طبق تحلیل ماتریکس‌پورت بیت‌کوین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۴ به ۱۲۵ هزار دلار برسد

طبق تحلیل ماتریکس‌پورت بیت‌کوین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۴ به ۱۲۵ هزار دلار برسد

ماتریکس‌پورت، یک شرکت برجسته خدمات مالی ارز دیجیتال، گزارشی را منتشر کرد که تجزیه و تحلیل عمیقی از پایداری بازار صعودی بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ ارائه می‌دهد. این گزارش چشم انداز صعودی را ارائه می‌دهد و اهداف قیمتی بلندپروازانه‌ای را برای بیت کوین تعیین می‌کند.

ماتریکس‌پورت مجدداً موضع صعودی خود را در مورد بیت کوین تأیید کرده و قیمت آن را تا اواسط سال ۲۰۲۴ حدود ۶۳,۱۴۰ دلار و تا پایان سال ۱۲۵,۰۰۰ دلار پیش بینی کرده است. این پیش بینی‌ها بر اساس تجزیه و تحلیل جامع عملکرد تاریخی بیت کوین، روندهای فعلی بازار و عوامل کلان اقتصادی گسترده‌تر است.

به گفته ماتریکس‌پورت این گزارش با بررسی پیامدهای ژئوپلیتیکی، پولی و اقتصاد کلان انجام گرفته است.

ماه گذشته، مارکوس تیلن، که بخش تحقیقات و استراتژی را در ماتریکس‌پورت هدایت می‌کند، پیشنهاد کرد که عملکرد بیت‌کوین در طول سال می‌تواند یک شاخص کلیدی برای موقعیت آن در پایان سال باشد.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
امیرحسین دهنوی
 مشاهده منبع خبر
CryptoGlobe
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

4 دیدگاه
محمود
محمود
۷ ماه قبل

دوباره عدد رقم های فضایی دادن شروع شد.ببندین بابا شما همونایی هستین که موقع سقوط میگفتید بیت صفر میشه و نابود میشه.وقتی خرید زدن الان رقم نجومی میدن تا هرچه گرونتر بفروشن

کمال فرجی
کمال فرجی
۷ ماه قبل

من فکر نکنم

امین نجارزادگان
امین نجارزادگان
۷ ماه قبل

این خبرام نیس

مهرداد
مهرداد
۷ ماه قبل

البته این حرفا همه تبلیغات گسترده هس برای طمع انداختن و سرمایه بیشتررکه توی این بازار بیاد