همستر
تا لیست شدن همستر:

آینده لونا کلاسیک : پیش بینی قیمت ارز LUNC تا ۲۰۳۵

آینده لونا کلاسیک : پیش بینی قیمت ارز LUNC تا ۲۰۳۵

لونا کلاسیک با نماد LUNC نسخه ری‌برندشده ارز دیجیتال قدیمی و اصلی لونا است که در سال ۲۰۲۲ دچار فروپاشی شد. با وجود ریزش ۱۰۰ درصدی Luna Classic، بسیاری از تریدرها منتظر بهتر شدن اوضاع هستند. ارزش بازار بالای ۴۰۰ میلیون دلاری فعلی این ارز دیجیتال نیز گواهی بر این امید است. در این مطلب از ارزدیجیتال قصد داریم آینده لونا کلاسیک را بررسی و قیمت ترا لونا کلاسیک را برای سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۵ پیش بینی کنیم.

پیش بینی آینده لونا کلاسیک از ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۵

آینده لونا کلاسیک تا سال ۲۰۳۵ چگونه است؟ روند قیمت ارز لونا کلاسیک صعودی خواهد بود یا نزولی؟ نظر تحلیلگران وبسایت AMBCrypto بر این است که این ارز تا سال ۲۰۳۵ روند صعودی خواهد داشت؛ اما رشد آن چندان هم چشمگیر نخواهد بود. آن‌ها در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن قیمت ۰.۰۰۰۴ دلار را برای این ارز در سال ۲۰۳۵ پیشبینی می‌کنند.

ارز دیجیتال لونا با نماد LUNA در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد و در آوریل ۲۰۲۲ به سقف تاریخی خود رسید، اما متأسفانه با فروپاشی شبکه ترا در می ۲۰۲۲ (اردیبهشت ۱۴۰۱)، همه‌چیز تغییر کرد و ارز دیجیتال اصلی این شبکه، به لونا کلاسیک با نماد LUNC ری‌برند شد.

بیشتر بخوانید: لونا کلاسیک چیست و ارز LUNC از کجا آمد؟

باوجوداین، بسیاری از تریدرها هنوز به بهبود شرایط امیدوار هستند. به‌همین خاطر، ما در ارزدیجیتال به کمک وبسایت‌های تحلیل قیمت، به پیش بینی آینده لونا کلاسیک از ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۵ پرداخته‌ایم.

در جدول زیر، خلاصه‌ای از پیش بینی آینده قیمت ارز دیجیتال Luna Classic برای سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۵ توسط وبسایت AMBCrypto را مشاهده می‌کنید:‌

سالکف بالقوه قیمتمتوسط بالقوه قیمتسقف بالقوه قیمت
۲۰۲۴۰/۰۰۰۰۷۱ دلار۰/۰۰۰۰۸۹ دلار۰/۰۰۰۱ دلار
۲۰۲۵۰/۰۰۰۰۸۴ دلار۰/۰۰۰۱ دلار۰/۰۰۰۱۲ دلار
۲۰۲۶۰/۰۰۰۰۸۷ دلار۰/۰۰۰۱ دلار۰/۰۰۰۱۳ دلار
۲۰۲۷۰/۰۰۰۱۱ دلار۰/۰۰۰۱۴ دلار۰/۰۰۰۱۷ دلار
۲۰۲۸۰/۰۰۰۱۳ دلار۰/۰۰۰۱۶ دلار۰/۰۰۰۱۹ دلار
۲۰۲۹۰/۰۰۰۱۴ دلار۰/۰۰۰۱۸ دلار۰/۰۰۰۲۱ دلار
۲۰۳۰۰/۰۰۰۱۵ دلار۰/۰۰۰۱۹ دلار۰/۰۰۰۲۳ دلار
۲۰۳۵۰/۰۰۰۲۷ دلار۰/۰۰۰۳۴ دلار۰/۰۰۰۴۱ دلار

پیش‌بینی قیمت لونا کلاسیک در ۲۰۲۴

به پیش‌بینی وبسایت ای‌ام‌بی کریپتو، امکان رسیدن به حداکثر قیمت ۰/۰۰۰۱ دلاری در سال ۲۰۲۴ برای ارز LUNC وجود دارد. ازآنجایی‌که این ارز دیجیتال درحال‌حاضر در سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور ۱۴۰۳) در محدوده ۰/۰۰۰۰۷۵ دلاری معامله می‌شود، حداقل قیمت آن توسط این وبسایت، محدوده ۰/۰۰۰۰۷۱ دلاری تعیین شده است.

پیش‌بینی قیمت لونا کلاسیک در ۲۰۲۵

درصورتی که تحلیل‌های سایت ای‌ام‌بی کریپتو درست باشد، لونا کلاسیک بین حداقل و حداکثر قیمت ۰/۰۰۰۰۸۴ و ۰/۰۰۰۱۲ دلار در سال ۲۰۲۵ معامله خواهد شد.

پیش‌بینی قیمت لونا کلاسیک در ۲۰۲۶

تحلیلگران سایت ای‌ام‌بی کریپتو انتظار دارند ارز LUNC در سال ۲۰۲۶ به حداکثر قیمت ۰/۰۰۰۱۳ دلار برسد. حداقل قیمت این سال نیز سطح ۰/۰۰۰۰۸۷ دلار پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی قیمت لونا کلاسیک در ۲۰۲۷

برای سال ۲۰۲۷ نیز تحلیلگران سایت ای‌ام‌بی کریپتو نظر صعودی و مثبتی دارند. سطوح ۰/۰۰۰۱۱ دلار و ۰/۰۰۰۱۷ دلار به‌ترتیب کف و سقف محلی این سال هستند.

پیش‌بینی قیمت لونا کلاسیک در ۲۰۲۸

به نظر سایت ای‌ام‌بی کریپتو، لونا کلاسیک روند صعودی خود را در سال ۲۰۲۸ نیز ادامه خواهد داد و به حداکثر قیمت ۰/۰۰۰۱۹ دلار خواهد رسید. در این حالت، حداقل قیمت ۰/۰۰۰۱۴ دلار به‌عنوان کف قیمت محلی این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۸ تعیین شده است.

پیش‌بینی قیمت لونا کلاسیک در ۲۰۲۹

اهداف قیمتی کف و سقف محلی سال ۲۰۲۹ برای ارز LUNC به‌ترتیب سطوح ۰/۰۰۰۱۴ دلار و ۰/۰۰۰۲۱ دلار هستند.

پیش‌بینی قیمت لونا کلاسیک در ۲۰۳۰

به‌نظر تحلیلگران وبسایت ای‌ام‌بی کریپتو، رسیدن به سقف محلی ۰/۰۰۰۲۳ دلاری توسط ارز Luna Classic در سال ۲۰۳۰ بعید نیست. کف محلی این سال نیز محدوده ۰/۰۰۰۱۵ دلاری پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی قیمت لونا کلاسیک در ۲۰۳۵

برای تحلیلگران ای‌ام‌بی کریپتو، ۰/۰۰۰۴۱ دلار و ۰/۰۰۰۲۷ دلار، سطوح هدف قیمت حداکثری و حداقلی قیمت لوناکلاسیک هستند.

تاریخچه قیمت ارز لونا کلاسیک از ۲۰۱۸ تا کنون

دو کوان (Do Kwon) و دنیل شین (Daniel Shin) با بنیان‌گذاری شرکت ترافورم لبز (Terraform Labs) در سال ۲۰۱۸، ارز دیجیتال لونا و بلاک چین ترا (Terra) را ایجاد کردند. به استناد کوین مارکت کپ (CMC)، معاملات این ارز دیجیتال در ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۹ (۵ مرداد ۹۸) با قیمت اولیه ۱/۳۲۷۴ دلار آغاز شد.

روند قیمت لونا کلاسیک از ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱

این پروژه در سال‌های بعد به دلیل نوآوری‌های منحصربه‌فرد خود در زمینه دیفای، محبوبیت زیادی پیدا کرد. یکی از این نوآوری‌ها، استیبل کوین الگوریتمی UST بود که به‌جای دلار آمریکا، توسط ارز لونا پشتیبانی می‌شد. این ساختار دوگانه، وابستگی زیادی را بین قیمت لونا و استیبل کوین UST ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: استیبل کوین چیست؟ همه‌چیز درباره انواع و مزایا و معایب استیبل کوین ها

یکی دیگر از نوآوری‌های محبوب این پروژه، برنامه وام‌دهی غیرمتمرکز انکر پروتکل (Anchor Protocol) بود. با استفاده از این پلتفرم، کاربران می‌توانستند با استیک کردن ارز UST، سود سالانه ۲۰ درصدی دریافت کنند. این میزان سود بسیار بالاتر از میانگین سود بازار برای استیکینگ استیبل کوین‌ها بود که باعث افزایش محبوبیت ارزهای لونا و یو‌اس‌تی شد.

بیشتر بخوانید: استیکینگ چیست؟ آموزش کامل Staking یا سهام گذاری در ارزهای دیجیتال

روند قیمت لونا کلاسیک در ۲۰۲۲

به سبب این محبوبیت، ارز دیجیتال LUNC در ۵ آوریل ۲۰۲۲ (۱۶ فروردین ۱۴۰۱) سقف تاریخی خود روی ۱۱۹.۱۸ دلار را ثبت کرد. اما متأسفانه این روند صعودی پایدار نبود و در ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱)، استیبل کوین UST از ارزش ثابت ۱ دلاری خود فاصله گرفت و به ۰/۹۱ دلار کاهش یافت.

ازآنجایی‌که این استیبل کوین به‌جای دلار، پشتوانه ارزی لونا را داشت، روی قیمت این ارز دیجیتال نیز تأثیر گذاشت و باعث سقوط شدید آن شد. این اتفاق ترس و هیاهوی زیادی را در بازار به‌پا کرد که در نهایت، باعث فروپاشی کل اکوسیستم ترا لونا شد. نهایتاً در ۱۳ می ۲۰۲۲ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱)، ارز دیجیتال لونا کف قیمت ۰/۰۰۰۰۱۶۷۵ دلاری خود را ثبت کرد که نشان‌دهنده ریزش ۱۰۰ درصدی نسبت به قیمت ماه گذشته آن بود.

پس از فروپاشی لونا، دو کوان پیشنهاد ایجاد یک زنجیره جدید به‌نام لونا ۲.۰ را داد. این زنجیره یک هارد فورک از شبکه اصلی بود. در این راستا، زنجیره اصلی به ترا کلاسیک و ارز دیجیتال آن نیز به لونا کلاسیک تغییر نام دادند و زنجیره جدید و ارز دیجیتال آن، به‌نام ترا و لونا نام‌گذاری شدند. پس از این تغییر نام، قیمت ارز اصلی که اکنون لونا کلاسیک نام گرفته است، تا ۰/۰۰۰۴۳۸ دلار هم بالا رفت.

بیشتر بخوانید: چرا لونا سقوط کرد و آینده آن چه خواهد شد؟ هرآنچه باید درباره فروپاشی تِرا بدانید

روند قیمت لونا کلاسیک در ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴

متأسفانه این تصمیم نیز در آینده این شبکه مثمر ثمر نبود و لونا کلاسیک از زمان فروپاشی تا امروز در شهریور ۱۴۰۳، همچنان روند نزولی خود را ادامه داده است. البته این ارز دیجیتال در مقاطعی از سال ۲۰۲۳ چند حرکتی صعودی داشت و در ۱۲ می ۲۰۲۳ (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) تا ۰/۰۰۰۲۵۷۷ دلار هم بالا رفت، اما روند کلی بعد از آن تا امروز در سال ۲۰۲۴، نزولی بوده است.

قیمت لونا کلاسیک در حال حاضر در شهریور ۱۴۰۳، در محدوده ۰/۰۰۰۰۷۵ دلاری قرار دارد و با ارزش بازار ۴۳۰ دلاری، رتبه ۱۱۴ ارزهای دیجیتال برتر را به خود اختصاص داده است.

چارت قیمت لونا کلاسیک - شهریور ۱۴۰۳
چارت قیمت لونا کلاسیک – شهریور ۱۴۰۳

آینده قیمت ارز دیجیتال لونا کلاسیک از دیدگاه وبسایت‌های تحلیلی مختلف

علاوه بر AMBCrypto که در بخش قبل بررسی کردیم، وبسایت‌های دیگری نیز هستند که با استفاده از اندیکاتورهای تکنیکال خود، به پیش‌بینی آینده ارزهای دیجیتال از جمله لونا کلاسیک پرداخته‌اند. در این قسمت، این پیش‌بینی‌ها را بررسی می‌کنیم.

تکو پدیا

سایت تکوپدیا (TechoPedia) پیش‌بینی بسیار صعودی نسبت به آینده ارز LUNC دارد و کف بالقوه آن برای سال ۲۰۲۴ را حتی از قیمت فعلی ۰/۰۰۰۰۷۵ دلاری آن، بالاتر می‌داند:

سالکف بالقوه قیمتمتوسط بالقوه قیمتسقف بالقوه قیمت
۲۰۲۴۰/۰۰۰۰۹۶ دلار۰/۰۰۰۱۱۸ دلار۰/۰۰۰۱۴ دلار
۲۰۲۵۰/۰۰۰۱۳ دلار۰/۰۰۰۱۶۵ دلار۰/۰۰۰۲ دلار
۲۰۳۰۰/۰۰۰۱۶ دلار۰/۰۰۰۲ دلار۰/۰۰۰۲۴ دلار

سواپ اسپیس

سایت سواپ اسپیس (SwapSpace) پیش‌بینی خود از آینده لونا کلاسیک برای سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰ را به‌صورت زیر ارائه کرده است:

سالسقف بالقوه قیمت
۲۰۲۴۰/۰۰۰۰۶۱۹۴ دلار
۲۰۲۵۰/۰۰۰۰۷۳۷۵ دلار
۲۰۲۶۰/۰۰۰۱۱۴۹۰ دلار
۲۰۲۷۰/۰۰۰۱۰۶۳۳ دلار
۲۰۳۰۰/۰۰۰۳۱۹۸۴ دلار

کوین پدیا

طبق پیش‌بینی‌های وبسایت کوین‌پدیا (CoinPedia)، آینده قیمت ارز LUNC برای سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰ به‌صورت زیر خواهد بود:

سالکف بالقوه قیمتمتوسط بالقوه قیمتسقف بالقوه قیمت
۲۰۲۴۰/۰۰۰۲۷۵ دلار۰/۰۰۰۳۸۱ دلار۰/۰۰۰۴۸۸ دلار
۲۰۲۵۰/۰۰۰۴۵۲ دلار۰/۰۰۰۵۶۳ دلار۰/۰۰۰۶۷۵ دلار
۲۰۲۶۰/۰۰۰۶۳۳ دلار۰/۰۰۰۷۱۷ دلار۰/۰۰۰۸۰۱ دلار
۲۰۲۷۰/۰۰۰۷۵۴ دلار۰/۰۰۰۸۳۵ دلار۰/۰۰۰۹۱۷ دلار
۲۰۲۸۰/۰۰۰۹۰۷ دلار۰/۰۰۱۱۰۳ دلار۰/۰۰۱۳۰ دلار
۲۰۲۹۰/۰۰۱۱۶ دلار۰/۰۰۱۴۰۵ دلار۰/۰۰۱۶۵ دلار
۲۰۳۰۰/۰۰۱۴۸ دلار۰/۰۰۱۸۰۰ دلار۰/۰۰۲۱۲ دلار

کوین کودکس

کوین کودکس (CoinCodex) نیز پیش‌بینی خود از آینده لونا کلاسیک برای سال‌های ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ را به‌صورت زیر ارائه کرده است:

سالکف بالقوه قیمتسقف بالقوه قیمت
۲۰۲۵ ۰/۰۰۰۰۶۴۶۵ دلار ۰/۰۰۰۱۹۷ دلار
۲۰۲۶ ۰/۰۰۰۰۵۷۵۳ دلار ۰/۰۰۰۲۲۱ دلار
۲۰۲۷ ۰/۰۰۰۰۵۷۵۳ دلار ۰/۰۰۰۰۵۷۵۳ دلار
۲۰۲۸ ۰/۰۰۰۰۵۶۹۶ دلار ۰/۰۰۰۰۶۸۳۹ دلار
۲۰۲۹ ۰/۰۰۰۰۲۲۹۸ دلار ۰/۰۰۰۴۵۱ دلار
۲۰۳۰ ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۵۶۰ دلار ۰/۰۰۰۵۲۷ دلار

لونا کلاسیک (LUNC) چیست؟

ترا کلاسیک (که پیشتر شبکه اصلی آن به‌نام ترا شناخته می‌شد)، یک پروتکل بلاک چینی است که در سال ۲۰۱۸ توسط دنیل شین و دو کوان راه‌اندازی شد. ارز دیجیتال لونا کلاسیک (پیشتر با نام اولیه لونا) نیز با هدف تطبیق‌پذیری اقتصاد مدرن ایجاد شده بود.

طبق وایت‌پیپر پروژه، ترا کلاسیک از یک الگوریتم تثبیت قیمت استفاده می‌کند. علاوه‌براین، این الگوریتم با تنظیم مداوم عرضه کوین‌ها، قیمت‌ها را ثابت نگه دارد. شبکه ترا کلاسیک، هزینه پایین تراکنش و مقیاس‌پذیری بالایی دارد و تا کنون ثبات خوبی را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: لونا کلاسیک چیست و ارز دیجیتال LUNC از کجا آمد؟

چه عواملی بر آینده قیمت لونا کلاسیک تأثیر می‌گذارند؟

تاریخچه عمر لونا کلاسیک در فضای کریپتو بی‌سابقه است. بنابراین، هر اتفاقی ممکن است درخصوص قیمت آن بیفتد، اما از جمله عوامل کلیدی تأثیرگذار، احساسات بازار، تلاش‌های تیم توسعه و توکن سوزی آن خواهند بود.

احساسات بازار

اگر لونا کلاسیک بتواند جامعه گسترده‌تری از کاربران کریپتو را نسبت به امنیت اکوسیستم پشتیبان خود خاطرجمع کند، ممکن است شاهد افزایش پذیرش ارز LUNC و رشد قیمت آن باشیم. بااین‌حال، اخبار منفی، مانند هک پلتفرم دیفای تراپورت فایننس (Terraport Finance) می‌تواند باعث ترساندن تریدرها و جلوگیری از ورود کاربران جدید به بازار آن شود.

فعالیت‌های تیم پشتیبان

یکی دیگر از عوامل مهم تأثیرگذار بر آینده لونا کلاسیک، تلاش تیم پشتیبان این پروژه برای بازگرداندن قیمت استیبل کوین USTC است. اگرچه این یک کار تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد، اما درصورت موفقیت، موج جدیدی از هیجان را در داخل اکوسیستم ترا کلاسیک ایجاد خواهد کرد.

توکن سوزی

توکن سوزی فرایند کاهش عرضه در گردش LUNC است. اگر تقاضا به همان میزان باقی بماند یا با گذشت زمان افزایش یابد، این فرایند می‌تواند به‌طور قابل توجهی قیمت این ارز دیجیتال را تقویت کند.

آیا قیمت لونا کلاسیک به ۱ دلار می‌رسد؟

برای بررسی امکان ۱ دلاری شدن قیمت LUNC، اجازه دهید از عرضه در گردش و ارزش بازار آن کمک بگیریم. به استناد کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال لونا کلاسیک درحال‌حاضر دارای عرضه در گردش ۵/۷ تریلیون واحدی و مارکت کپ ۴۲۷ میلیون دلاری است. هر واحد از این ارز دیجیتال نیز هم‌اکنون در محدوده ۰/۰۰۰۰۷۵ دلاری معامله می‌شود.

برای ۱ دلاری شدن قیمت LUNC، نیازمند مارکت کپ ۵/۷ تریلیون دلاری هستیم. این یعنی باید بیش از ۵/۶ تریلیون دلار سرمایه وارد بازار آن شود. در مقام مقایسه، بیت کوین به‌عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال، درحال‌حاضر ۱/۱ تریلیون دلار ارزش بازار دارد و مارکت کپ کل بازار کریپتو نیز نزدیک به ۳ تریلیون دلار است.

نیازمندی ۱ دلاری شدن لونا کلاسیک

با درنظرگیری اعداد و ارقام بالا، ورود حداقل ۵/۶ تریلیون دلار سرمایه به‌تنهایی به بازار این ارز دیجیتال اگر امری بعید نباشد، بسیار دشوار است. به‌همین‌خاطر، لازمه چنین اتفاقی، توکن سوزی و کاهش عرضه در گردش LUNC است.

به استناد وبسایت Lunc.Tech، تاکنون بیش از ۱۳۱ میلیارد توکن لونا کلاسیک سوزانده شده است. به‌گفته این وبسایت، برای رسیدن به هدف توکن سوزی ۲ تریلیون واحدی، ۷۳ سال نیاز است!

توکن سوزی لونا کلاسیک

آینده پروژه لونا کلاسیک؛ نقشه راه و برنامه‌های آتی

تیم توسعه لونا کلاسیک در سندی جامع، از برنامه‌ای تحت عنوان «احیای لوناکلاسیک (LUNC Revival)» صحبت کرده است. در این سند آمده است که:

ما درعین توجه به حاکمیت غیرمتمرکز، نوآوری، همکاری و پیشرفت فنی، به‌دنبال بازسازی یک اکوسیستم قوی و مبتنی بر جامعه برای لونا کلاسیک در بلاک چین کازمارس هستیم. هدف اصلی این کار، احیای کامل اکوسیستم LUNC و ایجاد محیطی پویا و جامعه‌محور است.

‏ابعاد این مأموریت و نقشه راه شامل موارد زیر است:

حاکمیت غیرمتمرکز

بازسازی یک اکوسیستم قوی برای Luna Classic مستلزم تعهد مداوم به اصول حاکمیت غیرمتمرکز است. این حاکمیت به‌معنای فاصله‌گرفتن از ساختارهای تصمیم‌گیری متمرکز سنتی و فرصت‌دادن به جامعه ذی‌نفعان برای مشارکت فعال در فرآیندهای تصمیم‌گیری است.

با پذیرش مدل‌های حاکمیت غیرمتمرکز، هدف این پروژه، قدرت‌دادن به اعضای جامعه است تا در جهت‌گیری آینده این اکوسیستم نقش داشته باشند. این رویکرد دموکراتیک باعث ترویج شفافیت، فراگیری و احساس مالکیت مشترک در بین اعضای جامعه می‌شود.

نوآوری

در قلب تلاش‌های احیاکننده، تعهد به ترویج نوآوری در اکوسیستم لونا کلاسیک قرار دارد. این نوآوری شامل حمایت از راه‌حل‌های خلاقانه، ایده‌های جدید و پیشرفت‌هایی است که به رشد و پایداری اکوسیستم کمک می‌کنند.

همکاری

موفقیت احیای ارز دیجیتال LUNC، به قدرت اقدامات مشترک و همکارانه بستگی دارد. در این راستا، این پروژه به‌دنبال ایجاد پل‌های ارتباطی بین توسعه‌دهندگان، اعضای جامعه و ذی‌نفعان است.

اقدامات همکارانه شامل پروژه‌های توسعه‌ای مشترک، برنامه‌های تبادل دانش و ایجاد همکاری‌هایی است که دامنه و تأثیر اکوسیستم را افزایش می‌دهند. با ترویج فرهنگ همکاری، هدف این برنامه، ایجاد جامعه‌ای هماهنگ و پشتیبان است که با یکدیگر برای غلبه بر چالش‌ها و بهره‌برداری از فرصت‌ها تلاش کنند.

پیشرفت فنی

جنبه کلیدی دیگر در احیای لونا کلاسیک، تعهد به پیشرفت فنی است. این هدف شامل بهبود مستمر فناوری‌های زیربنایی، پروتکل‌ها و زیرساخت‌هایی است که پایه و اساس این سیستم را تشکیل می‌دهند.

سؤالات متداول

قیمت لونا کلاسیک LUNC در آینده چقدر خواهد بود؟

به پیش‌بینی وبسایت‌های مختلف، تا سال ۲۰۳۰ باید منتظر لونا کلاسیک ۰/۰۰۲ تا ۰/۰۰۳ دلاری باشیم.

آیا قیمت لونا کلاسیک به ۱ دلار می‌رسد؟

به احتمال زیاد در کوتاه مدت خیر. چنین اتفاقی نیازمند ورود سرمایه بسیار بالاست.

جمع‌بندی

لونا کلاسیک (LUNC) ازجمله ارزهای دیجیتال با تاریخچه بسیار پر هیاهو است. اکوسیستم پشتیبان این توکن در سال ۲۰۲۲ دچار فروپاشی شد و قیمت آن را از محدوده ۱۲۰ دلاری به زیر هزارم سنت کشاند. باوجوداین، برخی از تریدرها به آینده لونا کلاسیک امیدوارند. شما درباره آینده ارز لونا کلاسیک چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

0 دیدگاه