کتیزن
تا لیست شدن کتیزن:

تحلیل قیمت داگز: سقوط قیمت توکن DOGS ادامه دارد؟

تحلیل قیمت داگز: سقوط قیمت توکن DOGS ادامه دارد؟

با ارزش بازار ۵۲۵ میلیون دلار، توکن داگز (DOGS) در ۲۴ ساعت گذشته کاهشی ۵.۳۴ درصدی را تجربه کرده است. در حال حاضر، این توکن با قیمت ۰.۰۰۱۰۱۷ دلار معامله می‌شود و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۲۹۲ میلیون دلار است که بیش از ۴۲ درصد کمتر از روز قبل از خود است. این در حالی است که با افت شدید بازار در روز جاری قیمت خرید داگز تا سطح ۰.۰۰۱۰۰۱ دلار عقب‌نشینی کرد.

داگز که بر روی بلاک چین تون نتورک (TON) تلگرام ساخته شده است و از جامعه کاربری گسترده تلگرام بهره می‌برد. در واقع ایردراپ داگز که در آن به ۱۷ میلیون کاربر توکن اهدا شد، بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ از نظر تعداد کاربران مشارکت‌کننده در آن بود. داگز با استفاده از جامعه کاربری عظیم تلگرام، مزیت خود را افزایش می‌دهد. با بهبود کلی بازار، این توکن بازی داگز دوباره به میدان بازگشته و با افزایش قیمت ارز دیجیتال اصلی تلگرام، یعنی تون کوین (Toncoin) تقویت شده است. آیا این بهبود منجر به یک رالی صعودی برای داگز خواهد شد؟

 تحلیل قیمت داگز (DOGS)

بر اساس تحلیل تکنیکال ارائه شده توسط کوین پدیا (Coinpedia) با روندی نزولی که در چارت ۴ ساعته نمایان شده، حرکت قیمت داگز نشان‌دهنده یک بهبود جزئی صعودی اما روند نزولی گسترده‌تر این دارایی است. تأثیر نزولی منجر به شکل‌گیری الگوی کنج نزولی (Bearish Wedge Pattern) شده و باعث کاهش ۳۶ درصدی قیمت در ۱۵ روز گذشته شده است.

در حال حاضر، حرکت قیمت داگز یک روند نزولی را در داخل الگوی کنج نزولی نشان می‌دهد و برای حفظ سطح روانی ۰.۰۰۱۰ دلاری تلاش می‌کند. علاوه بر این، با افزایش فشار فروش، خطوط سیگنال و اندیکاتور مکدی (MACD) یک تقاطع نزولی را نشان می‌دهند. در همین حال، این ارز دیجیتال تلگرامی در چارت ۴ ساعته با مقاومت میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA50) روبرو است.

بر اساس سطوح اصلاحی فیبوناچی، سطح حمایت بعدی زیر سطح روانی ۰.۰۰۱۰ دلار در ۰.۰۰۰۹۴۶ دلار و ۰.۰۰۰۹۲۲ دلار قرار دارد. علاوه بر این، خط روند حمایتی در سطح ۰.۰۰۰۸۸۰ دلار نقطه مهم دیگری است. در سمت صعودی ماجرا نیز سطوح مقاومت مهم بالای خط روند نزولی در سطح‌های ۰.۰۰۱۰۷۰ دلار، ۰.۰۰۱۱۵۶ دلار و ۰.۰۰۱۲۳۰ دلار قرار دارند.

بیشتر بدانید: برای مشاهده تحلیل‌های بیشتر از داگز روی این لینک کلیک کنید

داگز وارد لیست ۱۰ پروژه برتر ترند شده است

طبق توییت اخیر پلتفرم سانتیمنت (Santiment)، نام پروژه داگز وارد لیست ۱۰ پروژه برتر ترند در حوزه ارزهای دیجیتال شده است. به عنوان یک پروژه جدید در صنعت ارزهای دیجیتال، این دستاورد بسیاری بزرگی برای پروژه داگز محسوب می‌شود. با این حساب داگز در کنار ارزهای دیجیتال برتر و بزرگی مانند تتر، دوج کوین، ترون و تون کوین در میان ترندهای برتر حوزه ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. این امر پتانسیل صعودی قابل توجهی را برای قیمت توکن داگز در بلند مدت نشان می‌دهد و به معنای آن است که این پروژه توانسته اثر خود را بر روی جامعه کاربران ارزهای دیجیتال بگذارد.

این در شرایطی است که داگز در زمان ایردراپ خود نیز رکورد ۱۷ میلیون مشارکت کننده را به ثبت رساند، آن هم در حالی که ۴۲ میلیون کاربر از مجموع ۵۲ میلیون بازیکن آن امکان برداشت توکن داگز را داشته‌اند که این امر داگز را به بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ تبدیل کرد. البته هر چند این دستاورد بزرگی است، اما در مقایسه با تعداد دارندگان ارزهای دیجیتال بزرگی مانند اتریوم با ۲۷۳ میلیون دارنده و میم کوین شیبا اینو با ۱۲۸ میلیون دارنده، عدد آن چندان هم بزرگ به نظر نمی‌رسد.

تحلیل قیمت داگز: سقوط قیمت توکن DOGS ادامه دارد؟

همچنین باید مدنظر داشت که ارزش توکن‌های داگز در این ایردراپ در مقایسه با ایردراپ‌های تاریخی و بزرگی مانند یونی‌سواپ، ایپ کوین، dYdX و آربیتروم که هر کدام چند میلیارد دلار ارزش داشتند، قابل توجه نیست. اما به هر روی، باید توجه داشت که داگز از پرچمداران ترند جدید بازار، یعنی ارزهای دیجیتال بازی‌های تلگرامی است و به نظر می‌رسد می‌تواند آینده درخشانی در پیش داشته باشد.

guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

0 دیدگاه