معاون وزیر اقتصاد: به مردم توصیه می‌کنم وارد بازار ارزهای دیجیتال نشوند

معاون وزیر اقتصاد: به مردم توصیه می‌کنم وارد بازار ارزهای دیجیتال نشوند

داوود منظور، معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی، به‌تازگی در نشست خبری تشریح برنامه‌های این سازمان، گفته است: «به‌عنوان کارشناس اقتصاد به مردم توصیه می‌کنم وارد بازار رمزارزها نشوند، چون بسیار پرریسک است و نوسان زیادی دارد که ممکن است خیلی‌ها متضرر شوند؛ بنابراین این بازار خانمان‌سوز است، اما اگر کسی وارد این بازار شد، باید گفته شود این معاملات عملاً غیرقانونی است و چون غیرقانونی است، ممکن است تبعات دیگری هم داشته باشد. بنابراین ما با کمک بانک مرکزی سکوهای انجام معاملات رمزارز را پایش می‌کنیم.»

او افزود: «بانک مرکزی می تواند متوجه شود که کدام درگاه بانکی به معاملات رمزارز اختصاص دارد. ما هم می‌توانیم میزان معاملات را شناسایی کرده و هر درآمدی از این محل مشمول مالیات خواهد شد. نقطه تبدیل رمزارز به ریال قابل شناسایی است، البته تاکنون گزارشی از بانک مرکزی درباره میزان معاملات رمزارزها دریافت نکرده‌ایم.»

محمد‌امین علی‌یاری

 مشاهده منبع خبر
باشگاه خبرنگاران جوان
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

18 دیدگاه
مهدی
مهدی
1 سال قبل

بورس قانونی هست که مردم بیچاره از جمله خودبنده را خانمانسوز کرد؟؟؟؟؟

Ehsan Maleki
Ehsan Maleki
1 سال قبل

داره گه میخوره
هیچی حالیش نمیشه بی‌شعور

Pashakhan
Pashakhan
1 سال قبل

بلخره خطرناکه یا گفتین هر کی برداشت ریالی کرد باید مالیات بده ! این ک پارادوکس خبریه .. ینی یک نفر ضرر کرده و زندگیش در ارزهای دیجیتال نابود میشه و در عین حال برداشت پول بزنه ردیابی میشه و باید مالیات پرداخت کنه .! ! خداوکیلی خودشون میدونن دارن چی میگن !

dani
dani
1 سال قبل

اگه بیت ریزش کرد ارزهای دیجتال ریزش کردن. کل بازار دنیا. ریزشی بود بازار کریپتو هم روند. ریزشی به خودش گرفت. شما اگه به گذشته بیت نگاه کنید. متوجه میشوید آینده بازار کریپتو چیه یکم تو کریپتو تجربه کسب کنید. در آمدی که. داخل کریپتو هست هیجا وجود نداره هم تو سقوط هم تو صعود در آمد کسب میکند من نمی‌دونم چرا تمام دولتها. وقتی دستشون کوتاه میشه از جیب مردم باهاش مخالفت. میکنن یکی نیست به این آدم احمق بگه تو از رمز ارز ارزهای دیجتال چیی سرت میشه اگه خانمان سوز تو چرا پیگیری که مالیات بگیری خودشون میدونن که در آینده. خیلیا میتونن بودجه ی مملکت باشن کفتار های وال استریت ایستادن که ی نفر درآمد خوب کنه اینا حمله کنن

ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

اگر خیلی اقتصاد بلدی برو بورس رو درست کن

afshin6251
afshin6251
1 سال قبل

ما هم بچه که نیستیم وقتی حسابی گرفت برامون که انشالله هم میگیره همه رو تتر میکنیم میندازیم ولت شخصی تا زمانی که اوضاع بهتر بشه یا یه راهی پیدا بشه برای دور زدنش😉🤧 تبدیل به ذیال نمی کنیم مغز خر خوردم دلار رو تبدیل به اشغال بکنم

کنت منت کریستو
کنت منت کریستو
1 سال قبل

به تو چه دوزاری؟ تو نگران پر ریسک بودن این بازار برای مردم هستی؟ ریسک و خطر واقعی خود شماهایید که با بیسوادی و ندانم کاری و لجبازی برای هیچ زندگی مردم رو جهنم کردید. پایه حقوق کارگر روزی 6 دلار هم نیست در حالی که شماهای بی عرضه همه چیز رو به نرخ دلار محاسبه میکنید و به مردم تحمیل می کنید . ما اگه درآمد دلاری نداشته باشیم چطور این هزینه ها رو پرداخت کنیم .اونی که وارد این بازار میشه خودش همه چیزو میدونه و می پذیره . نمیخواد شما نگران مردم باشی .

احمد
احمد
1 سال قبل

دولتی که به مرده رحم نمیکنه ومیخواد از قبر مرده عوارض ومالیات بگیره به رمز ارز رحم میکنه آیا؟

علی
علی
1 سال قبل

بی شرمی تا کجا!!!! از یه طرف میگن این بازار خانمان سوزه و پرریسک واردش نشین از طرف دیگه هم واسه خودشون سفره پهن میکنن و یه مالیاتی هم میخوان از ملت بگیرن اگه خانمان سوزه و پرریسک شما چرا به خانمان سوز بودنش بیشتر دامن میزنین اگه خانمان سوزه پس یعنی پولی ازش درنمیاد که شما مالیات براش وضع کنین.

کنت منت کریستو
کنت منت کریستو
1 سال قبل
پاسخ  علی

حرف حساب زدی واقعا . اگه خانمان سوزه از پیش میخوای مالیات بگیری

علی جواهری ذاکر
علی جواهری ذاکر
1 سال قبل

باشه میارین تو بورس تا راحت بالا بکشین