آموزش انتقال داگز به کیف پول ؛ چطور DOGS را کلیم کنیم؟

آموزش انتقال داگز به کیف پول ؛ چطور DOGS را کلیم کنیم؟

بازی محبوب داگز امکان برداشت توکن‌های ایردراپ به کیف پول شخصی را فراهم کرد. علاوه بر انتقال داگز به کیف پول، روش‌های انتقال به صرافی و انتقال به والت تلگرام هم فعال بود، اما با توجه به محدودیت‌های موجود برای کاربران ایرانی، بهترین گزینه همان استفاده از کیف پول‌های غیرحضانتی مانند تون کیپر است. در این مقاله، آموزش انتقال DOGS به کیف پول تون کیپر را به صورت گام به گام آموزش می‌دهیم.

آموزش اتصال کیف پول تون کیپر به بازی داگز

اگر از قبل کیف پول Tonkeeper را در گوشی موبایل خود دارید، نیاز به این مرحله ندارید. البته از کیف پول دیگر شبکه تون مانند مای تون والت (MyTonWallet) هم می‌توانید استفاده کنید، اما تون کیپر پرکاربردترین کیف پول این شبکه است. اگر هنوز این کیف پول را نصب نکرده‌اید، ابتدا این کار را انجام دهید.

نصب کیف پول تون کیپر

ابتدا کیف پول تون کیپر (TonKeeper) را بر روی دستگاه خود نصب کنید. تون کیپر را از گوگل پلی یا اپ استور دریافت کنید و از لینک های دیگر برای دانلود این کیف پول استفاده نکنید.

اتصال کیف پول به ربات داگز

  • به ربات داگز در تلگرام مراجعه کنید.
  • گزینه Connect Wallet را انتخاب کنید.
  • از لیست کیف پول‌های نمایش داده شده، تون کیپر (TonKeeper) را انتخاب کنید.
  • مراحل اتصال را مطابق دستورالعمل‌های موجود در ربات دنبال کنید.

قبل از شروع فرایند دریافت توکن‌های داگز، حتماً به این نکته مهم توجه کنید

برای انتقال موفق توکن‌های داگز به کیف پول تون کیپر، نیاز به پرداخت کارمزد شبکه تون دارید. به طور تقریبی، حدود ۰.۴۲ تون کوین (TON) برای پوشش هزینه این تراکنش کافی خواهد بود. برای خرید تون کوین مورد نیاز می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید.

انتقال داگز به کیف پول تون کیپر

مرحله ۱: اتصال کیف پول تون کیپر به ربات داگز

مطابق آموزش‌های قبلی، کیف پول تون کیپر خود را به ربات داگز متصل کنید.

مرحله ۲: درخواست برداشت توکن‌ها (Claim Onchain)

در ربات داگز، گزینه Claim Onchain را انتخاب کنید. این گزینه برای درخواست برداشت توکن‌های شما به بلاک چین استفاده می‌شود.

آموزش انتقال توکن داگز

مرحله ۳: اجرای مینی اپلیکیشن  TokenTable

پس از انتخاب گزینه Claim Onchain، از شما خواسته می‌شود تا مینی اپلیکیشن TokenTable را اجرا کنید. روی گزینه Launch کلیک کنید تا وارد این اپلیکیشن شوید.

آموزش کلیم توکن داگز

مرحله ۴: اتصال کیف پول تون کیپر به TokenTable

در صفحه اصلی TokenTable، گزینه Connect Wallet را انتخاب کنید. از لیست کیف پول‌های موجود، کیف پول تون کیپر (TonKeeper) را انتخاب کرده و سپس مجدداً روی Connect Wallet کلیک و کیف پول خود را به توکن تیبل متصل کنید. دقت کنید که کیف پول انتخاب شما همانی باشد که به ربات داگز متصل است.

مرحله ۵: تایید تراکنش برداشت

پس از اتصال کیف پول، گزینه Claim Now را انتخاب کنید تا فرآیند برداشت آغاز شود. برای تأیید تراکنش، گزینه Open Wallet را کلیک کنید. در کیف پول تون کیپر، اسلاید تأیید تراکنش را از چپ به راست بکشید تا تراکنش نهایی شود.

شروع معاملات توکن داگز

از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ (۲۶ آگوست ۲۰۲۳)، توکن داگز (DOGS) رسماً در صرافی‌های معتبر جهانی مانند بایننس (Binance)، اوکی اکس (OKX)، بای بیت (Bybit)، گیت آی او (Gate.io) و بیت گت (BitGet) لیست می‌شود.

بیشتر بخوانید: آموزش فروش داگز برای ایرانیان

خبر خوشحال‌کننده‌تر اینکه، همزمان با لیست شدن جهانی توکن داگز، صرافی ایرانی اوکی اکسچنج نیز امکان معامله این توکن را برای کاربران خود فراهم کرده است. بنابراین، کاربران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به استفاده از صرافی‌های خارجی، توکن‌های داگز خود را در یک پلتفرم داخلی معامله کنند.

سؤالات متداول

چطور داگز را به کیف پول انتقال دهیم؟

برای انتقال داگز به کیف پول، ابتدا باید کیف پول خود را به ربات داگز متصل کنیم. سپس، گزینه «Claim onchain» را بزنیم و با استفاده از پلتفرم «TokenTable» توکن‌های داگز را کلیم کنیم.

توکن‌های داگز را در کجا بفروشیم؟

بهترین روش فروش داگز برای ایرانیان، انتقال توکن‌های داگز به کیف پول تون کیپر و فروش آن در صرافی ایرانی است. صرافی اوکی اکسچنج DOGS را لیست و امکان خرید و فروش آن را فراهم کرده است.

از کجا داگز بخریم؟

سریع‌ترین و ساده‌ترین روش برای خرید داگز، مراجعه به صفحه خرید داگز در وب‌سایت ارز دیجیتال و خرید این توکن با احراز هویت آنی است.

قیمت داگز چقدر است؟

توکن داگز روز دوشنبه ۵ شهریور در صرافی‌ها لیست شد و در حال حاضر با قیمتی حدود ۰/۰۰۱۳ دلار در حال معامله است. قیمت لحظه‌ای داگز را می‌توانید از ارزدیجیتال دنبال کنید.

guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
کاربر تازه‌وارد
کاربر تازه‌وارد
۲ هفته قبل

برای نصب این اپلیکیشن گفتن تون جایزه میدیم من نصب کردم چرا تن منو نمیدین؟