نهنگی ۷ میلیون دلار میم‌کوین په‌په را از صرافی بایننس به کیف‌پول خود منتقل کرد

نهنگی ۷ میلیون دلار میم‌کوین په‌په را از صرافی بایننس به کیف‌پول خود منتقل کرد

طبق گزارش Whale Alert ارز دیجیتال په‌په (PEPE) شاهد خروج حدود ۶.۲ تریلیون توکن به ارزش ۷ میلیون دلار، از صرافی ارزهای دیجیتال بایننس به یک کیف پول ناشناخته بوده است.

زمانی که دارایی‌ها در یک صرافی سپرده می‌شوند، معمولاً قصد فروش دارند، اما برداشت‌ها ممکن است نشان دهنده تمایل به نگهداری بلند مدت باشد.

امیرحسین دهنوی

 مشاهده منبع خبر
U.Today
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

3 دیدگاه
امیر نظری
امیر نظری
5 ماه قبل

Booooom

WhiteShadoW
WhiteShadoW
5 ماه قبل

زیاد به این اخبار توجه نفرمایید چون سوخته است به طور مثال همین خبر مال همین لحظه منتشر شده نیست به طوری که نویسنده با عضویت در سایت های رصد وال یا همان نهنگ ها بعداز نقل و انتقالات با تأخیر یک نوتیفیکشن دریافت میکنن حال نویسنده یا خبرنگار تصمیم به اطلاع رسانی میگیره و شروع می‌کنه این مطلب نوشتن و منتشر کردن که خود می‌تونه حتی یک روز کامل زمان ببره از طرفی معاملات نهنگ ها معمولاً ولت به ولت انجام میشه که دراین صورت اخبارش دیرتر منتشر میشه ولی نکته ای که وجود داره خود توکن پ‌پ هست که تضاد با روند بیت داره تاجایی که یکی از تحلیلگران بین اللملی مدعی بوده پامپ پ‌پ نشان از روندنزولی بیت خواهد داشت!

فاضل
فاضل
5 ماه قبل

پس کو دمبه اش ما که پیشرفتی در قیمت ندیدیم هیچ سقوط آزاد هم زده مطمعن هستید از صرافی به کیف پول بوده ؟؟؟؟؟؟ احتمالا از کیف پول به صرافی بوده ها