پروتکل SudoRare با ۵۱۹ اتریوم از سطح اینترنت ناپدید شد

پروتکل SudoRare با ۵۱۹ اتریوم از سطح اینترنت ناپدید شد

پروتکل بازارساز خودکار سودو رِر (SudoRare) با ۵۱۹ اتریوم به ارزش تقریبی ۸۱۵٬۰۰۰ دلار به‌طور ناگهانی تمامی فعالیت‌های خود را در اینترنت موقف کرد. اولین‌بار کاربری به نام «sungjae_han» در توییتر متوجه خروج حجم قابل‌توجهی از توکن‌های LOOKS و USDC از پروتکل سودو رر شد. بررسی‌های پک‌شیلد نشان می‌دهد که این اتفاق احتمالاً یک راگ پول (نوعی کلاهبرداری) کوچک بوده است. طبق داده‌های موجود، وجوه دزدیده‌شده به‌طور مساوی به سه کیف پول مختلف ارسال شده‌اند.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
سجاد اسحقی نصرآبادی
 مشاهده منبع خبر
CoinTelegraph
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

3 دیدگاه
ساتوشی ghadery
ساتوشی ghadery
۲ سال قبل

هیچ دولتی نمی تواند برخلاف توافق امنیت داخلی کشوره با سایر کشورها شانه خالی کند و این موضوع را سیاسی و مذهبی کند ! تمام دولتها باید امنیت نسبی کاربران را ایجاد کنند و با جرائم سازمان یافته مبارزه کنند و مجرمان را به بازرسان قضائی ثبت شده در بیت کوین بسپارند و از حل اختلاف و ازمایش یک نواوری دیگر برای مجرمان فرست فرار نسازید و از مخفی کردن مجرمان در بورس اجتناب کنید حتی یک فرد در سطح دولت باشد باید افشا شود و می شود معاملات هکر ها را معکوس کنید و در صورت تایید هویت نداشتن کاربر ! مشخص می شود کدام کشور مجوز حضور داده است این روش شناسائی کاربران از سال ۲۰۰۷ وجود دارد و بانکها برای خارج کردن ارز از این اقدامات استفاده می کنند و صرافیها از خیریه و این روش تحت بازرسی قرار گرفته است احتیاط کنید و از این سرمایه تنها بازرسان سود خواهند برد .

روشنگر کریپتو
روشنگر کریپتو
۲ سال قبل

این بازار فقط برای دزدی و غارت ساخته شده

ساتوشی ghadery
ساتوشی ghadery
۲ سال قبل

ایا از شما سرقت شده ایت؟
باید شما از واریز ارز به سیستم خود داری کنید و برای برداشت درامد تنها حساب بانکی خود را متصل کنید و از ان مهمتر داشتن کلید خصوصی کیف پول باعث امنیت دارائی شما می شود و نا اگاهی و اشتراک گذاشتن کلید کیف پول منجر به حک و تخله مو جودی می شود و خرید توکن بدون پشتوانه منجر به منسوخ شدن توکن و صفر شدن سرمایه می شود ! حالا اشتباهات خود را به دوش سیستم و بی تجربه بودن خود تا به دوش دیگران بیندازیم ایا مشکلات حل می شود؟ مسئولیت اعمال خود را بپذیرید و ان زمان می توانید موفق شوید و یک شبه هیچ فردی ثروتمند نمی شود بجز روش کلاه برداری هرمی و پولشوئی .