مورگان بنت: ارزش بازار اتریوم در نهایت از بیت‌کوین پیشی می‌گیرد

مورگان بنت: ارزش بازار اتریوم در نهایت از بیت‌کوین پیشی می‌گیرد

مورگان بنت سهم ارزش بازار بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را در جدیدترین صحبت‌های خود مقایسه کرده است. از دیدگاه او دو روند واضح است: سلطه بیت‌کوین (BTC) کاهش می‌یابد در حالی که اتریوم (ETH) رشد می‌کند.
از نظر او این تغییر در دو یا سه سال آینده اتفاق می‌افتد.

مورگان بنت ادامه داد اتریوم (ETH) می تواند در سه سناریوی «به آرامی»، «تدریجی»، «ناگهانی» از بیت کوین (BTC) پیشی بگیرد اما چیزی که واضح است، ارزش بازار اتریوم از بیت‌کوین پیشی می‌گیرد.

امیرحسین دهنوی

 مشاهده منبع خبر
U.Today
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

4 دیدگاه
بردیاااا
بردیاااا
9 ماه و 23 روز قبل

چرت گفته این اقا هیچی نمیتونه جای بیت رو بگیره چون بیت مادر تمام ارزهاست و همه ی ارزها از روی خودش ساخته شدن

Plague
Plague
9 ماه و 24 روز قبل

Bitcoin فقط یک ارز کامل واقعیه. فرض کنیم اتریوم از بیتکوین پیشی گرفته فردا گفتن خالق فلان ارز در اثر تصادف جان باخت این باز میتونن مثله اولش بشه؟ خودتون قضاوت کنین من میگم ارزی که ماندگار خواهد بود فقط و فقط بیتکوین هست.این خبرهای تو خالی فقط به خاطر اینه که بازار بیتکوین رو نزولی کنن و این اتفاق مثل واقعیت رخ خواهد داد . تا بیتکوین رو از دست فقیر بگیرند و به دست موسسه و بانکها بیفته و در زمان مناسب و در کف قیمت خرید کنند.بهترین شکل مدیریت دارایی تا زمان هاوینگ بیتکوین نفروشین و فقط در کفها بخرین این حرفارو از بزرگان ارز دیجیتال هم نمی‌شنوید از کسی می‌شنوید که ۴ سال پیش همین هرفهای تو خالی که جز سردرگمی سرمای گذاران چیزه دیگه ای نداره به گوشم زیاد خورده.من اگه به دنبال سود باشم و یک سرمای گذاری باشم که بتونم ۱۰۰۰ تا بیتکوین بخرم منم مثل اونایی میشدم که میگن بیت کوین از بازار جا میمونه و فلان ارزها بازار بیتکوین رو تصاحب می‌کنه. تا بتونم تو کف خرید کنم.بازار بیتکوین برای تازه واردها بسیار پیچیدست و هیجان انگیز که از هیجان زود تصمیم میگیرند و از چشم انداز واقعی و آینده بیتکوین بیخبرن و اون رو به چشم بورس یا کالا میبینن.

یوزارسیف حکیم
یوزارسیف حکیم
9 ماه و 25 روز قبل

به زودی اتریوم به وضعیت لونا گرفتار میشه

علی جاوید
علی جاوید
9 ماه و 24 روز قبل

بازار کریپتو دست مافیاست هر کاری که بخواهند میشود