجیح میدهید؟
ترجیح ارزدیجیتال در گوگل
اس ای سی احتمالا اتر را به عنوان یک اوراق بهادار طبقهبندی میکند
گزارشهای اخیر CoinDesk و Fortune حاکی از آن است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در حال آمادهسازی طبقهبندی اتر (ETH) بهعنوان یک اوراق بهادار است. این اقدام بیشک تبعات شدیدی برای کل صنعت ارزهای دیجیتال خواهد داشت. منتقدان معتقدند اتر بیشتر شبیه بیت کوین است تا سایر توکنها و SEC با این اقدام فراتر از حد خود عمل میکند.
پراپکو | ترید با سرمایه بیشتر
با ۱۰ دلار، ۱۰۰۰ دلار اعتبار معاملاتی دریافت کن
ثبتنام و کد تخفیف
دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
لطفا در صورت مشاهده دیدگاههای حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه با گزارش سریع آنها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.
بنظرم خوب باشه چون اگر نرخ بهره رو افزایش میداد 25/یا نیم. بازار بدجور میریخت.
برای اتریوم بده. ولی تاثیری در کل بازار نداره به نظرم.
توف به این سازمان مزخرف