همستر
تا لیست شدن همستر:

ارزهای دیجیتالی که می‌توانید رایگان بگیرید

ارزهای دیجیتالی که می‌توانید رایگان بگیرید

اگر در دنیای ارزهای دیجیتال تازه‌واردید و به‌دنبال راه‌هایی برای کسب ارزهای دیجیتال بدون خرج‌کردن پس‌انداز خود هستید یا کاربر حرفه‌ای و علاقمند با تجربه دارایی‌های دیجیتال هستید که می‌خواهید کمی توکن رایگان به جیب بزنید؛ یک راه ساده وجود دارد که می‌تواند مقداری از ارزهای دیجیتال کمترشناخته شده پروژه‌های جدید یا حاشیه‌ای را به دست آورید و حتی در مواردی توکن‌های با ارزشی مثل نات کوین جمع‌آوری کنید.

راه ساده کسب ارزدیجتیال رایگان، انجام تسک‌های آنلاین مانند تماشای ویدیو، نظرسنجی یا استفاده از اپلیکیشن‌های خاص است یا گاها باید در فعالیت‌های دنیای واقعی مانند قدم زدن مشارکت کنید! با این حال، راه‌های ساده‌تری نیز برای کسب ارزهای دیجیتال باارزش‌تری مانند نات کوین هم وجود دارد. در این مطلب به بررسی برخی از این روش‌ها برای کسب ارزهای دیجیتال می‌پردازیم و در پایان نیز با سریع‌ترین و ساده‌ترین روش برای اینکه ارز دیجیتال رایگان بگیرید، آشنا می‌شویم.

مرورگر بریو (Brave Browser)

مرورگر بریو یکی از مرورگرهای اینترنتی محبوب و شناخته‌شده در میان طرفداران ارزهای دیجیتال است که اساساً برای غیرفعال‌سازی ردیاب‌های وب سایت‌ها و تبلیغات آنها طراحی شده است. این مرورگر به کاربران امکان آن را می‌دهد تا با انتخاب گزینه تماشای تبلیغات در حین جستجو، از طریق تماشای تبلیغات و گشت و گذار در اینترنت توکن BAT را به دست آورند که در صرافی‌های زیادی لیست شده و کاربران می‌توانند آن را در مرورگر خرج کرده یا حتی سواپ کنند.

سوئت کوین (Sweatcoin)

یکی از پروژه‌های معروف دیگر برای کسب درآمد دروب ۳، سوئت کوین است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با راه رفتن و براساس حرکت و فعالیت فیزیکی، کسب درآمد کنند. توکن این پروژه با نام سوئت اکونومی (Sweat Economy) در صرافی‌های معتبر سراسر جهان لیست شده است و اپلیکیشن آن به ادعای توسعه‌دهندگان بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر دارد که با قدم زدن، برای خود درآمد کسب می‌کنند.

پلی نانو (PlayNano)

پلی نانو یک پروژه بلاک چینی غیرمتمرکز است که به کاربران پتلفرم خود در ازای انجام تسک‌هایی مانند تماشای ویدیوهای آموزشی، استفاده از اپلیکیشن‌های مرتبط یا انجام بازی‌های ویدیویی به شما پاداش می‌دهد. پاداش این پلتفرم برای انجام تسک‌ها، توکن نانو (XNO) است.

کوین‌تیپلی (Cointiply)

کوین‌تیپلی، یک پلتفرم آنلاین است که از طریق انجام تسک‌های مختلف و متفاوتی که برای کاربر تعیین می‌کند، به کاربران خود ارزهای دیجیتال متفاوتی هدیه می‌دهد. کاربران برای دریافت توکن‌های خود باید تسک‌های بسیار متفاوتی از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی تا شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین، انجام بازی‌های ویدیویی، استفاده از سیستم ریفرال، گفت‌وگو و چت و چندین مورد دیگر را تکمیل کنند تا واجد شرایط دریافت توکن شوند.

مینی اپلیکیشن ارزدیجیتال

چگونه ارز دیجیتال رایگان بگیریم

همه مواردی که در بالا معرفی کردیم یک نقطه اشتراک داشتند: شما باید زمان بسیار زیادی را صرف انجام تسک‌های بسیار متفاوتی کنید تا بتوانید واجد شرایط دریافت مقداری توکن شوید که غالبا توکن‌های بومی پروژه‌ها هستند و ارزش قابل توجهی هم ندارند. اما داستان مینی اپلیکیشن تلگرامی ارزدیجیتال بسیار متفاوت است. شما برای انجام تسک‌های بسیار راحت و ساده‌ای در مدت زمان بسیار اندک و ناچیزی می‌توانید ارز دیجیتال محبوب تلگرام، یعنی نات کوین (Notcoin) جایزه بگیرید.

مینی اپلیکیشن ارزدیجیتال در یک فضای پویا و کاربردی، همه پروژه‌های جدید و ایردراپ‌های مهم و جذاب تلگرامی را با نظم و ترتیب و با ارائه اطلاعات کاربردی در خصوص هر پروژه، به کاربران خود معرفی می‌کند. همچنین لینک ورود به ربات‌های همه این پروژه‌ها یک جا در دسترس هستند و هیچ استرسی بابت گم کردن آنها نخواهید داشت.

با این حال، جذاب‌ترین بخش این اپلیکیشن برای بسیاری از کاربران، پاداش‌دهی از طریق نات کوین و با تکمیل تسک‌های بسیار ساده است. کاربران مینی اپلیکیشن ارزدیجیتال در ازای انجام کارهای بسیار ساده‌ای مانند دنبال کردن صفحات در شبکه‌های اجتماعی یا دعوت از دوستان برای پیوستن به ربات تلگرامی مینی اپ، نات کوین جایزه می‌گیرند. نکته مهم در خصوص پاداش‌دهی مینی اپلیکیشن ارزدیجیتال این است که شما با انجام هر تسک، نات کوین‌های خود را همان لحظه دریافت می‌کنید و قرعه‌کشی در این خصوص انجام نمی‌شود.

guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

0 دیدگاه