داگز کی لیست می شود؟ تاریخ عرضه توکن DOGS در صرافی‌ها

داگز کی لیست می شود؟ تاریخ عرضه توکن DOGS در صرافی‌ها

آخرین فرصت برای کسب امتیاز از ایردراپ بازی داگز (DOGS) در تاریخ ۲۴ مرداد ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران به پایان رسید و روز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد نیز توکنومیکس اختصاصی این توکن توسط کانال رسمی این پروژه در تلگرام اعلام شد. اکنون مهم‌ترین سؤال کاربران این بازی این است که توکن داگز کی لیست می شود. اگر شما هم بازیکن داگز هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید تا تاریخ لیست‌شدن داگز و نحوه برداشت و خریدوفروش آن را بدانید.

توکن داگز امروز دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ در صرافی‌ها لیست شد. برای مطالعه بیشتر، آموزش برداشت و فروش داگز و همچنین انتقال داگز به کیف پول را ببینید. همچنین، برای خرید فوری این توکن به صفحه خرید داگز در وب‌سایت ارزدیجیتال مراجعه کنید.

توکن داگز (DOGS) چه زمانی در صرافی‌ها لیست می‌شود؟

توکن داگز کی لیست می شود؟

توکن داگز (DOGS) در تاریخ ۲۶ اوت (۵ شهریور ۱۴۰۳) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در صرافی‌ها لیست می‌شود. طبق اعلام رسمی کانال داگز در تلگرام، داگز در این تاریخ در لانچ پول صرافی بایننس (Binance Launchpool)، صرافی اوکی اکس (OKX) و صرافی بای بیت (Bybit)، گیت آیو (Gate.io) و بیت‌گت (BitGet) لیست خواهد شود. دارندگان داگز می‌توانند در همان تاریخ معاملات اسپات داگز را شروع کنند.

دارندگان توکن داگز می‌توانند تا تاریخ ۲۳ اوت (۲ شهریور) درخواست برداشت توکن‌های خود را به این صرافی‌ها و همچنین کیف پول تلگرام (@wallet) از داخل بازی بدهند. ربات داگز همچنین اعلام کرده است که برداشت توکن‌ها به کیف پول غیرحضانتی از تاریخ ۲۶ اوت (۵ شهریور) ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت تهران فعال خواهد شد.

صرافی‌های دیگری از جمله صرافی کوینکس (CoinEx) نیز اعلام کردند که به زودی معاملات اسپات توکن داگز را در دسترس کاربران قرار خواهند داد، اما هنوز زمان دقیقی برای این کار اعلام نکرده‌اند. صرافی ایرانی اوکی اکسچنج هم اعلام کرده است که خرید و فروش توکن داگز را به‌محض لیست‌شدن آن شروع خواهد کرد.

توکنومیکس توکن داگز

توکن داگز کی لیست می شود؟

بر اساس اعلام رسمی کانال داگز کامیونیتی (DOGS Community) در روز ۲۵ مرداد، ۵۵۰ میلیارد توکن داگز عرضه خواهد شد. از این میزان، ۸۱.۵ درصد به کاربران این ایردراپ اختصاص داده می‌شود که بیشتر آن به کاربران فعال در ربات تلگرامی داگز تعلق می‌گیرد و مابقی به عنوان پاداش بین سایر اعضای جامعه توزیع خواهد شد. ۱۷.۵ درصد باقی‌مانده نیز به توسعه پروژه، پاداش تیم و تأمین نقدینگی در صرافی‌ها اختصاص می‌یابد. همچنین بخش عمده‌ای از توکن‌های مربوط به تیم به مدت ۱۲ ماه قفل خواهد شد.

خلاصه توکنومیکس توکن داگز:

  • مجموع عرضه: ۵۵۰ میلیارد توکن
  • سهم کاربران: ۸۱.۵ درصد به جامعه اختصاص یافته که ۷۳ درصد از آن به طور خاص برای کاربران قدیمی تلگرام (Telegram OGs) است.
  • سهم تیم و توسعه پروژه: ۱۰ درصد
  • نقدینگی و فعالیت‌های لیست شدن در صرافی‌ها: ۸.۵ درصد

به این ترتیب، حدود ۳۲۷ میلیارد توکن به کاربران تلگرام که در این بازی فعالیت کرده‌اند تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: داگز چیست؟ آموزش کامل ربات تلگرامی DOGS

لیست شدن توکن داگز در صرافی بایننس

کانال تلگرامی داگز اعلام کرد که توکن این بازی در تاریخ ۵ شهریور در لانچ‌پول صرافی بایننس لیست خواهد شد. طبق نظرسنجی اخیر با بیش از ۱.۶ میلیون شرکت‌کننده، صرافی بایننس با ۴۵ درصد آرا به عنوان پلتفرم ترجیحی برای معامله توکن داگز انتخاب شده است. صرافی بای بیت و تلگرام به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

نکته قابل توجه این است که بایننس همیشه زمان بیشتری برای لیست کردن پروژه‌های جدید، به‌ویژه آنهایی که خود صرافی توسعه نداده است، صرف می‌کند. همچنین، معامله داگز در این صرافی نیازمند تکمیل فرایند احراز هویت (KYC) است که برای کاربران ایرانی ممکن نیست. برخی از پروژه‌ها برای لیست شدن در صرافی به یک بازخورد خوب از جامعه نیاز دارند و پروژه‌ای که بیشترین بازخورد مثبت را داشته باشد، ممکن است برای لیست شدن در این صرافی انتخاب شود.

توکن داگز در بازار پیش از عرضه (Premarket)

توکن داگز در حال حاضر در بازار پیش از عرضه (Premarket) صرافی بیت گت با قیمت ۰.۰۰۱ دلار معامله می‌شود. نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که هرچند ارزش فعلی توکن‌های داگز ممکن است برای برخی جذاب باشد، اما باید توجه داشت که قیمت داگز در بازار اسپات صرافی‌های متمرکز لزوماً با این قیمت معامله نخواهد شد و ممکن است ارزش آن کمتر از بازار پیش از عرضه فعلی باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت هر توکن داگز چقدر خواهد شد؟

همچنین با وجود اینکه صرافی‌های خارجی متعددی در صدد لیست کردن این توکن هستند، کاربران ایرانی به دلیل محدودیت‌های موجود احتمالاً نمی‌توانند در این صرافی‌ها فعالیت کنند. در ادامه راه‌ امن معاملات توکن داگز در یک پلتفرم‌ داخلی را معرفی خواهیم کرد.

اوکی اکسچنج ، اولین صرافی خرید و فروش داگز (DOGS) در ایران

اگرچه طبق اطلاعیه رسمی تیم داگز، این ارز دیجیتال به زودی در صرافی‌های بین‌المللی لیست خواهد شد، کاربران ایرانی معمولاً امکان معامله در این پلتفرم‌های خارجی را ندارند. با این حال، آن‌ها می‌توانند از تاریخ ۵ شهریور و همزمان با عرضه این توکن، داگز را در صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج خرید و فروش کنند.

توکن داگز کی لیست می شود؟

کاربران این صرافی می‌توانند در بخش تبادل سریع، قیمت توکن داگز را مشاهده و برای خرید یا فروش آن اقدام کنند. اکنون با نصب اپلیکیشن اوکی اکسچنج و تکمیل مراحل احراز هویت، می‌توانید جزو اولین افرادی باشید که در ایران ارز دیجیتال داگز را به فروش می‌رسانند.

سؤالات متداول

قیمت توکن داگز چقدر است؟

توکن داگز هنوز لیست نشده است و قیمت آن مشخص نیست. اگرچه این توکن در بازار پیش از عرضه در حال معاملله است، اما قیمت دقیق آن پس از لیست‌شدن و شروع معاملات اسپات مشخص می‌شود.

توکن داگز کی لیست میشه؟

داگز در تاریخ ۲۶ اوت (۵ شهریور) در صرافی‌های بایننس، اوکی اکس، بایت بیت، گیت آیو و بیت گت لیست می‌شود.

از کجا داگز بخریم؟

به‌محض لیست‌شدن داگز در صرافی‌ها، همه کاربران این صرافی می‌توانند توکن داگز را بخرند.

نحوه خرید و فروش داگز برای ایرانی‌ها چگونه است؟

کاربران ایرانی دارنده داگز می‌توانند از صرافی‌هایی که هنوز به ایرانیان خدمات می‌دهند برای خرید و فروش این توکن استفاده کنند. همچنین، صرافی ایرانی اوکی اکسچنج هم اعلام کرده است که توکن داگز را لیست خواهد کرد.

guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

4 دیدگاه
ناصر
ناصر
۳ هفته قبل

همش دروغه به همین خیال باشید

Nima Alikhay
Nima Alikhay
۳ هفته قبل

داداش برای برداشت داگز و انتقال به ولت کیف پول حالا تون کیپر با اوکی اکسچنج اونش فرقی نداره بعد برای برداشت باید تون داشته باشیم و چجوری تون بخریم

Kamran roshan
Kamran roshan
۴ هفته قبل

داگز با توتال ساپلای ۵۵۰ میلیاردی که تیم اعلام کرد و یه محاسبه با ارزهای مشابه اوج اوج قیمتش 0.0001 هست به زرنگ ترین افراد ۱۰ دلار و افراد معمولی هم ۱ دلار میرسه 😂😂😂 این بازی ها فقط فقط تیم سازنده پولدار میکنه همستر و تپ سواپ که دیگه بدتر😂😂😂 یه ۳۰۰ میلیون آدم سر کاربودن تا چند تا ایردراپ ساز روس پولدار بشن. بهترین و اولین آخرین ایردراپ تلگرام فقط همون نات کوین بود بقیه فقط اومدن اداشو در بیارن مثل شیبا که اولین و بهترین بود و بقیه مثل بی بی دوج فلوکی و... اومدن ادای شیبا در بیارن

MrAlpine
MrAlpine
۳ هفته قبل
پاسخ  Kamran roshan

نمیدونم چه اصراری هست وقتی سواد چیزی رو نداری بیای اظهار نظر هم بکنی .