رابرت کیوساکی : تا پایان ۲۰۲۴ روی این ۳ ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید!

رابرت کیوساکی : تا پایان ۲۰۲۴ روی این ۳ ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید!

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، سرمایه‌گذار، کارآفرین و نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر فقیر» در حوزه امور مالی شخصی، با هشدارهای مداوم در خصوص ارزهای فیات و بانک‌های سنتی، همواره بر اهمیت سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال تأکید می‌کند. همین امر، کیوساکی را به چهره‌ای مهم در میان جامعه ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است.

به گزارش وب‌سایت فین‌بولد (Finbold)، کیوساکی مدت‌هاست که مخالف نگهداری پس‌انداز در بانک‌های سنتی است. او سیستم بانکی را فاسد و آسیب‌پذیر در برابر هراس‌های مالی می‌داند. او همچنین ناامیدی فزاینده خود را از افرادی که از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال خودداری می‌کنند، ابراز کرده و علاقه شخصی خود را به سه دارایی دیجیتال برتر و مشخص برجسته کرده است.

ارزهای دیجیتال مورد علاقه رابرت کیوساکی

پیشنهادهای سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال رابرت کیوساکی

سولانا

یکی از مهم‌ترین دارایی‌های مورد علاقه کیوساکی در بازار ارزهای دیجیتال، سولانا (SOL) است. او از اوایل سال ۲۰۲۲ به‌طور مداوم این ارز دیجیتال را توصیه کرده است. به گفته وب‌سایت فین‌بولد هر سرمایه‌گذاری که از همان زمان به توصیه او برای خرید این ارز دیجیتال که در حال حاضر پنجمین ارز بزرگ از نظر ارزش بازار است پیروی می‌کرد، در حال حاضر ۸۰ درصد سود کسب می‌کرد.

کیوساکی در روز ۲۹ مارس ۲۰۲۲ (۹ فروردین ۱۴۰۱) در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ویل اسمیت در مراسم اسکار به کریس راک سیلی زد. بایدن در صحنه جهانی به پوتین سیلی زد. جهان در دردسر است. بدهی ملی از سقف عبور خواهد کرد. بایدن باعث تورم می‌شود و پوتین را مقصر می‌داند. دلار در حال فروپاشی است. قبل از جنگ جهانی سوم، طلا، نقره، بیت کوین، اتریوم و سولانا بیشتری بخرید.

در حال حاضر، قیمت سولانا ۱۴۲.۸ دلار است که نشان‌دهنده کاهش ۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. این قیمت همچنین نشانگر کاهش ۴ درصدی در هفته، کاهش ۱۲.۵ درصدی در ماه، اما همچنان سود ۴۰.۶ درصدی در سال جاری را به ثبت رسانده است.

اما سولانا چقدر می‌تواند افزایش یابد؟ طبق پیش‌بینی قیمت سولانا برای سال ۲۰۲۵ توسط مدل هوش مصنوعی متا پلتفرمز (Meta Platforms)، بهای خرید سولانا می‌تواند به محدوده بین ۱۲۰ تا ۶۰۰ دلار برسد.

اتریوم

در همین حال، اتریوم نیز توجه کیوساکی را به خود جلب کرده است. او گفت که اوایل امسال این ارز را خریداری کرده زیرا معتقد است پول فیات جعلی و فیک است. علاوه بر این، تأیید صندوق‌های قابل معامله بورسی (ETF) معاملات اسپات اتریوم بر جذابیت آن افزوده است. تأیید ETF اتریوم یکی از مهم‌ترین رویدادها در این صنعت بوده است.

در کنار علاقه کیوساکی به اتریوم و سرمایه‌گذاری او در این ارز دیجیتال برتر، بیلی مارکوس (Billy Markus)، یکی از بنیانگذاران دوج کوین، نیز در ۲۱ مه امسال در ایکس نوشت:

برای خرید خانه در لس آنجلس، نیاز دارم که اتریوم به ۱۰۰ هزار دلار برسد.

علاوه بر این، صحبت درباره قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلاری اتریوم توسط بنیان‌گذار دوج کوین، نشان‌دهنده اشتیاق گسترده صنعت ارزهای دیجیتال به آلت کوین برتر بازار است. در حال حاضر، قیمت اتریوم در محدوده ۲,۵۸۰ دلار قرار دارد که نشان‌دهنده کاهش ۲.۷ درصدی در روز، کاهش ۳.۳ درصدی در نمودار هفتگی، کاهش ۲۵.۹ درصدی در ماه گذشته است. هرچند که قیمت خرید اتریوم شاهد افزایش ۱۰ درصدی از ابتدای سال جاری میلادی بوده است.

بیت کوین

و در آخر، اما نه کم‌اهمیت‌تر از دو مورد نخست، بیت کوین است. کیوساکی معتقد است که بیت کوین نماینده آینده پول در جهان است. این دیدگاه در پیش‌بینی او مبنی بر رسیدن قیمت بیت کوین به ۳۰۰,۰۰۰ دلار در سال جاری منعکس شده است. با این حال، پیش‌بینی بیت کوین در نمودار رنگین‌کمانی آن، ۱۸۷,۰۰۰ دلار را به عنوان بهترین سناریو تا اوایل سال ۲۰۲۵ نشان می‌دهد. کیوساکی یکی از طرفداران سرسخت بیت کوین است و گاه و بی‌گاه درباره ارز دیجیتال برتر بازار اظهار نظر می‌کند.

کیوساکی در روز ۶ مارس امسال (۱۶ اسفند) در ایکس نوشت:

بیت کوین در اوج قدرت است. بزرگترین اشتباهی که می‌توانید بکنید این است که تعلل کنید. شروع کردن مهم است، حتی اگر فقط با ۵۰۰ دلار باشد. ایستگاه بعدی برای هر بیت کوین در سال ۲۰۲۴ قیمت ۳۰۰,۰۰۰ دلاری است.

در حال حاضر، قیمت بیت کوین در ۵۸,۴۰۰ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده کاهش ۲.۸۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، کاهش ۲.۰۹ درصدی در هفت روز گذشته و زیان انباشته ۸.۹ درصدی در چارت ماهانه است. با این حال، بهای خرید بیت کوین از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۳۸.۵ درصد رشد داشته است.

درس‌های توییتری رابرت کیوساکی

در مجموع، همانطور که کیوساکی در طول زمان تأیید کرده، ارزهای دیجیتال فوق در ثروت خالص و پورتفولیو سرمایه‌گذاری او سهم مهمی دارند. او اغلب در پروفایل خود در پلتفرم رسانه اجتماعی ایکس و همچنین در پادکست یوتیوب خود به نام «کانال پدر پولدار» از این ارزهای دیجیتال تمجید می‌کند.

رابرت کیوساکی : تا پایان ۲۰۲۴ روی این ۳ ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید!

با این حال، گفتنی است که کیوساکی به عنوان یک سرمایه‌گذار باتجربه، کاملاً از تمام خطرات موجود در این بخش آگاه است. بنابراین، باید سرمایه‌گذاران به یاد داشته باشند که انجام محاسبات شخصی، تحقیقات دقیق، آگاهی از اخبار مربوطه و درک این خطرات هنگام اختصاص مبالغ بزرگ پول به هر دارایی، بسیار مهم است.

guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
MOHAMMAD
MOHAMMAD
۳ هفته قبل

دوستان اگه به تریدرهای موفق و افرادی مثل کیوساکی علاقه دارید این بخش مصاحبه با تریدرهای موفق گوگل فارکس رو از دست ندین https://googleforex.net/interviews-with-successful-traders/