بیت کوین به زیر ۱۰ هزار دلار سقوط کرد؛ آلت کوین‌ها خونین‌تر از همیشه!

بیت کوین به زیر ۱۰ هزار دلار سقوط کرد؛ آلت کوین‌ها خونین‌تر از همیشه!

بازار ارزهای دیجیتال امروز هم قرمز رنگ است. بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال بازار، از روز گذشته ۲۳ مرداد، با بیش از ۹۰۰ دلار کاهش، شدیدترین سقوط خود در این ماه را تجربه کرد و به زیر ۱۰,۰۰۰ دلار رسید.

طی سقوط شدید قیمت بیت کوین، این ارز دیجیتال به سرعت از ۱۰,۸۶۲ به ۹,۸۸۸ دلار رسید. این کاهش قیمت را می‌توان بزرگترین سقوط بیت کوین در بازه‌ تقریبی سی روزه دانست.

آلت‌کوین‌ها هم روز وحشتناکی را برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال رقم زدند و بسیاری از آن‌ها به پایین‌ترین قیمت یک ساله اخیر خود رسیدند.

بیت کوین به زیر 10 هزار دلار سقوط کرد؛ آلت کوین‌ها خونین‌تر از همیشه!

در حالی که قیمت بیت کوین سقوط شدیدی را تجربه کرده است، سقوط بقیه ارزهای دیجیتال باعث شد تا این پادشاه ارزهای دیجیتال همچنان تسلط بیش از ۶۸ درصدی خود بر بازار را حفظ کند.

در میان ۲۰ ارز دیجیتال برتر بازار، به طور میانگین هر کدام بیش از ۱۰ درصد سقوط را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده‌اند. اتریوم با سقوط ۱۲ درصدی به قیمت ۱۸۳ دلار رسیده است و ریپل (XRP) با همین مقدار سقوط در نزدیکی پایین‌ترین قیمت یکساله خود یعنی ۰.۲۶ دلار قرار دارد.

با در نظر گرفتن کاهش قیمت در بیشتر ارزهای دیجیتال بازار، حجم این بازار هم سقوط کرد و طی ۲۴ ساعت گذشته با بیش از ۲۵ میلیارد دلار کاهش به کمتر از ۲۶۰ میلیارد دلار رسید.

تحلیلگران، فروکش کردن اعتراضات در هنگ‌کنگ و کاهش تنش چین و آمریکا را به این سقوط شدید در بازار ارزهای دیجیتال ربط می‌دهند. بازارهای جهانی بورس اوراق بهادار که در وضعیت به شدت بدی به سر می‌بردند، طی دو روز گذشته کمی احیا شده‌اند.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

2 دیدگاه
HollyMillionaire
HollyMillionaire
4 سال و 7 ماه قبل

الگو الگوی مثلث صعودی توی تایم فریم ماهانه با حدود ۶ نقطه حمایت قوی هست،
تا مادامی که بیت کوین خطوط روند پایین که در حدود ۶۷۰۰ و بالا رو که حدود ۱۳۹۰۰ هست نشکسته نه انفجار قیمت و نه ریزش شدید رو شاهدیم
پیش بینی که منطقی هست با شکستن این الگو صعودی تا نهایتا عید میلادی امسال به اندازه ارتفاع مثلث یعنی ۴۲۰۰۰ هزار دور از انتظار نیست.
توجه کنید توی تایم فریم ماهانه و پیش بینی دراز مدت...
به امید پیشرفت مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار برای تریدر و ماینر های عزیز.

سهیل
سهیل
4 سال و 7 ماه قبل

تو خواب ببینی