کتیزن
تا لیست شدن کتیزن:

تحلیل قیمت ارز دیجیتال فانتوم ؛‌ طوفان فانتوم در بازار

تحلیل قیمت ارز دیجیتال فانتوم ؛‌ طوفان فانتوم در بازار

افزایش ۹ درصدی قیمت ارز دیجیتال فانتوم (FTM) در ۲۴ ساعت گذشته، آن را به برترین عملکرد در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار تبدیل کرده است. این رالی صرفاً بر پایه حدس و گمان نیست؛ بلکه تقاضای قوی آن را پشتیبانی می‌کند، که افزایش چشمگیر حجم معاملات گواهی بر این موضوع است

معیارهای آنچین و تحلیل تکنیکال فانتوم نشان می‌دهد که قیمت فانتوم می‌تواند ۱۳ درصد افزایش دیگر را تجربه کند. این تحلیل به بررسی امکان‌پذیری چنین هدفی می‌پردازد.

آپدیت سونیک فانتوم، نقل محافل شده است

در زمان نگارش این مطلب، قیمت فانتوم با ۰.۵۶ دلار معامله می‌شود، قیمتی که آخرین بار در ۲ ژوئیه (۱۲ تیر) به آن رسیده بود. رالی اخیر این ارز دیجیتال با تقاضای خرید قوی تغذیه می‌شود که در حجم معاملات آن منعکس شده و به بالاترین حد ۳۰ روزه رسیده است.

علاوه بر این، احساسات وزنی ارز دیجیتال فانتوم که نشان‌دهنده احساسات سرمایه‌گذاران نسبت به یک دارایی است، به بالاترین سطح خود از مارس ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱) رسیده است. در حال حاضر، احساسات وزنی ارز فانتوم در ۵.۶۹ قرار دارد که نشان می‌دهد بحث‌های رسانه‌های اجتماعی در مورد این آلت کوین عمدتاً مثبت است.

بیشتر بخوانید: فانتوم چیست؟ آشنایی با بلاک چین Fantom

این بحث‌ها احتمالاً حول پروژه سونیک (Sonic) فانتوم متمرکز شده است که انتظار می‌رود در نوامبر امسال (آبان ۱۴۰۳) در شبکه اصلی فانتوم راه‌اندازی شود. این ارتقا عملکرد شبکه را با معرفی ماشین مجازی جدید فانتوم (FVM)، مکانیسم اجماع لاکسیس (Lachesis) بهینه‌شده و سیستم ذخیره‌سازی پایگاه داده کارمن (Carmen) بهبود می‌بخشد.

این بهبودها به اکوسیستم فانتوم امکان می‌دهد تا بیش از ۲,۰۰۰ تراکنش در ثانیه (TPS) را با زمان نهایی تقریباً یک ثانیه پردازش کند، در حالی که شبکه فانتوم در حال حاضر ۳۰ تراکنش در ثانیه را ثبت می‌کند.

از زمان راه‌اندازی تست‌نت سونیک در ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور)، افزایش قابل توجهی در فعالیت نهنگ‌ها مشاهده شده است. طبق گزارش سنتیمنت (Santiment)، تعداد آدرس‌های نهنگ‌هایی که بین ۱,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ارز دیجیتال فانتوم نگهداری می‌کنند، ۵ درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد نهنگ‌های بزرگ قبل از راه‌اندازی شبکه اصلی در حال خرید بیشتر این ارز هستند.

پیش‌بینی قیمت فانتوم

شاخص قدرت نسبی (RSI) صعودی ارز فانتوم که در حال حاضر۶۷.۵۰است، نشان‌دهنده تقاضای مداوم برای این آلت کوین است و نشان می‌دهد که فشار خرید بر فعالیت فروش غلبه دارد. این سطح نشان می‌دهد که بازار در حال نزدیک شدن به شرایط اشباع خرید است که معمولاً نشان‌دهنده تقاضای قوی است.

علاوه بر این، شاخص الدر-ری (Elder-Ray Index) ارز فانتوم، که معیاری برای تعادل بین قدرت بازار خریداران و فروشندگان است، ۰.۱۲+ است که مومنتوم صعودی آن را تقویت می‌کند. مثبت بودن این شاخص نشان می‌دهد که خریداران در حال غالب شدن بر بازار معاملات ارز دیجیتال فانتوم هستند که با حرکت قیمت فعلی همخوانی دارد.

بیشتر بخوانید: تحلیل‌های بیشتر برای قیمت فانتوم (FTM)

اگر روند صعودی فعلی ادامه یابد، قیمت ارز فانتوم ممکن است ۱۳ درصد دیگر افزایش یافته و به سطح مقاومت کلیدی ۰.۶۳ دلار برسد. عبور از این سطح می‌تواند قیمت فانتوم را به سمت مقاومت بعدی در ۰.۸۵ دلار سوق دهد.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال فانتوم ؛‌ طوفان فانتوم در بازار

با این حال، اگر فعالیت سودگیری افزایش یابد، قیمت فانتوم ممکن است به کف ۵ آگوست (۱۵ مرداد) در ۰.۲۵ دلار کاهش یابد و چشم‌انداز صعودی را باطل کند.

guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

0 دیدگاه