قرارداد هوشمند چیست؟

قرارداد هوشمند یک پروتکل برای تنظیم قراردادها است.

یک قرارداد هوشمند، یک پروتکل ویژه است که برای مشارکت، تأیید یا اجرای مفاد یک قرارداد خاص، فعال می شود. قراردادهای هوشمند معاملات و فرایند ها را به صورت کاملا تضمینی و بدون اشخاص ثالث انجام می دهند. فعالیت و ثبت های قرارداد هوشمند قابل پیگیری و غیر قابل برگشت هستند. قراردادهای هوشمند شامل تمام اطلاعات مربوط به شرایط قرارداد و اجرای تمام اقدامات هدف گذاری شده به طور خودکار می شوند.

ممکن است علاقه مند باشید
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

8 دیدگاه
وحید
وحید
۳ سال قبل

سلام میشه یک قرارداد هوشمند ساخت مثلا بر اساس شبکه اتریوم بعد توکن رو طبق او الگوریتم و چیزی که میخوایم بین کاربران پخش کنه؟

محمد آذرنیوار
محمد آذرنیوار
۳ سال قبل
پاسخ  وحید

سلام بله

Sam
Sam
۴ سال قبل

سلام خانم ثریا نیل درار و آقای محمد آذرنیوار . میخواستم بدونم این وبسایت هایی که قرارداد هوشمند ترون رو راه اندازی کردن مثل بانک ترون و غیره , به اون آدرس کیف پولی که مبلغ واریزی کاربر اونجا قرار میگیره دسترسی داره یا خیر ؟

مهدی
مهدی
۴ سال قبل

سلام
اخیرا گروهی این آموزش شما رو استفاده میکنن و نوعی فروش شبکه ای ترون انجام میدن.آیا فعالیتشون مورد تایید شما هست؟

محمد آذرنیوار
محمد آذرنیوار
۴ سال قبل
پاسخ  مهدی

سلام
به هیچ عنوان.
به اسم قرارداد هوشمند دارن کلاهبرداری میکنن.

امیرحسین
امیرحسین
۴ سال قبل

ایا قرارداد هوشمند ترون کلاهبرداریه؟؟

مهدی
مهدی
۴ سال قبل

پس لطفا پیگیری حقوقی کنید.چون از ویدئوهای شما در آموزش هاشون استفاده میکنن

حمید کریمی
حمید کریمی
۵ سال قبل

سلام میخواستم سوال کنم شما میدونید کدوم کیف پول اتریم در ایران کاربرد بهتری داره که اول تحت بلکچین هم نباشه چون جدیدا خبر دارید که بلکچین حک شده.دو م ویندوز رو هم ساپورت کنه .ممنون میشم جواب رو ارسال کنید توی ایمیلم