رشد انفجاری توکن DOGS فقط در ۵ روز! تحلیل ارز داگز را بخوانید

رشد انفجاری توکن DOGS فقط در ۵ روز! تحلیل ارز داگز را بخوانید

داگز (DOGS)، توکن محبوب تلگرامی که ایردراپ آن یکی از معدود نمونه‌های موفق پروژه‌های بازی‌های مبتنی بر تلگرام بود و کاربران خود را راضی کرده بود. این ارز دیجیتال پس از شروع طوفانی که داشت شاهد افت شدید قیمت خود بود به گونه‌ای که در روز ۱ اکتبر ( ۱۰ مهر) به پایین‌ترین رکورد قیمتی خود در ۰.۰۰۰۶۲ دلار رسید. با این حال، در دو هفته اخیر قیمت داگز ۳۶ درصد افزایش یافته و در مسیر بهبود قرار گرفته است.

اما سوال اینجاست که تحلیل داگز امروز به ما چه چیزی را نشان می‌دهد؟ آیا اندیکاتورهای تکنیکال تحلیل ارز داگز نشانه‌ای از ادامه روند صعودی ۲ هفته اخیر را نمایان می‌کند یا داستان چیز دیگری است؟ در این مطلب به دنبال پاسخ این سوالات خواهیم بود.

بهبود قیمت ارز دیجیتال داگز ادامه دارد

قیمت داگز در معاملات امروز با افزایشی ۸ درصدی نسبت به روز گذشته به ۰.۰۰۰۸۴ رسیده است. با این افزایش قیمت، حالا ارزش بازار این ارز دیجیتال به ۴۳۵ میلیون دلار دست یافته و در رتبه ۱۴۰ برترین ارزهای دیجیتال بازار از نظر ارزش بازار قرار گرفته است. همچنین حجم معاملات داگز طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش خیره‌کننده ۶۰ درصد به ۲۱۳ میلیون دلار رسیده است.

داگز در اواخر ماه آگوست به اوج قیمتی ۰.۰۰۱۶ دلاری خود رسید، اما در ۲ ماه اخیر شاهد کاهشی ۴۸ درصدی بوده است. البته عملکرد این ارز دیجیتال در چند روز اخیر بسیار عالی بوده و پس از افت شدیدی که در اواخر هفته پیش داشت، در ۵ روز گذشته قیمت آن بیش از ۳۰ درصد رشد کرده است. همچنین طی ۲ هفته اخیر و درست پس از ثبت کمترین رکورد قیمتی، بهای خرید داگز بیش از ۳۶ درصد افزایش یافته است.

تحلیل ارز داگز؛ روند صعودی ادامه دارد؟

ارز دیجیتال داگز در روزهای اخیر توجه تحلیلگران را به خود جلب کرده است. RLinda، تریدر و تحلیلگر ارزهای دیجیتال در تحلیل امروز داگز نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در حال تشکیل یک الگوی کف دوقلو (Double Bottom) است و به دنبال آن، شکست مقاومت روند رخ داده است. این وضعیت می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی برای داگز باشد، البته به شرطی که خریداران بتوانند از سطح کلیدی ۰.۰۰۰۸۱ دفاع کنند.

نگاهی به تاریخچه قیمتی داگز نشان می‌دهد که پس از عرضه اولیه، این ارز دیجیتال شاهد نوسانات قابل توجهی بوده است. در ابتدا، قیمت به دلیل پامپ گسترده در بازار به سرعت افزایش یافت. اما این روند صعودی دوام چندانی نداشت. با ظهور فروشندگان قدرتمند و کاهش علاقه خریداران، همراه با تضعیف حمایت پاول دوروف که در فرانسه دستگیر شده بود، فاز بازار به سمت ریزش و دامپینگ تغییر کرد.

در حال حاضر، پویایی کلی بازار ارزهای دیجیتال صعودی به نظر می‌رسد، که می‌تواند تأثیر مثبتی بر داگز نیز داشته باشد. از منظر تحلیل تکنیکال، چارت ۴ ساعته DOGS اطلاعات ارزشمندی را نمایان می‌سازد. تشکیل یک کف دوقلو، همراه با تجدید کف‌های محلی و شکست مقاومت روند، نشان‌دهنده احتمال شکل‌گیری یک کف جدید در بازار است. این الگو معمولاً می‌تواند نشانه‌ای از پایان روند نزولی و آغاز یک حرکت صعودی باشد.

با این حال، معامله‌گران باید به سطوح کلیدی قیمتی توجه ویژه‌ای داشته باشند. سطوح مقاومت مهم در ۰.۰۰۰۸۸۵ دلار و ۰.۰۰۰۹۳۸ دلار قرار دارند، در حالی که سطح حمایت کلیدی در ۰.۰۰۰۸۱ دلاری است. علی‌رغم ریزش قیمت داگز از اوج اولیه خود، تحلیلگران معتقدند که این توکن شانس خوبی برای بازیابی و نمایش عملکردی مناسب دارد.

رشد انفجاری توکن DOGS فقط در ۵ روز! تحلیل ارز داگز را بخوانید

نکته کلیدی این است که آیا خریداران خواهند توانست از سطح حمایتی ۰.۰۰۰۸۱ دلاری دفاع کنند یا خیر؟ اگر این اتفاق رخ دهد، احتمال یک حرکت صعودی قوی افزایش می‌یابد و می‌توان انتظار داشت که قیمت به سمت اهداف بالاتر حرکت کند. در این سناریو، اهداف قیمتی ۰.۰۰۰۹۶ دلار، ۰.۰۰۱ دلار و حتی ۰.۰۰۱۱۷ دلار دور از دسترس نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: تحلیل‌های بیشتر برای قیمت داگز (DOGS) را از اینجا بخوانید

guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

0 دیدگاه