ادلیست تلگرام داگز ؛ آخرین فرصت دریافت ایردراپ داگز را از دست ندهید!

ادلیست تلگرام داگز ؛ آخرین فرصت دریافت ایردراپ داگز را از دست ندهید!

توکن داگز (DOGS) با ایردراپ هیجان‌انگیز خود، دنیای ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده است. در تاریخ ۳۰ مرداد، که روز رسمی لیست شدن این توکن در صرافی‌های مختلف است، بیش از ۴۰۰ میلیارد توکن داگز ($DOGS) به کاربران اهدا خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده در کانال رسمی تلگرام این پروژه، از میان ۵۳ میلیون کاربری که به بات تلگرام داگز پیوسته‌اند، ۴۲.۲ میلیون نفر واجد شرایط دریافت این ایردراپ هستند. اما طبق اعلام کانال رسمی تلگرام پروژه، کاربران برای تکمیل فرآیند دریافت ایردراپ، باید چند گام ساده را طی کنند. در این گزارش تمامی مراحل لازم برای نهایی کردن دریافت ایردراپ به طور دقیق و گام به گام توضیح داده شده است.

توکن داگز کی در صرافی‌ها لیست می‌شود؟

انتظار کاربرانی که منتظر بازار معاملات اسپات این توکن هستند به زودی به پایان می‌رسد، زیرا معاملات داگز در تاریخ ۳۰ مرداد راه‌اندازی خواهد شد. از کاربران خواسته شده است که حساب‌های خود را در صرافی‌های متمرکز یا از طریق کیف پول تلگرام خود آماده کنند. مجموع عرضه توکن داگز برابر با ۵۵۰ میلیارد توکن است.

از تاریخ ۲۶ مرداد، کاربران می‌توانند توکن‌های خود را از طریق کیف پول تلگرام یا صرافی‌های متمرکز معرفی شده دریافت کنند. به کاربرانی که هنوز در این صرافی‌ها حسابی ندارند، توصیه شده‌ است پیش از این تاریخ یک حساب کاربری ایجاد کرده و مراحل احراز هویت این صرافی‌ها را تکمیل کنند. البته این گزینه برای کاربران ایرانی به دلیل عدم ارائه خدمات به آن‌ها کاربردی ندارد، اما در ادامه، راه حلی آسان و مطمئن برای فروش داگز به کاربران ایرانی معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: داگز کی لیست می‌شود؟ تاریخ عرضه توکن DOGS در صرافی‌ها

ادلیست تلگرام داگز برای دریافت ایردراپ

نحوه انتقال توکن داگز به کیف پول شخصی

در تاریخ ۳۰  مرداد، امکان انتقال توکن‌ها به کیف پول شخصی کاربران فراهم می‌شود، اما کاربران برای انجام تراکنش‌ این انتقال روی شبکه تون (TON) به تون کوین (Toncoin) نیاز خواهند داشت. تون کوین را می‌توان از طریق صرافی‌ها یا با استفاده از استارز خریداری کرد. این پروژه از کاربران خواسته است تا قبل از دریافت توکن‌های داگز خود، اطمینان حاصل کنند که مقدار کافی تون کوین (TON) در کیف پول خود دارند.

آخرین کارهایی که باید برای دریافت ایردراپ داگز انجام دهید

بر اساس ربات تلگرامی داگز کاربران برای دریافت توکن های خود باید چندین کار را انجام دهند:

  • در کانال تلگرام DOGS Community عضو شوند. (به دلیل حجم بالای درخواست‌ها برای عضویت در کانال تلگرامی داگز و مشکلاتی مانند عدم موفقیت در عضویت سریع، به کاربران توصیه می‌شود از طریق لینک زیر در کانال تلگرام این پروژه عضو شوند)
  • اکانت توییتر Dogs Community را دنبال کنند.
  • کیف پول تون کیپر (TonKeeper) را نصب کنید و آن را به بات داگز متصل کنید.
  • خرید تون کوین برای پوشش هزینه تراکنش انتقال توکن های داگز.
فرصت نهایی برای کلیم ایردراپ داگز رو از دست نده!

نحوه فروش توکن داگز

همچنین کاربران می‌توانند با انتخاب (Deposit to Exchanges)، توکن های خود را به صرافی های خارجی منتقل کنند. در حال حاضر صرافی‌های اوکی اکس (OKX)، بای بیت (ByBit) و بیت گت (Bitget) در لیست صرافی‌های قابل انتخاب برای انتقال توکن‌های داگز وجود دارند. اما هیچ کدام از این صرافی‌ها به دلیل محدودیت‌های موجود به کاربران ایرانی خدمات نمی‌دهند و عملا این گزینه برای کاربران ایرانی غیرقابل استفاده است.

کاربران ایرانی چطور می‌توانند توکن داگز (DOGS) خود را بفروشند؟

از آنجایی که کاربران ایرانی معمولاً نمی‌توانند در صرافی‌های ذکر شده فعالیت داشته باشند، به همین خاطر به بهترین و آسان‌ترین روش برای خرید و فروش داگز خواهیم پرداخت.

کاربران ایرانی می‌توانند از تاریخ ۳۰ مرداد، همزمان با شروع معاملات توکن داگز در صرافی‌های بین‌المللی (ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران)، توکن داگز را در صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج خرید و فروش کنند. این صرافی خوش‌نام جزو اولین صرافی‌های ایرانی بوده که در گذشته توکن معروف نات کوین (NOT) را در بدو شروع معاملات بین‌المللی در صرافی خود لیست کرده است.

نحوه فروش ایردراپ داگز

از طرفی، برخی صرافی‌های خارجی مانند بینگ اکس (BingX) که قبلاً کاربران ایرانی می‌توانستند در آن معاملات خود را انجام دهند، به تازگی محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی به وجود آورده‌اند که در نتیجه، کاربران ایرانی دیگر مانند گذشته نمی‌توانند در این صرافی فعالیت داشته باشند. علاوه بر این، این صرافی معاملات توکن داگز را از ساعت ۱۶:۰۰ روز ۳۰ مرداد آغاز خواهد کرد. این تأخیر نیم ساعته نسبت به سایر صرافی‌ها مانند اوکی اکسچنج می‌تواند قیمت توکن داگز را دستخوش تغییرات زیادی کند و به دلیل فشار فروش زیاد، باعث افت قیمت قابل توجهی در همین مدت کوتاه شود.

بیشتر بخوانید: قیمت هر توکن داگز (Dogs) چقدر خواهد بود؟

جمع‌بندی

توکن داگز (DOGS) با ایردراپ گسترده و لیست شدن در صرافی‌های مختلف، توجه زیادی را در دنیای ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است. در تاریخ ۳۰ مرداد، بیش از ۴۰۰ میلیارد توکن به کاربران این پروژه اهدا می‌شود که از این بین ۴۲.۲ میلیون کاربر واجد شرایط این ایردراپ شده اند و هر نفر به طور میانگین ۹,۵۰۰ توکن داگز دریافت کرده است. کاربران ایرانی که دسترسی به صرافی‌های بین‌المللی ندارند، می‌توانند از صرافی‌های داخلی مانند اوکی اکسچنج برای خرید و فروش آنی توکن داگز استفاده کنند. این صرافی در تاریخ ۳۰ مرداد ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران معاملات توکن داگز را همزمان با صرافی‌های بین‌المللی آغاز خواهد کرد.

guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
acacia gh
acacia gh
۴ هفته قبل

سلام خسته نباشید میدونید چرا توکن داگز من صفر است ؟ من مدت هاست عضو تلگرام هستم