ای.سی.او چیست؟

 ای.سی.او چیست؟

 ای.سی.او ها (ICOs): مدل جدید سرمایه داری Blockchain

 آی.سی.او  (ICO) یک مفهوم نوظهور در پروژه های سرمایه گذاری جمعی (crowdfunding) در صنعت Cryptocurrency و Blochchain است.

ایکو در واقع عرضه اولیه کوین است، رویدادی که گاها از آن با لفظ “crowdsale” هم یاد می شود و زمانی برگزار می شود که یک شرکت بخواهد Cryptocurrency خودش را با هدف تامین سرمایه منتشر کند. در این رویداد معمولا تعداد مشخصی کوین  منتشر می شود.

 در  نتیجه ی این رویداد شرکت سرمایه لازم برای توسعه محصول را کسب می کند و مشتریان هم سهام  خود را دریافت می کنند و مالکیت کامل این سهام را  بدست می آورند.

 ای.سی.او چیست؟

 سهامداران می توانند این سهام را با هدف  استفاده از خدمات نگه دارند و یا برای کسب سود اقدام به فروش کنند.

استارت آپ های زیادی از این عرضه اولیه برای افزایش سرمایه بهره برده اند. طبق تحقیقات صورت گرفته توسط شرکت Smith+Crown این شرکت ها در سال گذشته ۲۶۰ میلیون دلار سرمایه جذب کردند و از ابتدای سال  2017 ، ۵۶۰ میلیون دلار سرمایه جذب شده است.

 ایکوها به عنوان یک جایگذین برای crowdfunding در نظرگرفته شده اند و در حال تغییر نحوه ی تامین سرمایه استارت آپ ها هستند و  اساسا راهی برای استارت آپ های Blockchain برای تامین سرمایه ورای از سیستم های موجود است.

فرق این نوع سهامداری با سهامداری سنتی این است که سهام های سنتی برای فروش نیاز به تایید و نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار دارند در حالیکه برای این نوع سهامداری که بیشتر شبیه مجوزی برای استفاده از خدمات خاصی در Blockchain است، اینطور نیست.

guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

7 دیدگاه
جاوید
جاوید
۵ سال قبل

با سلام خواستم بپرسم آیا تعداد یک رمز ارز در میزان ارزش آن تاثیر گذار است یا خیر؟ برای مثال تعداد کل ریپل 100000000000 هست و ولی تعداد بیتکویین و اتریوم و سایر ارزهای پر ارزش کمتر است . آیا تعداد با میزان ارزش رابطه مستقیم دارد؟

محمد آذرنیوار
محمد آذرنیوار
۵ سال قبل
پاسخ  جاوید

سلام
بله قطعا
عرضه هر چقدر کمتر باشه و تقاضا بیشتر، ارزش هم بیشتر میشه
برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله رو مطالعه بفرمایید:

http://arz.digital/62919

ERFUN
ERFUN
۵ سال قبل

سلام نظرتون راجب ای سی او PVTچیه؟؟؟

حسین
حسین
۵ سال قبل

نحوه قیمت گزاری یه توکن از روی سوپلایش چطوریه ؟
فرمول محاسبه ای داره ؟

مصطفی زنگنه
مصطفی زنگنه
۵ سال قبل

ببخشی نظرتون راجع به ای تو سیe2c شرکت ورلد واید چیست؟

محمد آذرنیوار
محمد آذرنیوار
۵ سال قبل

سلام از نظر من کاملا کلاهبرداریه

سعید چنج
سعید چنج
۵ سال قبل

نظر ندی بهتره خخخخ