۲ برابر شدن قیمت آپتوس در ۳ ماه! روند صعودی توکن APT تا کجا ادامه دارد؟

۲ برابر شدن قیمت آپتوس در ۳ ماه! روند صعودی توکن APT تا کجا ادامه دارد؟

آپتوس (APT)، توکن حاکمیتی شبکه بلاک چین لایه یک آپتوس، با ثبت عملکردی خیره‌کننده در روزهای اخیر، امروز به بالاترین قیمت خود در ۷ ماه اخیر رسیده است. تحلیل‌گران معتقدند این رشد قدرتمند می‌تواند مقدمه‌ای برای یک صعود بزرگ‌تر باشد. آپتوس یک پلتفرم بلاک چین نوآورانه است که با هدف ارائه راهکاری مقیاس‌پذیری و کارآمد برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApps) طراحی شده است.

در حال حاضر، قیمت آپتوس به ۱۰.۱۴ دلار رسیده و با ارزش بازاری ۵.۲۳ میلیارد دلاری در رتبه ۲۱ برترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار دارد و نشان‌دهنده دو برابر شدن ارزش APT در ۳ ماه گذشته است. در معاملات صبح امروز قیمت خرید آپتوس به ۱۰.۴۳ دلار رسید که بالاترین سطح قیمتی این ارز دیجیتال در ۷ ماه گذشته است.

گفتنی است که آپتوس در یک هفته اخیر بیش از ۱۵ درصد افزایش قیمت داشته و عملکرد یک ماهه آن نیز نشان دهنده رشد ۶۳ درصدی این آلت کوین است. لازم به ذکر است که رکورد تاریخی قیمت آپتوس مربوط به اواخر ژانویه سال ۲۰۲۳ (اواسط بهمن ۱۴۰۱) است و قیمت آن به ۱۹.۹۰ دلار رسید که بیش از ۴۹ درصد بالاتر از قیمت کنونی این توکن است.

حمایت اندیکاتورهای تکنیکال و وضعیت بازار از روند صعودی

طبق گزارش BeInCrypto، خط بالای اندیکار آرون (Aroon) برای آپتوس در حال حاضر در سطح ۱۰۰ درصد قرار دارد که نشان‌دهنده قدرت بالای روند صعودی است. این شاخص که جهت و قدرت روند را اندازه‌گیری می‌کند، زمانی به ۱۰۰ درصد می‌رسد که یک دارایی به تازگی به بالاترین قیمت خود رسیده باشد. معامله‌گران این خوانش ۱۰۰ درصدی را به عنوان یک سیگنال قوی صعودی تفسیر می‌کنند، که نشان می‌دهد گاوها کنترل بازار را در دست دارند و در چنین شرایطی، احتمال ادامه روند صعودی در کوتاه‌مدت بالاست.

علاوه بر این، اندیکاتور پارابولیک سار (Parabolic SAR) نیز این دیدگاه صعودی را تأیید می‌کند. نقاط این شاخص که جهت روند و نقاط بالقوه معکوس شدن را نشان می‌دهند، در حال حاضر زیر قیمت آپتوس قرار دارند. این وضعیت نشان می‌دهد که آپتوس تحت فشار صعودی قرار دارد و روند بازار مثبت است. معامله‌گران معمولاً این الگو را به عنوان سیگنالی برای ورود به موقعیت‌های خرید (لانگ) و خروج از موقعیت‌های فروش تفسیر می‌کنند.

نرخ تأمین مالی مثبت آپتوس در ۰.۰۱۲ درصد، نشان‌دهنده همسویی بسیاری از معامله‌گران آتی با این استراتژی صعودی است. نرخ تأمین مالی مثبت به این معناست که بسیاری از معامله‌گران انتظار دارند قیمت به رشد خود ادامه دهد، این امر تقاضا برای موقعیت‌های لانگ را افزایش می‌دهد. در واقع، وضعیت کنونی نشان می‌دهد که معامله‌گران حاضرند هزینه بیشتری برای حفظ موقعیت‌های لانگ خود بپردازند، زیرا انتظار دارند سود حاصل از افزایش قیمت، این هزینه‌ها را جبران کند.

چشم‌انداز آینده قیمت آپتوس

با توجه به فشار خرید پایدار، آپتوس در موقعیت مناسبی برای ادامه روند صعودی خود قرار دارد. اگر این ارز دیجیتال بتواند از سطح مقاومت بحرانی بلندمدت خود عبور کند، مسیر برای یک صعود دو رقمی قیمت هموار خواهد شد. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند در صورت تداوم این روند، آلت کوین آپتوس پتانسیل رشد ۹۴ درصدی تا سطح ۱۹.۳۵ دلار را دارد و می‌تواند به سمت رکورد تاریخی خود حرکت کند.

با این حال، معامله‌گران باید مراقب احتمال ذخیره سود و اصلاح قیمت باشند. زیرا در صورت وقوع این سناریو و نزولی شدن روند، قیمت توکن APT ممکن است تا سطح ۷.۵۴ دلار کاهش یابد.

۲ برابر شدن قیمت آپتوس در ۳ ماه! روند صعودی توکن APT تا کجا ادامه دارد؟

برای خواندن تحلیل‌های تکنیکال بیشتر از ارزهای دیجیتال مختلف بازار یا به اشتراک گذاشتن تحلیل‌های خود در خصوص ارزهای دیجیتال مختلف با مخاطبان ارز دیجیتال، می‌توانید از بخش Ideas وب‌سایت ارزدیجیتال بازدید کنید.

guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

0 دیدگاه