رئیس کمیسیون بورس و اوراق‌بهادار آمریکا: قوانین را رعایت کنید وگرنه منتظر شکایت باشید

رئیس کمیسیون بورس و اوراق‌بهادار آمریکا: قوانین را رعایت کنید وگرنه منتظر شکایت باشید

گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق‌بهادار آمریکا، از اقدامات اجرایی اخیر آژانس خود علیه بایننس و کوین‌بیس دفاع کرد و به هر کسب‌وکار دیگری که در این فضا فعالیت می‌کند این هشدار جدی را داد: «رعایت کنید، وگرنه می‌توانید منتظر شکایت باشید.»

گنسلر در طی یک حضور مجازی در کنفرانس جهانی صرافی و فین‌تک، صحبت‌های خود را تکرار کرد و از شرکت‌های ارز دیجیتال خواست از قوانین موجود پیروی کنند. گنسلر افزود، شرکت‌های حوزه دارایی دیجیتال هیچ بهانه‌ای برای عمل نکردن در چارچوب قوانین ندارند و هر گونه ادعایی را که شرکت‌ها نمی‌توانند تحت قوانین موجود کار کنند، رد کرد.

گنسلر در پایان تاکید کرد که صرافی‌ها و شرکت‌های فعال حوزه دارایی دیجیتال دقیقا می‌دانند که باید چه کاری انجام دهند تا در کمیسیون ثبت شوند اما انجام نمی‌دهند.

امیرحسین دهنوی

 مشاهده منبع خبر
Blockworks
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

4 دیدگاه
Majoon
Majoon
10 ماه و 14 روز قبل

با این کارشون اولا صرافیها از آمریکامهاجرت میکنند و این به ضرر آمریکاس دوم اگه اونور مرزها هم موی دماغشون بشن راهت پلتفرم غیر متمرکز راه میندازن و دیگه نمیتونن کاری علیه شون انجام بدن.
به نظرمن همش بازیه دم دم هاوینگ معلوم میشه چی به چیه.

علیرضا.م.موحد
علیرضا.م.موحد
10 ماه و 14 روز قبل

اول چین 2021 اونجوری بیش از 15 درصد کاربرهای ارز رمز را محروم کرد. حالا 2023 دولت آمریکا به بن و ریشه ارزرمزها و صرافیها سَم میدهد تا ضعیف بمانند. ولی اون کجا این کجا.

کریپتو
کریپتو
10 ماه و 15 روز قبل

کدوم قوانین رو رعایت کنن؟
وقتی برای ارز دیجیتال قانونی نوشته نشده چیش باید رعایت بشه؟

Rick
Rick
10 ماه و 15 روز قبل

نمیدونم اون کسی که برا چنین اخباری لایک میزنه اینجا دقیقا دنبال چیه؟ اگه از ارز دیجیتال خوشت نمیاد برو اخبار بورس بخون و لایک بزن .