بلک‌راک و بیت‌وایز درخواست ETF اسپات بیت کوین خود را به‌روز کردند

بلک‌راک و بیت‌وایز درخواست ETF اسپات بیت کوین خود را به‌روز کردند

دو شرکت مدیریت دارایی بلک‌راک و بیت‌وایز، نسخه‌ای اصلاح‌شده از درخواست خود را برای دریافت مجوز ETF اسپات بیت کوین به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ارسال کردند. بااین‌حال، این رگولاتور هنوز هیچ درخواستی را تأیید نکرده و تا‌کنون بررسی تمام برنامه‌های دریافتی را به تعویق انداخته است. جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ اینتلیجنس می‌گوید: «هم کمیسیون بورس و هم این شرکت‌ها به‌سختی کار می‌کنند تا همه مشکلات را حل کنند. این پرونده‌ها احتمالاً نتیجه گفت‌وگوها و ساعات زیاد کار بین هر دو طرف هستند». پرونده به‌روزشده بلک‌راک شامل توضیحات جدیدی در مورد تلاش‌هایی است که متولی صندوق برای نظارت بر تغییرات غیرعادی قیمت انجام خواهد داد.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
سجاد اسحقی نصرآبادی
 مشاهده منبع خبر
TheBlock
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
محمود
محمود
۷ ماه قبل

بلک راک و بورس امریکا غلط کردن که بخوان بر تغییرات غیر عادی قیمت بیتکوین نظارت و کنترل کنن.مردم ساده چه خوشحالن که بیت میره بورس و هولدارها سود میکنن درصورتیکه بعدش میخوان محدودیت افزایش روزانه براش ببندن و دیگه هرگز شاهد پامپ و دامپ و سودهای آنچنانی نخواهیم بود .این درواقع مرگ بیتکوینه