آینده بیبی دوج کوین چگونه است؟ پیشبینی قیمت BABYDOGE از ۲۰۲۴ تا ۲۰۵۰

آینده بیبی دوج کوین چگونه است؟ پیشبینی قیمت BABYDOGE از ۲۰۲۴ تا ۲۰۵۰

بیبی دوج کوین (Babydoge Coin) با نماد BABYDOGE یکی از میم کوین‌های محبوبی است که در سال ۲۰۲۱ وارد بازار شد. به‌خاطر محبوبیت دوج کوین که تریدرها آن را پدر بیبی دوج می‌نامند، این ارز دیجیتال نیز توانسته جای خود را در دل معامله‌گران باز کند. در این مطلب از ارزدیجیتال، به بررسی آینده بیبی دوج کوین و پیش‌بینی قیمت آن از ۲۰۲۴ تا ۲۰۵۰ می‌پردازیم. اگر شما نیز می‌خواهید بدانید که آیا BBAYDOGE ارزش سرمایه‌گذاری دارد یا خیر، این مطلب را از دست ندهید.

پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین از ۲۰۲۴ تا ۲۰۵۰

ارز BABYDOGE در یکم ژوئن ۲۰۲۱ (۱۱ خرداد ۱۴۰۰) وارد بازار شد و از آن زمان تا کنون توانسته نظر تریدرهای بسیاری را به خود جلب کند. به‌همین خاطر، پیش بینی قیمت بیبی دوج برای تصمیم‌گیری درست درخصوص خرید یا فروش به‌موقع این ارز دیجیتال ضروری است.

قیمت بیبی دوج کوین درحال‌حاضر در شهریور ۱۴۰۳، در محدوده ۰/۰۸۱۰۲۳ دلاری قرار دارد. ارزش بازار بیبی دوج کوین در حال حاضر نزدیک به ۱۳۷ میلیون دلار و حجم معاملات روزانه آن حدود ۲/۱ میلیون دلار است. در جدول زیر، خلاصه‌ای از پیش بینی آینده قیمت BabyDoge را بر اساس پیش بینی وبسایت Changelly مشاهده می‌کنید.

برای سادگی نمایش و خوانایی بهتر اعداد، تعداد صفرهای پس از ممیز را به‌صورت زیرنبشت (Subscript) آورده‌ایم. عدد زیرنبشت به‌معنای تعداد صفرهای بعد از ممیز است، برای مثال، عدد «۰/۰۸۱۹۳» معادل «۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۱۹۳» است.

سالکف بالقوه قیمت (دلار)متوسط بالقوه قیمت (دلار)سقف بالقوه قیمت (دلار)
۲۰۲۴۰/۰۸۱۰۲۳۰/۰۸۲۱۰۰/۰۸۳۳۶
۲۰۲۵۰/۰۱۰۶۹۶۰/۰۸۱۹۳۰/۰۸۳۰۸
۲۰۳۰۰/۰۷۱۰/۰۷۱۰/۰۷۱
۲۰۴۰۰/۰۶۵۹۰/۰۶۶۳۰/۰۶۷۲
۲۰۵۰۰/۰۶۸۰۰/۰۶۸۴۰/۰۶۹۲

دقت داشته باشید که این پیش بینی‌ها صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارند و نباید به‌عنوان توصیه‌ای جهت خرید و فروش بیبی دوج کوین از سوی ارزدیجیتال تلقی شوند. حتماً پیش از تصمیم‌گیری، تحقیقات کامل شخصی خود را انجام دهید.

پیش‌بینی قیمت بیبی دوج کوین در سال ۲۰۲۴

تحلیلگران سایت چنجلی، آینده کوتاه‌مدت BABYDOGE در انتهای سال ۲۰۲۴ را صعودی می‌دانند و منتظر ثبت سقف قیمت محلی ۰/۰۸۳۳۶ دلاری برای این میم کوین هستند. کف و متوسط قیمت بیبی دوج برای این سال نیز به‌ترتیب سطوح ۰/۰۹۱۰۲۳ دلار و ۰/۰۸۲۱۰ دلار درنظر گرفته شده است.

پیش‌بینی قیمت بیبی دوج کوین در سال ۲۰۲۵

به گفته چنجلی، بی‌بی دوج احتمالاً در سال ۲۰۲۵ در محدوده ۰/۰۱۰۶۹۶ دلار تا ۰/۰۸۳۰۸ دلار معامله خواهد شد که یک ریزش نسبتاً بزرگ از نظر حداقل قیمت برای آن محسوب می‌شود. دراین‌صورت، متوسط قیمت برای این سال نیز سطح ۰/۰۸۱۹۳ دلاری خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت بیبی دوج کوین در سال ۲۰۳۰

بر اساس پیش پینی تحلیلگران وبسایت چنچلی، هر سه سطح حداکثر، حداقل و متوسط قیمت BABYDOGE در سال ۲۰۳۰ روی ۰/۰۷۱ دلار ارزیابی شده است. مشخص نیست که علت این پیش‌بینی دشوار بودن تحلیل قیمت در میان‌مدت است یا الگوریتم‌های این وبسایت در محاسبه ارقامی که تعداد صفرهای زیادی دارند دچار مشکل شده است.

پیش‌بینی قیمت بیبی دوج کوین در سال ۲۰۴۰

در سال ۲۰۴۰، احتمالاً رشد خوبی در انتظار بیبی دوج است. حداقل و حداکثر قیمت این سال به‌ترتیب روی ۰/۰۶۵۹ دلار و ۰/۰۶۷۲ دلار پیش‌بینی شده است. متوسط قیمت این میم کوین در این سال نیز احتمالاً سطح ۰/۰۶۶۳ دلاری خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت بیبی دوج کوین در سال ۲۰۵۰

با وجود اینکه، ۲۰۵۰ ده سال با ۲۰۴۰ فاصله دارد، اما پیش‌بینی رشد قیمتی آن توسط تحلیلگران چجنلی آنچنان بزرگ نیست. متوسط قیمت بیبی دوج برای این سال روی ۰/۰۶۸۴ دلار درنظر گرفته شده و احتمال ثبت سقف و کف قیمتی محلی ۰/۰۶۹۲ دلاری و ۰/۰۶۸۰ دلاری توسط این میم کوین وجود دارد.

تاریخچه قیمت بیبی دوج کوین از آغاز تا کنون

ارز Babydoge Coin در روز اول ژوئن ۲۰۲۱ (۱۱ خرداد ۱۴۰۰) وارد بازار شد و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تاکنون فرازونشیب‌های زیادی داشته است.

به استناد داده‌های کوین گکو (CoinGecko)، کف تاریخی این ارز دیجیتال در ۹ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۰ خرداد ۱۴۰۰) روی ۰/۰۱۰۹۴۷۷ دلار و سقف آن در ۱۶ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۶ دی ۱۴۰۰) روی ۰/۰۸۶۳۴۵ دلار ثبت شده است. البته، وبسایت کوین مارکت کپ، سقف تاریخی بیبی دوج را روی ۰/۰۸۶۳۵۵ دلار در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۷ دی ۱۴۰۰) اعلام کرده است.

چارت قیمت بیبی دوج - شهریور ۱۴۰۳
چارت قیمت بیبی دوج – شهریور ۱۴۰۳

روند قیمت BABYDOGE در سال ۲۰۲۱

مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی، قیمت بیبی دوج در عرض دو هفته بیش از هزار درصد افزایش یافت و در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰)، به ۰/۰۸۲۰۱۴ دلار رسید. بلافاصله پس از این اتفاق، این میم کوین دچار یک اصلاح بزرگ شد و به ۰/۰۹۹۴۶۱ دلار سقوط کرد.

در این مقطع، باز هم پای ایلان ماسک (Elon Musk) به بازار یک میم کوین باز شد. ماسک با روشی مشابه نظردهی‌هایش درباره فلوکی اینو و دوج کوین، توییت‌هایی درباره بیبی دوج منتشر کرد که روی قیمت آن اثرگذار بود.

توییت ماسک در آن سال با مضمون «Baby Doge, doo, doo, doo, doo, doo» که به آهنگ کودکانه معروف بچه کوسه (Baby Shark) اشاره داشت، باعث شد قیمت این ارز دیجیتال در عرض چند ساعت دو برابر شود. چهار روز بعد، قیمت این میم کوین به ۰/۰۸۵۲۰۲ دلار رسید که نتیجه تأثیر اجتناب‌ناپذیر حمایت‌های ایلان ماسک از این میم کوین بود.

پس از صعود و نزول‌های متعدد، نهاتاً بیبی دوج سال ۲۰۲۱ را با قیمت ۰/۰۸۱۷۴۷ دلار به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: میم کوین (Memecoin) چیست؟ همه چیز درباره میم کوین

روند قیمت BABYDOGE در سال ۲۰۲۲

در انتهای سال ۲۰۲۱ و اوایل سال ۲۰۲۲، بسیاری پایان روند صعودی بیبی دوج را پیش‌بینی کردند. بااین‌حال، در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۷ دی ۱۴۰۰)، این ارز دیجیتال یک روند صعودی دیگر را آغاز کرد و به سقف تاریخی خود روی ۰/۰۸۶۳۵۵ دلار رسید. نکته جالب توجه آن زمان این بود که باوجود ریزش قیمت بسیاری از میم کوین‌های با تم سگ، بیبی دوج کوین به اوج‌های جدیدی رسید.

البته این صعود مدت زیادی طول نکشید و پس از ورود به یک دوره اصلاح، قیمت Babydoge تا ماه می (اردیبهشت ۱۴۰۱) کاهشی باقی ماند و نهایتاً کف محلی ۰/۰۸۱۰۶۱ دلاری را ثبت کرد. یکی از دلایل کلیدی این ریزش ادامه‌دار، فروپاشی چندین مؤسسه بزرگ ارز دیجیتال مانند سلسیوس، ترا لونا و صرافی FTX بود. با سقوط این مؤسسات بزرگ، اعتماد و علاقه سرمایه‌گذاران به ارزهای دیجیتال نیز کاهش یافت.

دراین‌راستا، قیمت بیبی دوج کوین نیز باقی سال را در یک بازار رنج و بدون تغییرات قابل توجهی سپری کرد. قیمت این میم کوین در پایان سال ۲۰۲۲، به کف محلی جدید جدید ۰/۰۹۹۴۵ دلاری رسید.

روند قیمت BABYDOGE در سال ۲۰۲۳

در ابتدای سال ۲۰۲۳، احساسات بازار به دلیل توسعه‌های جدید در بیت کوین، مانند پروتکل اوردینالز، به سمت صعودی تغییر کرد. در نتیجه، بازار ارزهای دیجیتال شاهد یک روند صعودی در میم کوین‌ها در ماه‌های اولیه بود که منجر به یک صعود قابل‌توجه قیمت BABYDOGE شد.

باوجوداین، مشابه الگوهای تکراری گذشته، ادامه سال ۲۰۲۳ برای بیبی دوج نزولی بود و این سال را با قیمت ۰/۰۸۱۴۰۵ دلار به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: پروتکل اردینالز؛ ورود NFTها به شبکه بیت کوین

روند قیمت BABYDOGE در سال ۲۰۲۴

با آغاز سال ۲۰۲۴، شرایط برای میم کوین‌ها بهتر شد؛ میم کوین‌های جدید و قدیمی در ماه‌های اولیه سال ۲۰۲۴ رشد سه یا حتی چهار رقمی داشتند. افزایش قیمت بیبی دوج نیز در هفته آخر فوریه (اوایل اسفند ۱۴۰۲) آغاز شد و از ۰/۰۸۱۲۳۸ دلار به ۰/۰۸۳۳۸ دلار در ۱۰ مارس ۲۰۲۴ (۲۰ اسفند ۱۴۰۲) رسید که نشان‌دهنده رشد ۲۰۷ درصدی طی کمتر از سه هفته بود.

پیش بینی دیگر تحلیلگران از آینده قیمت بیبی دوج کوین

باتوجه به روندهای قیمتی گذشته که در بخش قبل بررسی کردیم، اگر الگوهای تاریخی بیبی دوج تکرار شوند، باید منتظر نزولی شدن قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۴ و سپس رشد مجدد قیمت آن در ماه‌های اول سال ۲۰۲۵ باشیم. بااین‌حال، ازآنجایی‌که هیچ چیز در دنیای کریپتو قطعی نیست، اجازه دهید پیش‌بینی دیگر وبسایت‌های تحلیلی از آینده این میم کوین را بررسی کنیم.

کوین کودکس

کوین کودکس (CoinCodex) یکی از بهترین سایت‌های تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال است که با استفاده از الگوریتم‌های خود، به پیش بینی آینده قیمت BABYDOGE پرداخته است.

سالکف بالقوه قیمتسقف بالقوه قیمت
۲۰۲۵۰/۰۹۹۹۰۸ دلار۰/۰۸۴۶۶۶ دلار
۲۰۲۶۰/۰۹۸۲۷۲ دلار۰/۰۸۲۶۲۳ دلار
۲۰۲۷۰/۰۹۹۰۶۴ دلار۰/۰۸۱۸۵۲ دلار
۲۰۲۸۰/۰۸۱۳۳۶ دلار۰/۰۸۳۱۴۷ دلار
۲۰۲۹۰/۰۸۲۵۱۳ دلار۰/۰۸۶۲۵۷ دلار
۲۰۳۰۰/۰۸۲۴۸۱ دلار۰/۰۸۴۰۲۲ دلار

د نیوز کریپتو

نیوز کریپتو (TheNewsCrypto) با تحلیل الگوهای قیمت بیبی دوج کوین ازطریق اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال، تحلیل خود از آینده این میم کوین از سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰ را ارائه کرده است که در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

سالکف بالقوه قیمتسقف بالقوه قیمت
۲۰۲۵۰/۰۹۹ دلار۰/۰۷۱۶ دلار
۲۰۲۶۰/۰۸۱ دلار۰/۰۷۲۵ دلار
۲۰۲۷۰/۰۸۱۳ دلار۰/۰۷۲۸ دلار
۲۰۲۸۰/۰۸۱۸ دلار۰/۰۷۳۵ دلار
۲۰۲۹۰/۰۸۲۶ دلار۰/۰۷۴۲ دلار
۲۰۳۰۰/۰۸۲۸ دلار۰/۰۷۵۳ دلار

فلیت پی

فلیت پی (FlitPay) یکی دیگر از وبسایت‌های تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال است که پیش بینی خود از آینده بیبی دوج کوین برای سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۴۰ را به‌صورت زیر ارائه کرده است.

سالکف بالقوه قیمتمتوسط بالقوه قیمتسقف بالقوه قیمت
۲۰۲۴۰/۰۸۱۱۷۵ دلار۰/۰۸۴۵۶ دلار۰/۰۸۶۲۷ دلار
۲۰۲۵۰/۰۸۵۵۷۲ دلار۰/۰۸۷۶۷۷ دلار۰/۰۸۹۷۸ دلار
۲۰۲۶۰/۰۸۳۵۴۶ دلار۰/۰۸۶۴۹۰ دلار۰/۰۸۸۸۹۵ دلار
۲۰۳۰۰/۰۷۵۵۹ دلار۰/۰۷۶۵۱ دلار۰/۰۷۷۵۶ دلار
۲۰۴۰۰/۰۵۶۴۴۹۷ دلار۰/۰۵۷۰۸۴۲ دلار۰/۰۵۷۹۳۰۸ دلار

گیت آی او

صرافی گیت آیو (Gate.io) یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که به تحلیل آینده قیمت بیبی دوج کوین تا سال ۲۰۳۰ پرداخته است. در جدول زیر تحلیل گیت آیو را می‌بینید.

سالکف بالقوه قیمتمتوسط بالقوه قیمتسقف بالقوه قیمت
۲۰۲۴۰/۰۹۹۲۱۷ دلار۰/۰۸۱۰۲۴ دلار۰/۰۸۱۲۰۸ دلار
۲۰۲۵۰/۰۸۱۰۷۱ دلار۰/۰۸۱۱۱۶ دلار۰/۰۸۱۵۲۹ دلار
۲۰۲۶۰/۰۸۱۱۷۷ دلار۰/۰۸۱۳۲۲ دلار۰/۰۸۱۶۱۳ دلار
۲۰۲۷۰/۰۹۷۹۲۹ دلار۰/۰۸۱۴۶۸ دلار۰/۰۸۲۱۸۷ دلار
۲۰۲۸۰/۰۸۱۰۰۵ دلار۰/۰۸۱۸۲۸ دلار۰/۰۸۲۷۰۵ دلار
۲۰۲۹۰/۰۸۲۱۳ دلار۰/۰۸۲۲۶۶ دلار۰/۰۸۳۱۰۵ دلار
۲۰۳۰۰/۰۸۱۷۱۹ دلار۰/۰۸۲۶۸۶ دلار۰/۰۸۳۰۸۹ دلار

چه عواملی بر آینده قیمت بیبی دوج تأثیر می‌گذارند؟

BABYDOGE برخلاف میم کوین‌هایی نظیر شیبا اینو که کاربردهای خود را گسترش داده‌اند، همچنان یک توکن برای سرگرمی است. بااین‌حال، قیمت بیبی دوج تحت تأثیر عوامل مختلفی نظیر حمایت‌های ایلان ماسک، شرایط کلی بازار و توکنومیکس آن قرار دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

حمایت‌های ایلان ماسک

مشابه سایر میم کوین‌های با تم سگ، مانند دوج کوین و فلوکی، توییت‌های افرادی مانند ایلان ماسک بر قیمت Babydoge تأثیر می‌گذارند. مشابه این اتفاق را برای این میم کوین در سال ۲۰۲۱ شاهد بودیم.

شرایط کلی بازار کریپتو

شرایط کلی بازار ارزهای دیجیتال و همچنین ارزهای دیجیتال برتر نظیر بیت کوین و اتریوم به‌طور جداگانه، تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت بیبی دوج کوین می‌گذارند. تاکنون شاهد همبستگی کلی بین قیمت بیبی دوج و دیگر ارزهای بزرگ همچون بیت کوین و اتریوم بوده‌ایم.

توکنومیکس و کاربردها

توکنومیکس بیبی دوج کوین نیز بر قیمت این ارز دیجیتال تأثیر دارد. به‌عنوان مثال، قابلیت استفاده یا کاربرد بیبی دوج ممکن است باعث افزایش یا کاهش قیمت آن شود. مشابه تأثیر عرضه و تقاضا بر قیمت کالاها و دارایی‌ها، کاربرد و طراحی بیبی دوج نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد.

بیبی دوج کوین (BABYDOGE) چیست؟

بیبی دوج کوین یک میم کوین است که در ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) با هدف ترویج پذیرش و رفاه حیوانات ساخته شد. این ارز دیجیتال روی بایننس اسمارت چین یا همان بی ان بی چین (BNB Chain) و اتریوم عرضه شده است.

بی‌بی دوج دارای اقتصاد ضدتورمی است؛ به این معنا که عرضه آن با گذر زمان کاهش می‌یابد. در این ساختار، در هر تراکنش، ۱۰ درصد کارمزد دریافت می‌شود که نیمی از آن به هولدرهای این ارز دیجیتال بازتوزیع می‌شود. نیمه دیگر دوباره نصف می‌شود و یک نیمه توسط یک قرارداد به ارز BNB تبدیل می‌شود. سپس، هر دو قسم به‌عنوان یک جفت نقدینگی در پنکیک سواپ اضافه شده یا از طریق توکن سوزی از عرضه در گردش حذف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بیبی دوج کوین چیست؟ همه‌چیز درباره ارز Babydoge

آیا قیمت بیبی دوج کوین می‌تواند در آینده به ۱ دلار برسد؟

پاسخ کوتاه به این سؤال خیر است. اما چرا؟ جدا از پیش‌بینی‌هایی که از وبسایت‌های مختلف ارائه کردیم، بیایید سرمایه مورد نیاز برای چنین اتفاقی را محاسبه کنیم.

عرضه در گردش و ارزش بازار

عرضه در گردش بیبی دوج درحال‌حاضر در شهریور ۱۴۰۳ برابر ۱۴۳,۷۸۸/۸ تریلیون واحد است که با قیمت فعلی هر واحد ۰/۰۸۱۰۲۳ دلار، ارزش بازار یا همان مارکت کپ آن کمی بیشتر از ۱۴۷ میلیون دلار است. حالا برای یک دلاری شدن بیبی دوج، ارزش بازار آن باید به ۱۴۳,۷۸۸/۸ تریلیون دلار برسد که نیازمند رشد تقریباً ۵,۶۶۹,۱۲۶ درصدی و ورود بیش از ۱۴۳ تریلیون دلار دیگر به بازار آن است.

با این توضیح احتمالاً شما هم موافقید که هرگز چنین سرمایه هنگفتی وارد یک میم کوین نخواهد شد، چراکه ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال تازه به کمی بیش از ۲ تریلیون دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید: مارکت کپ چیست؟ با ارزش بازار یا همان Market Cap آشنا شوید

مقایسه با ارزش کل بازار

به استناد کوین مارکت کپ، درحال‌حاضر کل بازار کریپتو ۲/۴ تریلیون دلار ارزش دارد و بیت کوین به‌عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال با رتبه ۱ و قیمت هر واحد حدود ۶۰ هزار دلار، دارای ارزش بازار ۱/۲ تریلیون دلاری است.

در مقام مقایسه، امکان ورود ۱۴۳ تریلیون سرمایه به بازار بیبی دوج، حداقل برای کوتاه‌مدت یا میان‌مدت تا سال ۲۰۵۰، کاملاً بعید، بلکه غیرممکن، به‌نظر می‌رسد. برای عملی شدن چنین اتفاقی، حداقل کار، کاهش هرچه بیشتر و سریع‌تر عرضه در گردش BABYDOGE ازطریق فرایند توکن سوزی آن است.

سؤالات متداول

آیا ارز BABYDOGE سرمایه گذاری خوبی است؟

اگر به بازار میم کوین‌ها علاقه دارید، بیبی دوج کوین یکی از ارزهای محبوب این بخش است. اما ازآنجایی‌که اکثر میم کوین‌ها صرفاً جنبه سرگرمی دارند، باید تحقیقات کامل شخصی خود را درخصوص سرمایه‌گذاری در بیبی دوج انجام دهید.

آیا قیمت بیبی دوج کوین در آینده به ۱ دلار می‌رسد؟

پاسخ کوتاه به این سؤال خیر است. ارزش بازار فعلی و تعداد ارزهای در گردش این میم کوین کار را برای ۱ دلاری شدن آن نه دشوار بلکه غیرممکن کرده است.

جمع‌بندی

قیمت بیبی دوج کوین از ابتدای عرضه آن در سال ۲۰۲۱ تا کنون، یک الگوی تکرارشونده را دنبال کرده است. درصورتی که روندهای پیشین در سال‌های آتی نیز تکرار شوند، باید منتظر رشد قیمت BABYDOGE در ابتدای هر سال باشیم. باوجوداین، مطالعه پیش بینی دیگر وبسایت‌های تحلیلی از آینده قیمت بیبی دوج کوین خالی از لطف نیست و به تصمیم‌گیری بهتر درباره تعیین بهترین زمان خرید و فروش این میم کوین کمک می‌کند.

guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
عباس
عباس
۱ هفته قبل

با این حساب ما خیری ازش نمی بینیم