شاخص ترس و طمع بیت کوین به بالاترین سطح خود از سال ۲۰۲۱ رسیده است

شاخص ترس و طمع بیت کوین به بالاترین سطح خود از سال ۲۰۲۱ رسیده است

شاخص ترس و طمع بیت کوین به بالاترین سطح خود در حدود ۳ سال اخیر رسیده است و با سرعت باورنکردنی به سطح طمع افراطی رسیده است. شاخص ترس و طمع بیت کوین معیاری برای سنجش احساسات سرمایه‌گذاران و نحوه نگاه آنان به بازار است. این شاخص در مقیاس صفر تا ۱۰۰ دسته‌بندی می‌شود که صفر تا ۲۵ نشانگر ترس شدید، ۲۶ تا ۴۶ نشانگر ترس، ۴۷ تا ۵۲ قلمرو بی‌طرف است. همچنین از ۵۳ تا ۷۵ نشانگر طمع و زمانی است که سرمایه‌گذاران شروع به اطمینان به بازار می‌کنند و از ۷۶ تا ۱۰۰ نمایانگر طمع افراطی در اوج صعودی بازار است.
بر اساس داده‌های تریدینگ ویو، این شاخص در حال حاضر روی عدد ۷۹ قرار دارد که نمایانگر طمع شدید سرمایه‌گذاران است و نشانه‌ای از دیدگاه صعودی آنان محسوب می‌شود و می‌تواند پیامدهایی برای بازار داشته باشد.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
سعید نادری
 مشاهده منبع خبر
NewsBTC
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
مهدی
مهدی
۴ ماه قبل

بازار با هوش مصنوعی کنترل می‌شه در موارد طمع شدید یه عده رو نقره داغ میکنه، تا نقدینگی بازار تأمین بشه و این معادله بازار اصلا شوخی بردار نیست، منتظر اصلاح خوبی باشید هموطن
موفق باشید بدرود