این ارزهای دیجیتال را در روزهای آینده ترید نکنید!

این ارزهای دیجیتال را در روزهای آینده ترید نکنید!

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال طی روزهای اخیر در فاز حال اصلاحی قرار داشته، فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسبی برای برخی از دارایی‌های دیجیتال به وجود آمده است، به ویژه برای کسانی که قصد دارند ارزهای دیجیتال را در قیمت‌های پایین‌تر و اصلاح بازار خریداری کنند. با این حال، این استراتژی برای همه دارایی‌ها کاربرد ندارد، زیرا برخی از ارزهای دیجیتال ممکن است در هفته آینده با نوسانات شدیدتر و افت قیمت بیشتر و پایدارتری مواجه شوند.

به طور خاص، برخی از پروژه‌های ارزهای دیجیتال برای آزادسازی یا همان آنلاک قابل توجه توکن‌ها آماده می‌شوند که به طور تاریخی بر پویایی قیمت‌ها تأثیر می‌گذارد. به طور کلی، آزادسازی توکن‌ها عرضه در گردش را افزایش می‌دهد و می‌تواند منجر به فشار نزولی بر قیمت شود. در نتیجه، وب‌سایت فین بولد (Finbold) در مطلب جدید خود سه توکن زیر را برای اجتناب از معامله در روزهای آینده شناسایی کرده است:

آپتوس (Aptos)

شبکه آپتوس قرار است در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) مرحله آزادسازی خود را انجام دهد که ۱۱.۳۱ میلیون توکن را وارد بازار می‌کند. این تعداد توکن مجموعاً با ارزش بازاری ۶۷.۶۳ میلیون دلاری ۲.۳ درصد از ارزش بازار کلی ۲.۹۳ میلیارد دلاری این توکن را نشان می‌دهد. در حال حاضر، حدود ۳۴.۶ درصد از کل عرضه، یعنی ۳۸۵.۵۵ میلیون APT آزاد شده است؛ در حالی که ۵۵.۱ درصد کل عرضه این توکن همچنان قفل شده باقی مانده است.

آزادسازی توکن پروژه آپتوس

لازم به ذکر است که تغییرات قیمتی آپتوس علی‌رغم تحولات قابل توجه اخیر، کم بوده است. به عنوان مثال، در جریان رویداد تجربه آپتوس در هفته بلاک چین کره، این پلتفرم با آرکولوس (Arculus)، یک پلتفرم امنیت دیجیتال همکاری کرد تا یک کارت آپتوس ایجاد کند که قابلیت پرداخت از طریق لمس کردن را فراهم می‌کند و چنین اقدامی می‌تواند کاربرد توکن را افزایش دهد، اما اثر چندانی بر قیمت آن نداشت.

گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب، قیمت آپتوس به ۵.۹۱ دلار رسیده که نشان‌دهنده رشد روزانه بیش از ۰.۵ درصدی است، در حالی که توکن APT در هفته گذشته بیش از ۵.۲ درصد کاهش یافته است.

کانفلاکس (Conflux)

اگرچه کانفلاکس به دلیل مشارکت‌های احتمالی برجسته در اخبار بوده است، اما این توکن همچنان در آستانه آزادسازی ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) مستعد نوسانات قیمت است. در این رویداد، ۲.۰۱ درصد از ارزش بازار کل توکن آنلاک خواهد شد که معادل ۱۰.۹۵ میلیون دلار یا ۸۷.۴۹ میلیون توکن CFX است. در حال حاضر، ۸۵.۵ درصد از کل عرضه ۴.۳۴ میلیارد توکنی CFX در حال گردش است، در حالی که ۴.۷۴ درصد  از آن، معادل ۲۶۲.۴۶ میلیون CFX همچنان قفل شده است.

آزادسازی توکن پروژه کانفلاکس

این آزادسازی در حالی اتفاق می‌افتد که توکن CFX در حال اصلاح قیمت قابل توجهی است. در بلندمدت، چشم‌انداز کانفلاکس همچنان صعودی باقی مانده است، به ویژه پس از آنکه این پلتفرم و علی بابا کلاود (Alibaba Cloud) برای پیشبرد راهکارهای وب ۳ در صنایعی مانند خرده فروشی، گردشگری، سرگرمی، هنر و آموزش با یکدیگر وارد همکاری شده‌اند.

در زمان تنظیم این گزارش، قیمت کانفلاکس در محدوده ۰.۱۲۸ دلاری معامله می‌شود که در یک ماه گذشته حدود ۷ درصد کاهش قیمت داشته است.

چیلی (Cheelee)

چیلی توکن دیگری است که در ماه‌های اخیر شاهد آزادسازی مداوم توکن‌های قفل شده خود بوده است. این شبکه در حال آماده‌سازی برای آزادسازی دیگری در روز ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) است که حدود ۱۱.۶۶ میلیون واحد توکن CHEEL را وارد بازار خواهد کرد که ۲۱ درصد از ارزش بازار فعلی آن را تشکیل می‌دهد.

آزادسازی توکن پروژه چیلی

علاوه بر این، آنلاک شدن برنامه‌ریزی شده توکن همزمان با لحظه‌ای است که CHEEL در تلاش برای شکستن سطوح مقاومت کلیدی است. نکته قابل توجه این است که این ارز دیجیتال در تلاش برای بازپس‌گیری قیمت ۲۰ دلاری گذشته خود است و در صورت موفقیت، می‌تواند به یک شکست صعودی در قیمت این ارز دیجیتال منجر شود. گفتنی است که در زمان تنظیم این گزارش، قیمت چیلی در محدوده ۱۸.۱۴ دلاری قرار گرفته است.

این ارزهای دیجیتال را در روزهای آینده ترید نکنید!

به طور خلاصه، ارزهای دیجیتالی که در این مطلب به آنها اشاره شده است، خطرات فراینده‌ای را برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کنند، به ویژه در زمانی که با آزادسازی توکن‌ها بازار می‌تواند شاهد خروج قابل توجهی سرمایه باشد و به همین دلیل بهتر است که طی روزهای آینده، سرمایه‌گذاران و تریدرهای ارزهای دیجیتال سراغ این توکن‌ها نروند.

guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

2 دیدگاه
بهزاد ناصرفلاح
بهزاد ناصرفلاح
۱ هفته قبل

<b>b:عالی<b> بود

کاربر تازه‌وارد
کاربر تازه‌وارد
۱ هفته قبل

سلام و وقت بخیر
ممنون از مطلب مفید و جالب‌تون
سوالی که داشتم اینکه آیا این مسئله برای ارز <b>b:تون<b> هم صدق میکنه؟ چون ایردراپ‌هایی مثل نات و داگز و بعدتر همستر و غیره دارن بر بستر تون لیست و توزیع میشن آیا این هم به معنی عرضه بیشترِ تون و کاهش قیمت اون خواهد بود؟ چون با عرضه داگز کاهش قیمت شدیدی برای تون اتفاق افتاد.
ممنون از شما