طبق گفتههای ویتالیک بوترین ۹۰ درصد از فرآیند ادغام تکمیل شده است
ارزدیجیتال را در جستجوی گوگل ترجیح میدهید؟
ترجیح ارزدیجیتال در گوگل
ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، گفته است که توسعهدهندگان اتریوم در حال کار بر ۵ مرحله بلندمدت هستند که هدف آنها بهبود قابلیتهای کلی شبکه این ارز دیجیتال است. طبق گفتههای او، اولین مرحله همان ادغام است که ۹۰ درصد از آن بهطور کامل انجام شده و فقط باید روی شبکه آزمایشی راپستن (Ropsten) آزمایش شود. بوترین گفته است که در اواخر امسال شبکه اتریوم از پروتکل اثبات کار (PoW) به پروتکل اثبات سهام (PoS) تغییر میکند و بیشتر آزمایشهای مربوط به آن انجام شده است. در واقع، او گفته است که فقط اجرای ادغام در شبکه راپستن باقی مانده است که بهزودی انجام میشود.
صرافی شما چند رمزارز دارد؟
در کیف پول من به ۳,۰۰۰ رمزارز و تسویه آنی دسترسی دارید.
ثبتنام کنید
دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
لطفا در صورت مشاهده دیدگاههای حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه با گزارش سریع آنها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.
پاسخ به بهزاد: درتو بزار عزیزم
آخرین تلاش ها برای بقا