افزونه ارز دیجیتال؛ اکستنشنی کامل برای بازارهای مالی

افزونه ارز دیجیتال؛ اکستنشنی کامل برای بازارهای مالی

در دنیای امروز، سرعت و دسترسی به اطلاعات حرف اول را می‌زند و افزونه‌های مرورگر، به عنوان ابزاری کارآمد، در این میان نقشی کلیدی ایفا می‌کنند. اما در میان انبوه افزونه‌های موجود، یافتن افزونه‌ای که نیازهای زیادی را برآورده کند و در عین حال مزاحم کار نشود و به راحتی باز کردن یک تب جدید در دسترس شما باشد، کار راحتی نیست. افزونه‌ ارز دیجیتال (ArzDigital Extension) گزینه‌ای ایدئال است که چنین امکانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

افزونه ارزدیجیتال ابزاری کاربردی برای مرورگر شماست که با ارائه امکاناتی متنوع، حضور شما در دنیای دیجیتال را تسهیل می‌بخشد. این افزونه با ارائه خدماتی مانند لیست قیمت ارزهای دیجیتال، ارز و طلا، مبدل ارز، اخبار روز و ده‌ها قابلیت دیگر به شما کمک می‌کند تا در جریان آخرین تحولات بازارهای مالی قرار بگیرید و تصمیمات بهتری اتخاذ کنید.

افزونه ارز دیجیتال چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارد؟

امروزه با گسترش روزافزون استفاده از ارزهای دیجیتال، نیاز به ابزاری کارآمد برای مدیریت و رصد اطلاعات مربوط به این حوزه بیش از پیش احساس می‌شود. اکستنشن ارزدیجیتال با ارائه مجموعه‌ای از امکانات و قابلیت‌های کاربردی، شما را در دنیای پرشتاب ارزهای دیجیتال یک گام جلوتر نگه می‌دارد.

افزونه ارز دیجیتال در واقع، نسخه به‌روزرسانی‌شده افزونه لحظه است که در این نسخه علاوه بر پشتیبانی از مرورگرهای بیشتر، امکانات متنوع‌تری نیز ارائه کرده است.

این افزونه با ارائه امکاناتی همچون لیست قیمت‌ها، مبدل ارز، ساعت جهانی، مدیریت تمرکز، مدیریت تسک‌های روزانه، تقویم، اخبار روز و گزارش آب و هوا، به عنوان یک دستیار هوشمند در کنار شما خواهد بود و نیازهای مختلف شما را در زمینه‌های مختلف برآورده می‌کند.

آموزش نصب افزونه ارز دیجیتال

افزونه یا اکستنشن ارز دیجیتال در ۴ مرورگر بزرگ گوگل کروم، فایرفاکس، مایکروسافت اج و مرورگر بِریو در دسترس است. می‌توانید با مراجهه به صفحه دانلود افزونه ارزدیجیتال، آن را نصب و استفاده کنید. در ادامه، آموزش نصب افزونه کروم ارز دیجیتال و افزونه فایرفاکس ارز دیجیتال را به صورت گام به گام شرح می‌دهیم.

آموزش نصب افزونه ارز دیجیتال در کروم

نصب افزونه کروم ارز دیجیتال بسیار ساده است. برای این کار، مطابق مراحل زیر عمل کنید.

لینک بالا را باز کنید و بر روی دکمه کروم کلیگ کنید تا به صفحه افزونه در فروشگاه گوگل کروم هدایت شوید.

افزونه ارز دیجیتال چیست؟

در این صفحه، بر روی دکمه «Add to Chrome» کلیک کنید.

افزونه ارز دیجیتال چیست؟

بلافاصله پیغامی مشاهده می‌کنید که باید بر روی «Add extension» کلیک کنید.

افزونه ارز دیجیتال چیست؟

کمی صبر کنید تا اکستنشن ارز دیجیتال دانلود و نصب شود. پس از نصب، وقتی تب جدیدی باز کنید، با این تصویر و پیام روبرو می‌شوید.

افزونه ارز دیجیتال چیست؟

با زدن دکمه «Keep it» مراحل نصب تکمیل می‌گردد و می‌توانید از افزونه ارز دیجیتال استفاده کنید.

آموزش نصب افزونه ارز دیجیتال در فایرفاکس

نصب افزونه فایرفاکس ارز دیجیتال نیز مانند کروم، به سادگی انجام می‌شود. مراحل نصب افزونه به این ترتیب است:

به صفحه اصلی دانلود افزونه که کمی بالاتر قرار داده شده است، وارد شوید و بر روی دکمه فایرفاکس کلیک کنید.

افزونه ارز دیجیتال چیست؟

در صفحه فروشگاه افزونه‌های فایرفاکس، افزونه ارز دیجیتال را مشاهده می‌کنید. حالا روی دکمه «Add to Firefox» کلیک کنید.

افزونه ارز دیجیتال چیست؟

پیغامی در بالای صفحه ظاهر می‌شود که با زدن دکمه «Add» مجوز دانلود و نصب اکستنشن ارز دیجیتال را می‌دهید.

افزونه ارز دیجیتال چیست؟

پس از دانلود و نصب، یک تب جدید باز کنید. مشاهده می‌کنید که افزونه به درستی نصب شده و نمای جدیدی را به مرورگر شما داده است. در اینجا فایرفاکس، از شما سؤال می‌کند که آیا می‌خواهید تغییرات جدید را حفظ کنید. با زدن دکمه «Keep Changes» موافقت را خود اعلام می‌کنید. 

افزونه ارز دیجیتال چیست؟

آموزش استفاده از افزونه ارز دیجیتال

اکنون که مراحل نصب را انجام دادیم، به سراغ آموزش استفاده از امکانات اکستنشن ارز دیجیتال می‌رویم. زمانی که صفحه جدیدی در مرورگرتان باز می‌کنید، با چیدمان تازه و دلپذیری روبه‌رو می‌شوید که در این بخش می‌خواهیم به توضیح امکانات حاضر در آن بپردازیم.

افزونه ارز دیجیتال چیست؟

قیمت لحظه‌ای تمام دارایی‌ها

در سمت چپ بالای صفحه، می‌توانید به صورت لحظه‌ای از قیمت ارزهای دیجیتال، ارزهای فیات مانند دلار و یورو، طلا و سکه مطلع شوید و به کمک نمودار، روند تغییرات قیمتی آنها را در طول زمان مشاهده کنید. همچنین، دارایی مورد علاقه خود را می‌توانید به لیست تحت نظر اضافه کنید تا تغییرات قیمت آن را در لحظه رصد کنید.

نمایش جزئیات بیشتر ارزهای دیجیتال

در لیست ارزهای دیجیتال، با کلیک بر روی هر دارایی، جزئیات بیشتری مانند رتبه در بازار، حجم معاملات روزانه، ارزش بازار و اطلاعات ضروری دیگر نمایش داده می‌شود. همچنین، برای دسترسی به اخبار، تحلیل‌ها و نظرات، می‌توانید وارد لینک جزئیات بیشتر آن ارز دیجیتال شوید.

خرید ارز دیجیتال در کمترین زمان

خرید ارز دیجیتال با این افزونه به ساده‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن انجام می‌شود. کافی است ارز دیجیتال مورد نظرتان را انتخاب کرده و در صفحه جزئیات آن، بر روی دکمه خرید کلیک کنید تا به صفحه خرید آن ارز در صرافی منتقل شوید و خریدتان را تکمیل کنید.

افزونه ارز دیجیتال چیست؟

مبدل قیمت دارایی‌ها

می‌خواهید بدانید یک سکه بهار آزادی چند دوج کوین می‌شود؟ یا با ۱۰۰ لیر ترکیه چند سولانا می‌توانید بخرید؟ با کمک ابزار مبدل قیمت، به یک ماشین حساب قدرتمند دسترسی دارید که می‌تواند ارزش هر دارایی را به دیگری تبدیل کند.  نرخ تغییرات هر دارایی نیز در لحظه قابل‌دسترسی است و می‌توانید آنها را لحظه‌ به‌ لحظه دنبال کنید.

اخبار روز ایران و جهان

در این بخش نه تنها می‌توانید از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای ارز دیجیتال مطلع شوید، بلکه می‌توانید از اخبار مرتبط با دسته‌بندی‌ها و موضوعات متنوع مانند اقتصادی، ورزشی، سیاسی و اخبار جهان، اطلاع پیدا کنید.

هدف ما این است که برای مشاهده اخبار، دیگر نیازی به بررسی سایت‌های بی‌شمار نداشته باشید و به شما در تصمیم‌گیری‌هایتان کمک کنیم.

قابلیت‌های دیگر افزونه ارز دیجیتال

امکانات و ویژگی‌های اکستنشن ارزدیجیتال به موارد بالا خلاصه نمی‌شود، بلکه موارد دیگری را نیز شامل می‌شود که عبارتند از:

  • ساعت جهانی: این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا زمان دقیق را در تمامی نقاط دنیا مشاهده کنید و از برنامه‌های خود در هر کجای دنیا که باشید، به‌طور دقیق آگاه باشید.
  • مدیریت تمرکز: تایمر تمرکز ابزاری کاربردی برای مدیریت زمان و تمرکز بر روی انجام کارها است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید قانون ۲۵ دقیقه کار و ۵ دقیقه استراحت را اجرا کنید. همچنین، می‌توانید صدایی مانند صدای آب، طبیعت، باران، دریا و صداهای دیگر را در پس زمینه فعالیت‌های خود داشته باشید.
  • کارهای من: با استفاده از این قابلیت می‌توانید لیستی از وظایف و رویدادهای روزانه خود تهیه کنید تا بتوانید فعالیت‌ها و کارهای روزانه‌تان را مدیریت کنید.
  • تقویم: در این بخش می‌توانید از تمامی رویدادهای مهم ایران و جهان، اعم از تعطیلات رسمی، مناسبت‌ها و رویدادهای مهم، مطلع شوید. همچنین امکان تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و هجری و بالعکس نیز در این بخش وجود دارد.
  • اطلاعات آب و هوا: این قابلیت شما را از وضعیت آب و هوا در محل زندگی‌تان و سایر نقاط جهان در هفته پیش‌رو آگاه می‌سازد.
  • قابلیت شخصی‌سازی بالا: در بخش تنظیمات افزونه، امکان شخصی‌سازی در سطح بسیار بالایی وجود دارد و از تغییر پوسته تا فعال یا غیرفعال کردن هر یک از امکانات بالا به صورت کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • همگام‌سازی: اگر در افزونه ارز دیجیتال ثبت‌نام کنید، می‌توانید در دستگاه‌ و مرورگر‌های دیگر نیز همین تنظیمات و شخصی‌سازی را داشته باشید و تجربه‌ای یکپارچه و سفارشی‌سازی شده را همیشه و همه جا تجربه کنید.

با نصب افزونه ارزدیجیتال، تمامی این امکانات و قابلیت‌ها در دسترس شما خواهد بود و می‌توانید از آنها برای ارتقای سطح کیفی کارها و فعالیت‌های خود و مدیریت هر چه بهتر امور روزمره استفاده کنید.

سؤالات متداول

افزونه ارز دیجیتال چیست؟

افزونه یا اکستنشن ارز دیجیتال، یک ابزار کاربردی برای کاربران فضای مجازی است که با نصب آن بر روی مرورگر کامپیوترتان، به طیف وسیعی از امکانات مانند لیست قیمت به‌روز ارزهای دیجیتال، دلار و طلا، مبدل قیمت، تقویم، اخبار روز و کلی امکانات دیگر دسترسی داشته باشید.

آیا استفاده از افزونه ارز دیجیتال امن است؟ 

بله، استفاده از این افزونه امن است. افزونه ارزدیجیتال داده‌های حساسی از شما دریافت نمی‌کند و به حریم خصوصی شما احترام می‌گذارد.

آیا افزونه ارز دیجیتال رایگان است؟ 

بله، افزونه ارز دیجیتال به صورت کاملاً رایگان عرضه شده و قابل استفاده برای تمام کاربران فضای مجازی است.

guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

0 دیدگاه